話說上周四中星集團(055)收市突破了0.075元的阻力而收0.077元,如果按照圖表走勢計算,量度升幅可達0.086-0.089元。
上周五中星集團平開於0.077元,低見0.073元之後果然依足圖表走勢超額完成了量度升幅而高見0.092元,可是收市卻跌至0.076元而出現一支長尾巴的陰燭。
今天早上中星集團稍為低開於0.074元之後整個上午一直維持於0.07元之上而收於0.073元,可是下午開市之後突然急「插」至低見0.057元而收於0.06元,為什麼會突然出現大跌呢?
原來是於中午12:25分突然宣布十股合為一股,難怪!
公司合股卻於午飯時間宣布,印象中絕無謹有,要是早上見其穩守於0.07元之上以為那只是突破0.073元的阻力之後的正常「後抽」而跟進那就中了伏,這回有難了!
散戶看圖炒股,偶爾也會被人利用而製造圖表陷阱,引君入甕,無奈!
所以,股仔無厘頭飆升,如果跟圖表炒作一定要信圖表,到價就走,一走不可即時回頭,而且更要嚴守止賺/蝕位,決斷地行事,否則隨時「偷雞不成蝕把米」!
A股
*ST中企185億購中星集團,整合集團地產業務
繼金豐投資被綠地借殼後,*ST中企(600675)成為上海地產集團掌握的唯一一家上市房企。*ST中企自今年6月24日停牌後,其重組預案內容一直備受關註。
11月24日,*ST中企發布重組預案,擬向控股股東地產集團購買其持有的中星集團100%股權,交易對價185.22億元。同時,向華潤商業、平安不動產、平安磐海匯富、中海海運資產、合享投資及金投基金非公開發行股份募資不超過95億元。其中,華潤商業為華潤置地(01109.HK)的全資子公司,將以73億元認購中華企業13.99億股。本次交易完成後,華潤商業將持有中華企業已發行總股本的約20.9%,為中華企業的第二大股東。地產集團為第一大股東,持股比例為55.24%。
中星集團在註入*ST中企前先進行了集團內的業務整合,經過地產集團操刀,整合後的中星集團2015年、2016年1月至8月分別實現營業收入59.8億元、33.61億元,分別實現歸屬母公司股東凈利潤8910.61萬元、1.76億元。
值得一提的是,*ST中企此次重組是上海國企改革推進的重要步驟之一。2013年至今,中央和上海市出臺多項政策,明確了上海市國資改革的主要目標,即經過3至5年的推進,基本完成國有企業公司制改革,除國家政策明確必須保持國有獨資的之外,其余實現股權多元化。
恒大二次舉牌萬科A,賬面浮盈60億元
11月23日,萬科A(000002)公告稱,恒大地產集團及其旗下9家公司於8月12日至8月22日、11月9日至11月22日之間購入約5.52億萬科A股,占總股份的5%。恒大等合計持有11.04億股萬科A股,占總股份10.00%,構成二度舉牌。
恒大在公告中則表示,增持萬科因認可萬科投資價值。目前恒大用於買入萬科的資金已達240億元,成交均價在21.75元。以萬科A昨日股價計算,恒大系持有的萬科A股票市值已達到300億元,賬面浮盈達60億元。
一方面,恒大積極增持,體現了其財務投資的策略,認為投資萬科有較大獲利空間的。另一方面,恒大增持會對寶能系、萬科管理層、華潤等股東形成壓力,且不排除恒大憑借此次舉牌和深圳地方政府做其他領域投資的談判或協調。
資本圈
網易超越騰訊,成為全球營收規模最大的移動遊戲發行商
據App Annie的最新數據,網易10月移動遊戲收入超越騰訊和Supercell,成為全球收入第一的移動遊戲發行商。網易遊戲收入大漲主要歸功於近期推出的手遊《陰陽師》和《夢幻西遊》。同時,網易專註於中國手遊市場的努力也使其獲益。目前中國手遊市場規模已達71億美元。
傳房屋短租平臺Airbnb欲收購小豬短租,雙方正在談判
彭博社昨日援引知情人士消息稱,旅行房屋租賃社區Airbnb正與中國短租民宿預訂平臺小豬短租談判,商討並購事宜。Airbnb希望借此拓展中國民宿租賃共享市場。消息稱兩家公司最終達成協議的可能性很高。
調研機構艾瑞預計,2017年中國在線度假租賃市場規模將達到103億元,而今年預計為67.8億元。收購小豬短租之後,Airbnb在中國的市場競爭力將顯著提升。
今日輿情
根據新財富輿情小夥伴們的監測,從11月22日18時到11月23日11時,共有27條負面新聞登上今天的“上市公司負面新聞榜”,涉及27家上市公司。登上今日負面新聞榜榜首的是深大通。
11月23日,深大通A發布公告稱,公司通過中登公司了解,股東夏東明部分持股持確已被凍結。不過夏東明本人稱:“截至2016年11月22日其未接到任何司法機關送達的關於其股票被凍結的書面法律文件”
截至公告披露日,夏東明持有深大通股份數量為2420.54萬股,占公司總股本的7.41%,被凍結的數量為1917.11萬股,占公司總股本的5.87%。也就是說,夏東明持有的深大通股份八成已被凍結。
至於股份被凍結的原因,據夏東明本人介紹,主要因其個人與北京瀅盛資產管理有限公司陸子瑩(又名魯賢瑩)及孫文恒個人之間因顧問費爭議而起,該糾紛和上市公司無關,亦對經營沒有任何影響。
公司負面新聞熱度TOP10
整合自證券時報、Wind、彭博環球財經、和訊股票、新浪財經、證券日報、新財富輿情中心
股市有風險,投資需謹慎。本文僅供受眾參考,不代表任何投資建議,任何參考本文所作的投資決策皆為受眾自行獨立作出,造成的經濟、財務或其他風險均由受眾自擔。
新財富酷魚正在積極建立和讀者、合作夥伴的聯系,你想獲取更多有價值資訊嗎?你想成為我們網站的作者嗎?你對我們的網站的更新有什麽建議?請掃描以下二維碼聯系我們的主編(本微信號不洽談廣告投放事宜,加的時候請註明“新財富+您所在公司”):
5樓提及
3日冇左4成
托唔住?
7樓提及
請問湯兄係咩意思?中星是?散貨股?
8樓提及7樓提及
請問湯兄係咩意思?中星是?散貨股?
隻野拆埋股,注入概念,真是好明顯,但是一直都引唔起人注意
17樓提及
中星集團控股食左瀉藥
24樓提及
小弟初學睇股票,見隻野不停下試,金利豐由年初的2x%,減到15% 持股,股票越黎越散。。。要跌,似乎真係long way to go.
27樓提及會唔會合股湯兄你猜?
29樓提及
跌到2仙了,貌似都值呱?低极到1先都蚀50%而已,好似搏得过。
NEWWAY完全唔系上市范围内?点解公司网站已经post晒D明星面孔出黎呢?
31樓提及29樓提及
跌到2仙了,貌似都值呱?低极到1先都蚀50%而已,好似搏得过。
NEWWAY完全唔系上市范围内?点解公司网站已经post晒D明星面孔出黎呢?
Neway 經紀人業務在上市公司,卡啦OK就沒有
34樓提及
PS:
小弟輸過錢,因為冇查CCASS,傻傻地諗住落左咁多實冇死.......sosad
$0.031買過,$0.027買過,最後$0.025放,交學費了
*昨日收$0.021,好彩.......
36樓提及34樓提及
PS:
小弟輸過錢,因為冇查CCASS,傻傻地諗住落左咁多實冇死.......sosad
$0.031買過,$0.027買過,最後$0.025放,交學費了
*昨日收$0.021,好彩.......
have兄能了解和分析得如此到位,学费没白交啊!第二只赚翻!
35樓提及
等佢合番股先,我想都是變番一隻悶股,無野炒
38樓提及35樓提及
等佢合番股先,我想都是變番一隻悶股,無野炒
我反而奇怪,點解金仔會有咁多貨,而又比人殺到咁慘........
38樓提及35樓提及
等佢合番股先,我想都是變番一隻悶股,無野炒
我反而奇怪,點解金仔會有咁多貨,而又比人殺到咁慘........
40樓提及38樓提及35樓提及
等佢合番股先,我想都是變番一隻悶股,無野炒
我反而奇怪,點解金仔會有咁多貨,而又比人殺到咁慘........
可能最後那董事離職是和賣殼不成有關,最近可能等錢使,就算數
42樓提及
重一重組先,應該有d朋友仔唔知個flow係點....
(因為只睇年報係唔明呢間公司發生咩事,只知股價一路向南,十分恐怖)
(同埋有d公告好似搵唔番,上HKEx News都唔係好點搵到)
(number = 次序)
1) 想借機發新股/CB賣走公司,Neway獨立上市 (2007年如湯兄#39寫)
2) 借殼不成,原大股東繼續做印刷業務
3) 2009年注入Neway Entertainment (Neway做藝人管理,非K場業務),公司改名,而原有印刷業務繼續有做
4) 到今日就話有機會想注入整個Neway入0055(不過到而家都係冇回事)
*不過呢間公司其實問題又唔大,年年有息派又算穩定,主業都ok(尤其有印刷實業backup,而且佔公司大部份)
報表中見到D「浮誇」野都唔多,算乾淨~
42樓提及
重一重組先,應該有d朋友仔唔知個flow係點....
(因為只睇年報係唔明呢間公司發生咩事,只知股價一路向南,十分恐怖)
(同埋有d公告好似搵唔番,上HKEx News都唔係好點搵到)
(number = 次序)
1) 想借機發新股/CB賣走公司,Neway獨立上市 (2007年如湯兄#39寫)
2) 借殼不成,原大股東繼續做印刷業務
3) 2009年注入Neway Entertainment (Neway做藝人管理,非K場業務),公司改名,而原有印刷業務繼續有做
4) 到今日就話有機會想注入整個Neway入0055(不過到而家都係冇回事)
*不過呢間公司其實問題又唔大,年年有息派又算穩定,主業都ok(尤其有印刷實業backup,而且佔公司大部份)
報表中見到D「浮誇」野都唔多,算乾淨~
43樓提及42樓提及
重一重組先,應該有d朋友仔唔知個flow係點....
(因為只睇年報係唔明呢間公司發生咩事,只知股價一路向南,十分恐怖)
(同埋有d公告好似搵唔番,上HKEx News都唔係好點搵到)
(number = 次序)
1) 想借機發新股/CB賣走公司,Neway獨立上市 (2007年如湯兄#39寫)
2) 借殼不成,原大股東繼續做印刷業務
3) 2009年注入Neway Entertainment (Neway做藝人管理,非K場業務),公司改名,而原有印刷業務繼續有做
4) 到今日就話有機會想注入整個Neway入0055(不過到而家都係冇回事)
*不過呢間公司其實問題又唔大,年年有息派又算穩定,主業都ok(尤其有印刷實業backup,而且佔公司大部份)
報表中見到D「浮誇」野都唔多,算乾淨~
較下個發放日期就有
http://www.hkexnews.hk/listedco/ ... h_active_main_c.asp
[realblog]http://realblog.zkiz.com/greatsoup/8674[/realblog]
44樓提及42樓提及
重一重組先,應該有d朋友仔唔知個flow係點....
(因為只睇年報係唔明呢間公司發生咩事,只知股價一路向南,十分恐怖)
(同埋有d公告好似搵唔番,上HKEx News都唔係好點搵到)
(number = 次序)
1) 想借機發新股/CB賣走公司,Neway獨立上市 (2007年如湯兄#39寫)
2) 借殼不成,原大股東繼續做印刷業務
3) 2009年注入Neway Entertainment (Neway做藝人管理,非K場業務),公司改名,而原有印刷業務繼續有做
4) 到今日就話有機會想注入整個Neway入0055(不過到而家都係冇回事)
*不過呢間公司其實問題又唔大,年年有息派又算穩定,主業都ok(尤其有印刷實業backup,而且佔公司大部份)
報表中見到D「浮誇」野都唔多,算乾淨~
其實應該20合1番股好搞好多
47樓提及
http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2007/0704/LTN20070704413_C.pdf
本公司與獨立第三方已經就中華人民共和國水利管理項目進行初步磋商,該獨立第三
方與本公司或其附屬公司之任何董事、行政總裁或主要股東或任何其各自之聯繫人士
概無任何關連。董事會謹此強調,於本公告日期,本公司並未與任何該等獨立第三方訂
立具約束力之協議,而有關商討可能會或可能不會進行。根據聯交所證券上市規則(「上
市規則」)之規定,本公司將於適當時候就有關磋商另行刊發公告。
50樓提及47樓提及
http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2007/0704/LTN20070704413_C.pdf
本公司與獨立第三方已經就中華人民共和國水利管理項目進行初步磋商,該獨立第三
方與本公司或其附屬公司之任何董事、行政總裁或主要股東或任何其各自之聯繫人士
概無任何關連。董事會謹此強調,於本公告日期,本公司並未與任何該等獨立第三方訂
立具約束力之協議,而有關商討可能會或可能不會進行。根據聯交所證券上市規則(「上
市規則」)之規定,本公司將於適當時候就有關磋商另行刊發公告。
原來眼大大,冇睇清楚
諗住股價波動呢d notice通常都冇咩野講
thx~
49樓提及
不過呢隻派息唔夠1127咁好
51樓提及50樓提及47樓提及
http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2007/0704/LTN20070704413_C.pdf
本公司與獨立第三方已經就中華人民共和國水利管理項目進行初步磋商,該獨立第三
方與本公司或其附屬公司之任何董事、行政總裁或主要股東或任何其各自之聯繫人士
概無任何關連。董事會謹此強調,於本公告日期,本公司並未與任何該等獨立第三方訂
立具約束力之協議,而有關商討可能會或可能不會進行。根據聯交所證券上市規則(「上
市規則」)之規定,本公司將於適當時候就有關磋商另行刊發公告。
原來眼大大,冇睇清楚
諗住股價波動呢d notice通常都冇咩野講
thx~
是以前差D,現在如果有消息同無消息的會有少少分別的
52樓提及49樓提及
不過呢隻派息唔夠1127咁好
略scan過年報同派息,又真係。
(只計印刷業務,GP等financial status 其實兩間都差唔多)
但派息1127多好多,同0550一樣慷慨
54樓提及52樓提及49樓提及
不過呢隻派息唔夠1127咁好
略scan過年報同派息,又真係。
(只計印刷業務,GP等financial status 其實兩間都差唔多)
但派息1127多好多,同0550一樣慷慨
你肯一間一間睇會知道好唔好的,根本唔使睇報紙買
56樓提及
無可能唔睇野就買,雖然睇了唔一定贏錢,但心中會有個底,至於個底實唔實我真是唔知
57樓提及56樓提及
無可能唔睇野就買,雖然睇了唔一定贏錢,但心中會有個底,至於個底實唔實我真是唔知
我都覺得係
最少明間公司做咩,數有冇問題,有咩財技,公司自己對業務analysis係點。
心中有個底,咁先跌起上黎唔怕。
買馬仔都要睇analysis,何況股票係有得睇,咁多野放出黎,
如果唔係不如去葡京好過,仲快
*以前我屋企人就係聽人講number,結果輸左6位數
60樓提及
如果宣布合股 是否表示 已經變身一間玩財技既公司 呢?
59樓提及
湯兄..現价兩仙半 值得買入么?若果宣布合股,會大跌嗎?
61樓提及60樓提及
如果宣布合股 是否表示 已經變身一間玩財技既公司 呢?
合股/拆股唔一定係財技股。
如果唔係,咁0005又係咪財技股
要depends on 每間公司,當然0055當年拆股係想增加流通量,比新主買入。
只係易手前後 (最終冇易手),其實公司都算係ok,年年都有錢賺有息派。
59樓提及
湯兄..現价兩仙半 值得買入么?若果宣布合股,會大跌嗎?
睇前面湯兄post~
我感覺就唔會再大跌啦,如果金仔唔再減持。
今日見$0.025交投唔多,應該大家都觀望中。
不過小心小小啦,呢幾日成交量大,個上落每天都有4-5格~
(我今日$0.024排到,希望聽日升幾格,幫補下禮拜尾既洗費)
59樓提及
湯兄..現价兩仙半 值得買入么?若果宣布合股,會大跌嗎?
65樓提及
多謝湯兄! 如何知道一間公司幾時出業績咖,譬如55 下周一 幾錢介入1127為妥? 現價嗎 想買入1127長線持有
67樓提及
"買股票投資做功課是你責任... " 100% support
68樓提及
55中星 崩潰了
72樓提及
1127冇乜成交 55跌跌不休 兩個都買唔落手 今日買左2302 & 1768 ^^ 低价龍頭股 !
74樓提及
大市升到冇朋友 好多熊証打靶
75樓提及74樓提及
大市升到冇朋友 好多熊証打靶
大市係升,但得指數股升.23456股都唔升,代表只是挾淡倉,殺熊仔
77樓提及
2302 走得幾好下哦
79樓提及
中星<00055.HK>主席薜嘉麟表示,至3月止集团现金及现金等值约3亿元,暂未有融资需要,惟视乎未来发展方向而定。 咩叫現金等值 ?
如果持有3億現金 但55現在個市值先2億( ⊙o⊙ )?
81樓提及
55個圖,底部跡象太明顯,似玩野多滴,有排打橫行都似......
81樓提及
55個圖,底部跡象太明顯,似玩野多滴,有排打橫行都似......
84樓提及
Still maintaned at this level. But turnover became thinner wor!
85樓提及84樓提及
Still maintaned at this level. But turnover became thinner wor!
成交一時時啦........不過有感咁多日都唔穿2仙......
同意有人話係故意,不過我諗呢個遊戲可能差唔多玩完......
炒得呢d都係博佢上幾格既姐.........
87樓提及85樓提及84樓提及
Still maintaned at this level. But turnover became thinner wor!
成交一時時啦........不過有感咁多日都唔穿2仙......
同意有人話係故意,不過我諗呢個遊戲可能差唔多玩完......
炒得呢d都係博佢上幾格既姐.........
我都是省下這些心機了
89樓提及
喱只野人為操控太... 太明顯“拉 分分中橫盤一年晤出其,底部放量,大圓底,假得濟
90樓提及89樓提及
喱只野人為操控太... 太明顯“拉 分分中橫盤一年晤出其,底部放量,大圓底,假得濟
呢D野睇呢D股無用的
93樓提及
按照德國股神科斯托闌尼的理論, 長期下跌趨勢中, 放量下跌的一日就是見底的日子!
唔知對香港仙股適不適用呢?
94樓提及
呢D野睇呢D股無用的 ^^
去下龍鳳區留言啦,唔好去吹水區,大家谷旺個人氣吧
http://realforum.zkiz.com/viewforum.php?fid=148 ~greatsoup
95樓提及93樓提及
按照德國股神科斯托闌尼的理論, 長期下跌趨勢中, 放量下跌的一日就是見底的日子!
唔知對香港仙股適不適用呢?
其實沒有用...我其實只等它合股
98樓提及
20甚至50好D
38樓提及35樓提及
等佢合番股先,我想都是變番一隻悶股,無野炒
我反而奇怪,點解金仔會有咁多貨,而又比人殺到咁慘........
100樓提及38樓提及35樓提及
等佢合番股先,我想都是變番一隻悶股,無野炒
我反而奇怪,點解金仔會有咁多貨,而又比人殺到咁慘........
金仔D貨大部份都係由07年先舊後新俾CNA (a). 之後再1拆20. 加上之後配售(b)2,220,000,000股.
但CNA 背後有Trustcorp同Newcorp Ltd., 持有人又係David Henry Christopher Hill 等人. 而Trustcorp經常投資三四線股.
究竟依間公司同關連人士又係何方神聖? 而且股價響拆細後又大升過,金仔手上既股應該近乎零成本。
(a) 於二零零七年八月二十四日,本公司主要股東CNA Company Limited(「CNA」)、配售代理與本公司訂
立配售協議(「先舊後新配售協議」)。根據先舊後新配售協議,CNA同意透過配售代理,以全數包銷基
準按配售價每股配售股份港幣0.9元,向獨立第三方配售合共66,400,000股現有股份,而CNA有條件
意按每股港幣0.9元認購合共66,400,000股本公司每股面值港幣0.10元之新普通股。
(b) 新股份根據於二零零七年八月二十七日舉行之股東週年大會上授予董事之一般授權發行。根據配售協
議,本公司透過配售代理按每股港幣0.045元配售2,220,000,000股本公司股份。配售已於二零零七年十
一月完成。
http://www.hkexnews.hk/listedco/ ... TN20080724465_C.pdf
102樓提及
If so, it would be good enough if Mr Sit can increase his stake at a very very low price
105樓提及
仲有400萬貨未沽散
106樓提及105樓提及
仲有400萬貨未沽散
湯兄你既400萬,係咪指金仔約2%貨乘2仙,所以400萬?
thx~
107樓提及106樓提及105樓提及
仲有400萬貨未沽散
湯兄你既400萬,係咪指金仔約2%貨乘2仙,所以400萬?
thx~
1 30-Apr-2012 283,860,000 -36,000,000 2.7847% 10,193,545,600 31-Mar-2012 5,961,060 0.021
應該是510幾萬啦
108樓提及107樓提及106樓提及105樓提及
仲有400萬貨未沽散
湯兄你既400萬,係咪指金仔約2%貨乘2仙,所以400萬?
thx~
1 30-Apr-2012 283,860,000 -36,000,000 2.7847% 10,193,545,600 31-Mar-2012 5,961,060 0.021
應該是510幾萬啦
我用ccass都係2.78%,即係我咁理解是對了 (原理上)~
(未必510萬既,有d可能係散客貨)
今日落到$0.019,可能真係會落到$0.01啦咁,
見佢早前死都唔穿$0.02,諗住唔會再落,
點知昨日大手出就穿左$0.02.......sosad
*不過而家d貨咁散,真係唔合股的話,都好難可以升番...........
(同埋如果太低,派息都會有困難,畢竟咁多年黎0055都派唔少息)
109樓提及
1 買0055
2 買牛熊證
3 買指標股的 call輪 邊樣吸引呢?
110樓提及108樓提及107樓提及106樓提及105樓提及
仲有400萬貨未沽散
湯兄你既400萬,係咪指金仔約2%貨乘2仙,所以400萬?
thx~
1 30-Apr-2012 283,860,000 -36,000,000 2.7847% 10,193,545,600 31-Mar-2012 5,961,060 0.021
應該是510幾萬啦
我用ccass都係2.78%,即係我咁理解是對了 (原理上)~
(未必510萬既,有d可能係散客貨)
今日落到$0.019,可能真係會落到$0.01啦咁,
見佢早前死都唔穿$0.02,諗住唔會再落,
點知昨日大手出就穿左$0.02.......sosad
*不過而家d貨咁散,真係唔合股的話,都好難可以升番...........
(同埋如果太低,派息都會有困難,畢竟咁多年黎0055都派唔少息)
印刷其實唔太好做
111樓提及109樓提及
1 買0055
2 買牛熊證
3 買指標股的 call輪 邊樣吸引呢?
只會祝好運
112樓提及110樓提及108樓提及107樓提及106樓提及105樓提及
仲有400萬貨未沽散
湯兄你既400萬,係咪指金仔約2%貨乘2仙,所以400萬?
thx~
1 30-Apr-2012 283,860,000 -36,000,000 2.7847% 10,193,545,600 31-Mar-2012 5,961,060 0.021
應該是510幾萬啦
我用ccass都係2.78%,即係我咁理解是對了 (原理上)~
(未必510萬既,有d可能係散客貨)
今日落到$0.019,可能真係會落到$0.01啦咁,
見佢早前死都唔穿$0.02,諗住唔會再落,
點知昨日大手出就穿左$0.02.......sosad
*不過而家d貨咁散,真係唔合股的話,都好難可以升番...........
(同埋如果太低,派息都會有困難,畢竟咁多年黎0055都派唔少息)
印刷其實唔太好做
我都覺得係,印刷股一向都唔熱門。
好簡單,只要睇下影印店競爭有幾白熱化就知.......
同埋始終substitute (如電子書) 多,雖然話印刷點都有得做,不過好平穩咁解。
113樓提及111樓提及109樓提及
1 買0055
2 買牛熊證
3 買指標股的 call輪 邊樣吸引呢?
只會祝好運
湯兄你個reply真係sosad
個人見解:
2,3唔識,0055你真係執幾個價位咁,仲要等等等..........
昨日我等住$0.021出貨,早上等到我午飯食完先出到。
d價咬得好緊,可能貨太多,入貨既報價都比得好差,情願等........
115樓提及113樓提及111樓提及109樓提及
1 買0055
2 買牛熊證
3 買指標股的 call輪 邊樣吸引呢?
只會祝好運
湯兄你個reply真係sosad
個人見解:
2,3唔識,0055你真係執幾個價位咁,仲要等等等..........
昨日我等住$0.021出貨,早上等到我午飯食完先出到。
d價咬得好緊,可能貨太多,入貨既報價都比得好差,情願等........
唔好炒啦
114樓提及112樓提及110樓提及108樓提及107樓提及106樓提及105樓提及
仲有400萬貨未沽散
湯兄你既400萬,係咪指金仔約2%貨乘2仙,所以400萬?
thx~
1 30-Apr-2012 283,860,000 -36,000,000 2.7847% 10,193,545,600 31-Mar-2012 5,961,060 0.021
應該是510幾萬啦
我用ccass都係2.78%,即係我咁理解是對了 (原理上)~
(未必510萬既,有d可能係散客貨)
今日落到$0.019,可能真係會落到$0.01啦咁,
見佢早前死都唔穿$0.02,諗住唔會再落,
點知昨日大手出就穿左$0.02.......sosad
*不過而家d貨咁散,真係唔合股的話,都好難可以升番...........
(同埋如果太低,派息都會有困難,畢竟咁多年黎0055都派唔少息)
印刷其實唔太好做
我都覺得係,印刷股一向都唔熱門。
好簡單,只要睇下影印店競爭有幾白熱化就知.......
同埋始終substitute (如電子書) 多,雖然話印刷點都有得做,不過好平穩咁解。
他印標籤多,所以生意應該穩定的,你話爆升就無可能的啦...
118樓提及
而家仲未係時候!炒?你玩住先la
117樓提及114樓提及112樓提及110樓提及108樓提及107樓提及106樓提及105樓提及
仲有400萬貨未沽散
湯兄你既400萬,係咪指金仔約2%貨乘2仙,所以400萬?
thx~
1 30-Apr-2012 283,860,000 -36,000,000 2.7847% 10,193,545,600 31-Mar-2012 5,961,060 0.021
應該是510幾萬啦
我用ccass都係2.78%,即係我咁理解是對了 (原理上)~
(未必510萬既,有d可能係散客貨)
今日落到$0.019,可能真係會落到$0.01啦咁,
見佢早前死都唔穿$0.02,諗住唔會再落,
點知昨日大手出就穿左$0.02.......sosad
*不過而家d貨咁散,真係唔合股的話,都好難可以升番...........
(同埋如果太低,派息都會有困難,畢竟咁多年黎0055都派唔少息)
印刷其實唔太好做
我都覺得係,印刷股一向都唔熱門。
好簡單,只要睇下影印店競爭有幾白熱化就知.......
同埋始終substitute (如電子書) 多,雖然話印刷點都有得做,不過好平穩咁解。
他印標籤多,所以生意應該穩定的,你話爆升就無可能的啦...
咁睇下大老細會唔會注入Neway啦.......不過最少都要合左股先........
118樓提及
而家仲未係時候!炒?你玩住先la
120樓提及117樓提及114樓提及112樓提及110樓提及108樓提及107樓提及106樓提及105樓提及
仲有400萬貨未沽散
湯兄你既400萬,係咪指金仔約2%貨乘2仙,所以400萬?
thx~
1 30-Apr-2012 283,860,000 -36,000,000 2.7847% 10,193,545,600 31-Mar-2012 5,961,060 0.021
應該是510幾萬啦
我用ccass都係2.78%,即係我咁理解是對了 (原理上)~
(未必510萬既,有d可能係散客貨)
今日落到$0.019,可能真係會落到$0.01啦咁,
見佢早前死都唔穿$0.02,諗住唔會再落,
點知昨日大手出就穿左$0.02.......sosad
*不過而家d貨咁散,真係唔合股的話,都好難可以升番...........
(同埋如果太低,派息都會有困難,畢竟咁多年黎0055都派唔少息)
印刷其實唔太好做
我都覺得係,印刷股一向都唔熱門。
好簡單,只要睇下影印店競爭有幾白熱化就知.......
同埋始終substitute (如電子書) 多,雖然話印刷點都有得做,不過好平穩咁解。
他印標籤多,所以生意應該穩定的,你話爆升就無可能的啦...
咁睇下大老細會唔會注入Neway啦.......不過最少都要合左股先........
我求佢唔好注,但應該好快會注,因為就唔得
123樓提及
唔是呀,最好唔好注,注就唔知點洗晒我地的應份...
124樓提及123樓提及
唔是呀,最好唔好注,注就唔知點洗晒我地的應份...
粗字唔明你up咩
可唔可以elaborate下你想講咩.......
125樓提及124樓提及123樓提及
唔是呀,最好唔好注,注就唔知點洗晒我地的應份...
粗字唔明你up咩
可唔可以elaborate下你想講咩.......
即是買了件資產印好多股票,件野本身唔值錢...
127樓提及
RedMR好似無聲氣
128樓提及127樓提及
RedMR好似無聲氣
唔講都唔知RedMR......
可能去唱K都去得Neway多.....
(同埋我都唔係成日去唱K,次次唱完都會變「殘障人士」幾日)
130樓提及128樓提及127樓提及
RedMR好似無聲氣
唔講都唔知RedMR......
可能去唱K都去得Neway多.....
(同埋我都唔係成日去唱K,次次唱完都會變「殘障人士」幾日)
啞ed
129樓提及
看股價表現, 就知當家既人品
131樓提及130樓提及128樓提及127樓提及
RedMR好似無聲氣
唔講都唔知RedMR......
可能去唱K都去得Neway多.....
(同埋我都唔係成日去唱K,次次唱完都會變「殘障人士」幾日)
啞ed
嚴重就會啞,好多時把聲會沙哂.........
可能我有時太hyper,叫得太緊要
沙哂把聲既時候,就好似人地喉癌病人切左聲帶後,用機輔助發出d聲咁........
嚇死人
133樓提及
個圖形好多十字星
134樓提及131樓提及130樓提及128樓提及127樓提及
RedMR好似無聲氣
唔講都唔知RedMR......
可能去唱K都去得Neway多.....
(同埋我都唔係成日去唱K,次次唱完都會變「殘障人士」幾日)
啞ed
嚴重就會啞,好多時把聲會沙哂.........
可能我有時太hyper,叫得太緊要
沙哂把聲既時候,就好似人地喉癌病人切左聲帶後,用機輔助發出d聲咁........
嚇死人
男仔沙少少唔是好覺,女仔沙好似張柏芝就...
138樓提及
T+2,應該睇番前兩日成交
139樓提及138樓提及
T+2,應該睇番前兩日成交
即係話,ccass 4/5個數字就應該對番2/5個成交, right?
140樓提及139樓提及138樓提及
T+2,應該睇番前兩日成交
即係話,ccass 4/5個數字就應該對番2/5個成交, right?
是
148樓提及
合左股,再來供股, 咁老闆要錢, 點會派息呢! [/quote[
50合一 再黎、一供10 死未?
150 : GS(14)@2012-05-10 22:16:14148樓提及
合左股,再來供股, 咁老闆要錢, 點會派息呢!
我又唔擔心他會咁做,就算做都是一次就夠
151 : have707(25178)@2012-05-11 03:07:38150樓提及148樓提及
合左股,再來供股, 咁老闆要錢, 點會派息呢!
我又唔擔心他會咁做,就算做都是一次就夠
我反而覺得如果佢供,可能為左買Neway.......
單純本業我覺得唔會令佢要供,其實本身呢間主業真係算穩定,又應該唔會有咩大expansion。
冇咩突出但又冇咩問題咁...........
152 : GS(14)@2012-05-11 22:55:37
求佢一萬次唔好買Neway
153 : 鉛筆小生(8153)@2012-05-11 23:06:54152樓提及
求佢一萬次唔好買Neway
買了咪冇夢可發, 同埋唔知用咩估值去買
154 : GS(14)@2012-05-11 23:07:48153樓提及152樓提及
求佢一萬次唔好買Neway
買了咪冇夢可發, 同埋唔知用咩估值去買
太貴我唔想
155 : kwong2901(9555)@2012-05-11 23:21:18151樓提及150樓提及148樓提及
合左股,再來供股, 咁老闆要錢, 點會派息呢!
我又唔擔心他會咁做,就算做都是一次就夠
我反而覺得如果佢供,可能為左買Neway.......
單純本業我覺得唔會令佢要供,其實本身呢間主業真係算穩定,又應該唔會有咩大expansion。
冇咩突出但又冇咩問題咁...........
邊有甘理想咖
156 : GS(14)@2012-05-11 23:26:06
咁你想點?
157 : kwong2901(9555)@2012-05-16 22:02:37
大盤有排跌~~
158 : GS(14)@2012-05-16 22:35:10157樓提及
大盤有排跌~~
等合啦
159 : jacky852(28807)@2012-06-01 03:05:56
[code][/code]認沽期權期間延長
於二零零九年六月十六日,本集團自Neway Enterprise Holdings Limited(「Neway
Enterpr ise 」)收購Neway Enter tainment Limi ted及其附屬公司( 統稱為「Neway
Entertainment集團」)全部股本權益。
同一時間,控制Neway Enterprise之薛濟傑博士向本集團授予認沽期權(「認沽期權」),
可於該項收購完成(「完成」)至二零一一年七月一日止期間任何時間行使,要求薛濟傑
博士以代價65,000,000港元購回Neway Entertainment集團全部股本權益及於完成後本集
團應佔之投資成本。於二零一一年六月二十九日,薛濟傑博士同意將認沽期權期間延
長至二零一二年七月一日。認沽期權所有其他條款維持不變。
認沽期權之公平值已於認沽期權期間延長當日使用畢蘇期權定價模式重新計量為
14,222,000港元。認沽期權於認沽期權期間延長後之公平值被視為視作貢獻,並計入權
益。
這個跟最近大跌有關係嗎?
160 : kwong2901(9555)@2012-06-01 21:41:15
睇唔明~
161 : wing1969(9459)@2012-06-01 22:49:42
中星(00055)發盈警,表示由於海外市場出現疲弱,令截至今年3月底止全年收入出現輕微下跌;加上原材料成本、新租用廠房之租金及相關開支,及內地最低工資上升,對集團經營邊際利潤構成影響;另外,集團於上一個財政年度內將所持有之澳元存款兌換為港元,錄得一次性匯兌收益;故預期去年純利同比錄得顯著減少。
集團將於6月27日公布業績。
162 : kwong2901(9555)@2012-06-01 22:55:44
發盈警:比上一年利潤大幅下降,但冇話虧損哦~~~
163 : greatsoup38(830)@2012-06-02 10:33:41161樓提及
中星(00055)發盈警,表示由於海外市場出現疲弱,令截至今年3月底止全年收入出現輕微下跌;加上原材料成本、新租用廠房之租金及相關開支,及內地最低工資上升,對集團經營邊際利潤構成影響;另外,集團於上一個財政年度內將所持有之澳元存款兌換為港元,錄得一次性匯兌收益;故預期去年純利同比錄得顯著減少。
集團將於6月27日公布業績。
http://www.hkexnews.hk/listedco/ ... N201206011690_C.pdf
164 : GS(14)@2012-06-09 17:14:21
http://www.hkexnews.hk/listedco/ ... TN20120608627_C.pdf
本集團於二零零九年七月一日收購Neway Entertainment Limited及其附屬公司(統稱為
「Neway Entertainment集團」)全部股權,現金代價為65,000,000港元(「收購事項」)。收
購事項之詳情載於本公司於二零零九年六月十六日刊發之公佈內。
於進一步評估收購事項所產生之商譽後,並考慮根據目前所得之本集團綜合管理賬目計
算Neway Entertainment集團之財務表現,本公司管理層估計可能須就收購事項所產生之
商譽確認減值。因此,除先前公佈所述可能影響本集團截至二零一二年三月三十一日止
年度業績之因素外,本公司董事會(「董事會」)謹此通知本公司股東(「股東」)及有意投
資者,本集團截至二零一二年三月三十一日止年度之業績可能會因收購事項所產生之商
譽之減值虧損而受到重大不利影響,並預期截至二零一二年三月三十一日止年度會錄得
虧損。
收購事項所產生之商譽之實際減值金額尚有待釐定。董事會謹此強調,商譽減值乃屬非
現金會計處理,對本集團營運之現金流並無影響。
165 : kwong2901(9555)@2012-06-10 01:01:52
咩意思?
166 : GS(14)@2012-06-10 10:03:27165樓提及
咩意思?
就是買經理人業務表現唔夠好囉
167 : greatsoup38(830)@2012-06-27 23:10:34
http://www.hkexnews.hk/listedco/ ... TN20120627532_C.pdf
賺2,000萬,變蝕2,000萬,主要是毛利跌,2.2仙現金
印刷業務
年內,印刷業務之收益輕微下跌2.5%至約640,000,000港元(二零一一年:656,500,000港
元)。年內,本集團出口銷售客戶下達之訂單數目受到環球金融危機拖累,致令出口銷售
較去年下跌約6.0%至551,600,000港元。跌幅部分已由年內錄得之國內銷售增長約27.7%
至約88,400,000港元(二零一一年:69,200,000港元)所抵銷。於國內銷售額中,中國市場
佔比由10.5%增加至本年度之13.8%。
此外,毛利率由20.2%下跌3.1%至17.1%,並錄得分部虧損。毛利率下跌及分部虧損主要源
於下列原因:
i)材料成本上漲,
ii)中國政府於二零一一年七月將最低工資由人民幣1,100元調高至人民幣1,320元,並於二零一二年二月再調高至人民幣1,500元,令勞動成本上升,
iii)於本年度投入使用之新租廠房產生之租金及公用服務開支增加,
及iv)於本年度投入使用之新建員工宿舍及倉庫以及新租廠房之租賃物業裝修均令折舊開支增加。
未來展望
憑藉本集團印刷業務之穩固地位,加上長期穩定之現金流,本集團將致力發展音樂及娛
樂業務以及中國其他潛質優厚之項目。本集團將貫徹此雙線增長策略,以為股東提供穩
定回報及豐碩增長。
印刷業務
客戶及地區拓展計劃於來年仍將為本集團重點施行之策略。本集團將重新調配資源至具
有較高環保要求之客戶,並於本集團內部廣泛採納「綠色」政策,此舉可於下列各主要方
面間接令本集團受惠:i)本集團可獲得更多商機,以接觸要求印刷商符合較高環保標準
之大型高端國際品牌客戶;ii)本集團可提高生產效率,長遠減省經營成本;及iii)宣傳本
集團品牌,並提升於印刷業競爭對手間之企業形象。
鑑於全球金融市場近期出現經濟波動,加上中國經營成本上升,本集團將慎重地調整其
投入海外市場之資源,同時加快國內市場發展,並密切監察收回應收賬項之進度。
透過購置新機器,本集團將可向各行各業之現有忠實客戶以及其他潛在客戶提供更多產
品及服務。為應付中國市場經營成本升幅,本集團正修訂其採購策略,並推行新的成本
緊縮政策,以提升中國廠房之生產效率。管理層將密切監察並定期評估此等新政策之績
效,並迅速作出必要調整。
本集團對於來年擴大及分散客戶基礎以及克服來自全球經濟不明朗因素及中國成本壓
力之各種困難充滿信心。
音樂及娛樂業務
鑑於根據中國政府於二零一一年推行之五年計劃,文化及娛樂事業將屬中國市場之其中
一個主要發展範疇,本集團已於本財政年度開始將原以香港為根據地之娛樂業務拓展至
中國,並將於來年向中國市場之娛樂業務投放更多資源。作為於中國拓展音樂及藝人管
理業務之第一環,本集團正於廣州成立代表辦事處。本集團亦正籌備於北京建立機構,
以進一步拓展於中國市場之代表。此外,本集團將繼續發掘更多潛質優厚之藝人,並製
作更多動聽歌曲,為該業務增添資產。再者,本集團將繼續為娛樂業務引進更多新元素,
以鞏固及拓展此平台。
此外,本集團正積極尋找與國內外其他娛樂公司合作之機會,包括但不限於與中國電視
台或投資者共同製作優質劇集。年內,本集團成功與中國其他有意及╱或專門從事文化
及娛樂業務之公司建立強大網絡,而該等公司可能於來年成為本集團強大的商業夥伴。
再者,本集團將繼續向獲中國政府提供更多減免計劃之項目投入更多資源,以儘量擴大
本集團之投資回報。本集團將耐心及審慎地拓展收益及利潤基礎,並對結果深感樂觀。
其他商機
憑藉穩健之現金狀況,本集團亦正積極尋覓其他商機,冀能擴大現有業務組合。本集團
將於業務計劃成熟時,適時向現有股東及潛在投資者提供更多資料。
168 : fujimi(10947)@2012-11-19 22:57:55
集團中期業績
http://www.hkexnews.hk/listedco/ ... TN20121119490_C.pdf
湯兄, 現金仲有幾多?
存貨及唱片母帶 92,947
持作買賣投資 815
貿易應收款項、其他應收款項及預付款項 9 185,743
預付租賃款項 836
應收關連公司款項 2,348
可收回稅項 4,255
短期銀行存款 100,476
現金及現金等值 143,290
發行股本(股) 10,194M
現金係咪咁計, 143,290,000 / 10,194,000,000 = $0.014
169 : GS(14)@2012-11-19 23:24:19
唔是咁計
盈利跌45%,至1,000萬
http://www.hkexnews.hk/listedco/ ... TN20121119490_C.pdf
短期銀行存款100,476
現金及現金等值143,290
可供出售投資23,250
減
應計費用及其他應付款項22,593
稅項負債4,954
銀行借貸8,295
淨現金231,174
除
股份數目
計算每股基本盈利之已發行股數10,193,545,600
大約2.26仙左右
貿易應收款項、其他應收款項及預付款項9 185,743 138,215
9. 貿易應收款項、其他應收款項及預付款項
本集團印刷業務銷貨之信貸期限一般為60至90日。少數與本集團有良好商業關係且財務狀況良好之
客戶可享有較長之信貸期限。本集團藝人管理、製作及發行音樂唱片業務客戶之信貸期限平均為45
日。電影發行之信貸期乃按項目為基準釐定。以下貿易應收款項(已扣除呆賬撥備)之賬齡分析乃按
報告期末之發票日期呈列。
二零一二年二零一二年
九月三十日三月三十一日
(未經審核) (經審核)
千港元千港元
印刷業務:
0至30日156,226 96,057
31至60日15,264 9,599
61至90日1,357 9,862
超過90日711 571
173,558 116,089
音樂及娛樂業務:
0至45日2,388 2,763
46至90日– 110
91至180日– 16
2,388 2,889
貿易應收款項總額175,946 118,978
訂金、預付款項及其他應收款項9,797 19,237
185,743 138,215
六月至九月期間為印刷業務之旺季。因此,於二零一二年九月三十日之貿易應收款項遠較於二零一二
年三月三十一日者為高。
於截至二零一二年九月三十日止六個月,印刷業務為數905,000港元(截至二零一一年九月三十日止
六個月期間:無)之貿易應收款項於償還結欠餘額時有財務困難,故已個別減值。本集團並無就該等
結餘持有任何抵押。
截至二零一二年九月三十日止六個月之重大收購事項
於截至二零一二年九月三十日止六個月,本集團與一名獨立第三方簽訂買賣協議,無償
收購匯金泛亞(福建)有限公司(「匯金泛亞」)40%股本權益。該項收購事項一經完成,本
集團及其他兩名股東將分別持有匯金泛亞40%、35%及25%權益。於二零一二年九月三十
日,匯金泛亞尚未開展業務。訂立買賣協議後,於截至二零一二年九月三十日止六個月,本
集團與其他兩名現有股東分別向匯金泛亞墊款人民幣60,000,000元(約74,058,000港元)、
人民幣52,500,000元(約64,815,000港元)及人民幣37,500,000元(約46,296,000港元)。
於截至二零一二年九月三十日止六個月,本集團向一名獨立第三方收購由一家於大韓民
國註冊成立之私人實體發行之額外非上市股本證券,代價為15,490,000港元。
170 : GS(14)@2012-11-19 23:24:45
營運回顧及前景展望
印刷業務
截至二零一二年九月三十日止期間,營業額較去年同期下跌4.8%至362,500,000港元。營
業額下跌主要是由於出口銷售下降所致,惟下跌幅度部分因期內境內銷售增長而有所抵
銷。出口銷售下跌主要是由於海外客戶下達之銷售訂單數目因海外國家市場需求下跌而
減少所致。本集團將不斷開發中國市場,並爭取更多新客戶,以彌補海外市場現有客戶
銷售訂單減少之影響。
於二零一二╱二零一三財政年度上半年,本集團繼續面對材料成本上漲以及中國政府於
二零一二年實施新最低工資導致勞工成本上升所帶來之挑戰。本期之分類溢利減少至
18,200,000港元(截至二零一一年九月三十日止六個月:25,000,000港元)。毛利率及分類
溢利減少主要是由於期內之出口銷售訂單數目減少以及材料成本及員工成本上漲所致。
為應對此等挑戰,本集團將繼續調整採購策略,採納緊縮成本控制政策以削減營運成本,
並提升中國廠房之生產效益。管理層將密切監察及定期評估此等緊縮政策之成果,並迅
速作出必要調整。
音樂及娛樂業務
截至二零一二年九月三十日止期間之收益較去年同期下跌29.6%至8,500,000港元。收益減
少主要是由於表演及演唱會收入以及唱片發行收入減少所致。收益主要包括演唱會及表
演收入、藝人管理收入、唱片發行收入、歌曲特許收入、若干宣傳活動之收入及電視劇投
資收入。分類虧損由去年同期之500,000港元增加144.3%至1,200,000港元。音樂及娛樂分
部之虧損增加,主要是由於唱片發行收入減少,以及新唱片發行時間接近截至二零一二
年九月三十日止期間,而收益於期內並未充份反映所致。
本集團之特許及藝人管理業務於期內穩步發展。此外,本集團亦錄得來自數年前於中國
投資之兩齣電視劇之投資收入。
本集團將繼續尋求與不同娛樂集團合作之機會,並擴大本集團於中國之版圖。此外,本
集團將調配資源至盈利率較高且市場潛力龐大之娛樂項目,日後亦將繼續物色有才能之
藝人。
其他收益及虧損
截至二零一二年九月三十日止期間之其他收益及虧損較去年同期之66,000港元大增至
14,000,000港元,主要源於出售一家主要在中國從事文化及娛樂業務之附屬公司所得收
益。
171 : fujimi(10947)@2012-12-10 23:04:49
公告及通告 - [須予披露的交易 / 主要交易]
(1)須予披露交易:收購一家韓國公司之權益; (2)須予披露交易:收購一家中國公司之權益; 及 (3)主要交易:提供股東貸款 (244KB, PDF)
http://www.hkexnews.hk/listedco/ ... TN20121210554_C.pdf
買 LED - 韓國公司 ( Wavesquare Inc.)主要從事研發及製造超高亮度LED晶片。本集團深信超高亮度LED行業潛力龐大。由於超高亮度LED晶片可提供傳統照明產品無可比擬之亮度,能源消耗亦較少,因此,此系列產品完全切合中國政府推廣環境保護及節能行業之措施。本集團相信投資於韓國公司可為股東提供豐碩優厚之回報。董事認為,各份該等購股協議之條款屬公平合理,並符合本公司及股東之整體利益。
595 之前果間?
172 : GS(14)@2012-12-10 23:31:01171樓提及
公告及通告 - [須予披露的交易 / 主要交易]
(1)須予披露交易:收購一家韓國公司之權益; (2)須予披露交易:收購一家中國公司之權益; 及 (3)主要交易:提供股東貸款 (244KB, PDF)
http://www.hkexnews.hk/listedco/ ... TN20121210554_C.pdf
買 LED - 韓國公司 ( Wavesquare Inc.)主要從事研發及製造超高亮度LED晶片。本集團深信超高亮度LED行業潛力龐大。由於超高亮度LED晶片可提供傳統照明產品無可比擬之亮度,能源消耗亦較少,因此,此系列產品完全切合中國政府推廣環境保護及節能行業之措施。本集團相信投資於韓國公司可為股東提供豐碩優厚之回報。董事認為,各份該等購股協議之條款屬公平合理,並符合本公司及股東之整體利益。
595 之前果間?
好眼力,真是那間,不過近排轉左型做342的石油氣公司...所以LED是多餘
http://www.hkexnews.hk/listedco/ ... N201209051181_C.pdf
http://www.hkexnews.hk/listedco/ ... N201209051179_C.pdf
173 : 學習者(1436)@2013-01-11 18:56:58
今日大成交爆上!突破了.
174 : greatsoup38(830)@2013-01-12 13:22:39173樓提及
今日大成交爆上!突破了.
有得走好走啦
175 : 鉛筆小生(8153)@2013-01-12 13:39:41174樓提及173樓提及
今日大成交爆上!突破了.
有得走好走啦
AGREE
176 : greatsoup38(830)@2013-01-12 13:40:17175樓提及174樓提及173樓提及
今日大成交爆上!突破了.
有得走好走啦
AGREE
呢隻我覺得無景
177 : 鉛筆小生(8153)@2013-01-12 13:42:18176樓提及175樓提及174樓提及173樓提及
今日大成交爆上!突破了.
有得走好走啦
AGREE
呢隻我覺得無景
有冇竟我唔知, 但炒到咁上下, 就會合股供股
178 : greatsoup38(830)@2013-01-12 13:43:23
呢個價唔合股好浪費,我覺得供股包銷
179 : fujimi(10947)@2013-01-12 18:37:48175樓提及174樓提及173樓提及
今日大成交爆上!突破了.
有得走好走啦
AGREE
多謝意見,收市前已走,以前未睇呢個forum, 唔知咩料博炒下, 蟹左成年,諗住要合股供股,蝕住走,呢輪炒上之餘,而且有利走到,實屬好彩,見過鬼都怕黑。
180 : greatsoup38(830)@2013-01-12 21:03:33179樓提及175樓提及174樓提及173樓提及
今日大成交爆上!突破了.
有得走好走啦
AGREE
多謝意見,收市前已走,以前未睇呢個forum, 唔知咩料博炒下, 蟹左成年,諗住要合股供股,蝕住走,呢輪炒上之餘,而且有利走到,實屬好彩,見過鬼都怕黑。
我覺得他買d新野番來燒錢,唉....呢排仙股垃圾股乜都炒
181 : 鉛筆小生(8153)@2013-01-12 21:05:05
0。05以下不買
182 : greatsoup38(830)@2013-01-12 21:14:16181樓提及
0。05以下不買
現在咪0.05以下囉
183 : Clark0713(1453)@2013-01-13 18:47:27
http://www.hkexnews.hk/listedco/ ... TN20130113020_C.pdf
"Neway Group Holdings Limited中星集團控股有限公司*(「本公司」,連同其附屬公司統稱
「本集團」)董事會(「董事會」)宣佈,本集團位於中華人民共和國深圳市龍崗區之其中一
間印刷廠之2,100名工人中約400名正在罷工,因此,該廠大部分生產暫時受影響。該等工
人部分亦曾堵塞本集團同區另一印刷廠之入口,惟目前已離開。部分有意復工之工人曾
被罷工工人攔阻。此事件乃於二零一三年一月十日開始發生。本集團管理層相信,發生
此事件源於該廠最近進行轉型。本集團管理層正積極處理此事件,包括與工會、地方行
政部門、勞動部門、律師及警察會面,冀能儘快解決事件,以減輕本集團之損失。於本公
告日期,罷工尚未結束。
管理層仍在評估罷工對本集團營運之影響。本公司將就事件發展進一步發表公告。"
184 : GS(14)@2013-01-13 22:44:10
http://v.youku.com/v_show/id_XNTAwNDkwOTY4.html
185 : GS(14)@2013-01-13 22:44:40
http://big5.soundofhope.org/node/310322
1月12日,本台就深圳龍崗區橫崗鎮中大印刷廠,全體員工罷工事件採訪了相關方面。工人因不滿公司以改名為借口,拒絕給工人任何賠償,舉行罷工。
據茉莉花網報道,員工堵滿工廠大門口,掛上大橫幅:「工會支持罷工,維護合法權益,賠我員工養老保險、公積金、合理加班費,員工工齡補償。絕不放棄,堅持到底!」。
橫崗鎮街道辦值班室工作人員證實,印刷廠工人在罷工,勞動管理站的工作人員在處理罷工事件。
(錄音):勞動管理站一直在跟蹤,它是前兩天的事情。他是拖欠工資的事,勞動站在處理。
據網上消息,政府要征地,中大印刷製品廠屬於規劃範圍。為了減少給員工的賠償,今年年初中大印刷製品廠以更名(新公司名中星中大印刷廠) 為由同工人簽訂新合同,試圖抹掉員工原有的工齡及福利待遇,這種行為嚴重損害了員工的自身合法權益!1月10日中大印刷工會帶領工人罷工抗議!
視頻顯示,中大印刷廠員工不滿公司改名,工齡清零卻不予賠償。
(錄音):我們要拿回工齡補償。「好」,還有一些社保問題。工廠更名後,「員工工齡清零,老闆只答應給2年的補償,但是我們已經在這裡做了10多年了!我們要拿回我們的工齡補償!」
還有員工反映,公司沒按規定為職工繳納養老保險和社保,蠶食工人的血汗。
有知情人反映,中大印刷廠很黑,「不給員工買保險,而且還經常要求員工義務加班,動不動就扣員工工資,平時根本就不把工人當人看。」
11日,員工仍未得到資方滿意答覆,繼續罷工。同時大批警察到場戒備,防止工人上街。
深圳中大印刷是香港中星集團全資子公司,成立於1998年,主要以彩盒、說明書、不幹膠標籤為主的印刷企業,擁有員工4千多人。
希望之聲國際廣播電臺田溪採訪報道
186 : GS(14)@2013-01-13 22:45:13
http://redchinacn.net/portal.php?mod=view&aid=6905
深圳中大印刷廠四千人大罷工
2013年1月10日,深圳龍崗區橫崗鎮,中大印刷廠,員工因不滿公司改名,工齡清零卻沒有任何賠償,全體舉行罷工。員工堵塞工廠大門口,並掛上大橫幅:「工會支持罷工,維護合法權益,賠我員工養老保險、公積金、合理加班費,員工工齡補償。絕不放棄,堅持到底!」。大批警察到場戒備,防止工人上街。11日,員工仍未得到資方滿意答覆,罷工繼續。
深圳中大印刷是香港中星集團全資子公司,成立於1998年,主要以彩盒、說明書、不干膠標籤為主的印刷企業,擁有員工4千多人。
187 : GS(14)@2013-01-13 22:45:40
http://www.epochtimes.com/gb/13/ ... 88%92%E5%A4%87.html
【大紀元2013年01月12日訊】(大紀元記者王量報導)2013年1月10日,位於深圳龍崗區的中大印刷廠數千員工舉行大罷工,大批警察到場戒備,防止工人上街。工人抗議廠方侵害員工權益,以企業改名為由,員工工齡清零卻沒有合理賠償。資方則表示已徵得到了上級勞動部門的意見並得到了認可。目前工人的罷工仍在繼續。
《茉莉花網》報導,2013年1月10日,位於深圳龍崗區橫崗鎮的中大印刷廠數千員工舉行罷工。
員工堵塞工廠大門口,並掛上大橫幅:「工會支持罷工,維護合法權益,賠我員工養老保險、公積金、合理加班費,員工工齡補償。絕不放棄,堅持到底!」大批警察到場戒備,防止工人上街。
188 : GS(14)@2013-01-13 22:46:00
http://www.rfa.org/mandarin/yataibaodao/xl2-01112013122605.html
深圳印刷廠四千人罷工 為福利待遇上訪維權(組圖)
2013-01-11
深圳的工廠近來相繼發生工人罷工事件,除了沙井鎮崇光電器廠三千人連續多日罷工外,龍崗區橫崗鎮中大印刷廠四千多工人日前因不滿公司改名後,將所有工人的工齡統統改為2年並長期拖欠養老保險金和加班費而舉行全體罷工,他們還集體到當地信訪辦上訪,要求政府重視。
圖片:2013年1月10日,深圳龍崗區橫崗鎮中大印刷廠員工因不滿公司改名,工齡清零卻沒有任何賠償,全體舉行罷工。(中國茉莉花革命網)
週五,香港中星集團全資子公司深圳中大印刷廠員工罷工已經進入第二天,四千多工人封堵了工廠大門。
據新浪微博網友「ava1202」發佈出的照片顯示,大批穿著藍色制服的工人聚集在工廠周圍,拉出的巨大橫幅寫道:「工會支持罷工,維護合法權益,賠我員工養老保險、公積金、合理加班費,員工工齡補償。絕不放棄,堅持到底!」。有大批警察到場戒備,將工廠圍住,防止工人上街。
m0111-xlp2.JPG
圖片:警察在現場戒備。(中國茉莉花革命網)
週五上午,員工繼續罷工,至下午員工仍未得到資方滿意答覆,他們圍堵當地信訪辦討要說法,橫崗鎮的所有派出所均出動警力前往信訪辦,公安局也抽調了機動隊到現場維持秩序。
根據網名為「奇美快樂」的網友於星期五下午2點半在優酷網所發的視頻可以看到,罷工活動的發起人之一對採訪的記者稱,他們要求工廠確認工人的真實工齡,以前的社保問題也沒解決,工廠只肯補償兩年的工齡,但是這裡的工人普遍都已經工作了很多年。
現場被工人圍得水洩不通,當工人代表說出訴求後,其他的工人大聲叫好並鼓掌,大批警察在附近戒備。
記者週五下午致電中大印刷廠,一名值班人員稱,就在下午,四千多員工剛剛散去,具體情況不方便透露。
記者:「罷工結束了嗎?」
對方:「已經走了,解散了。」
記者:「是今天上午還是今天下午解散的?」
對方:「下午。」
記者:「為什麼罷工?」
對方:「我不方便說。」
記者:「沒有重新投入生產嗎?」
對方:「對,因為那些領導都走了。」
記者:「是不是因為補償工齡的問題?」
對方:「對啊。」
記者:「持續了多久?」
對方:「我不方便說這些。」
隨後,記者致電橫崗派出所。
值班人員告訴記者說,員工罷工還在繼續,他們並非解散,而是到了橫崗鎮政府信訪辦,橫崗鎮的四個派出所正在抽調大批警力前往鎮政府,也出動了機動隊。而且,中大印刷廠的罷工早在幾天前就已經開始了,今天人數最多。
他週五對記者說:「有一部分人到我們街道辦去上訪去了,民警已經到現場了。中大印刷廠是荷坳派出所的,但街道辦在我們這一邊,我們也派人過去了,協助荷坳派出所。六約派出所也有到了。罷工在前幾天就有一些了,公安局那邊會出動機訓隊過來。聽路面巡邏的說,人是挺多的。」
記者又致電橫崗街道辦瞭解情況,一名值班人員稱他們整天都在處理工人的事情,現在工人們已經去了勞動辦。
記者:「中大印刷廠的工人現在在嗎?」
對方:「我們整天都在處理這個事情,現在他們在街道的勞動辦。在橫崗中心小學隔壁那裡。」
據深圳印刷網介紹,中大印刷廠中大印刷集團為香港聯合交易所上市公司,於1979年創辦,設於深圳的廠房,佔 700,000 平方尺,僱員約3000名。
以上是自由亞洲電台特約記者忻霖的採訪報導。
189 : tomlingd(34707)@2013-01-15 18:28:06
大陸唔係間間廠都罷工咩,
佳能,富士康,本田。。。
190 : greatsoup38(830)@2013-01-15 23:04:51189樓提及
大陸唔係間間廠都罷工咩,
佳能,富士康,本田。。。
他們是反日,呢間是陰招
191 : 番鼠仔(35730)@2013-01-15 23:44:25
點解呢間野資產同股價折讓咁大既
仲未計現金同市值差唔多
我0.26追入左...
好驚佢會供股
係咪應該止蝕?
192 : have707(25178)@2013-01-15 23:45:15
其實上次買野會唔會又想賣殼........
193 : greatsoup38(830)@2013-01-16 00:05:56192樓提及
其實上次買野會唔會又想賣殼........
賣殼掉番轉是想賣野
194 : have707(25178)@2013-01-16 00:28:25193樓提及192樓提及
其實上次買野會唔會又想賣殼........
賣殼掉番轉是想賣野
咁但佢亂咁買野又搞咩..........
195 : greatsoup38(830)@2013-01-16 00:28:42194樓提及193樓提及192樓提及
其實上次買野會唔會又想賣殼........
賣殼掉番轉是想賣野
咁但佢亂咁買野又搞咩..........
本業唔掂
196 : greatsoup38(830)@2013-01-16 01:36:04
http://www.hkexnews.hk/listedco/ ... TN20130115614_C.pdf
Neway Group Holdings Limited中星集團控股有限公司*(「本公司」,連同其附屬公司統稱
「本集團」)董事會(「董事會」)注意到,近日香港媒體有部分文章報導本集團位於中華人
民共和國(「中國」)深圳市龍崗區之其中一間印刷廠之工人罷工事件。部分文章提及罷
工原因為本公司未能依照工人年資給予工人賠償,並於上述印刷廠轉型(「轉型」)時重
新計算僱用年期。
本集團謹此對該等文章作出回應,澄清於轉型時,所有工人於轉型前與本集團訂立之僱
傭合約已於轉型後自動續新,而所有工人於轉型前之年資將按照中國勞動法予以結轉及
於與本集團續新之僱傭關係內累計。
197 : 番鼠仔(35730)@2013-01-16 12:19:02
好像擺工愈來愈大單
我諗都係早D放走人算
198 : greatsoup38(830)@2013-01-16 23:38:21197樓提及
好像擺工愈來愈大單
我諗都係早D放走人算
咪鬼玩呢隻
199 : greatsoup38(830)@2013-01-18 01:31:04
http://www.hkexnews.hk/listedco/ ... TN20130117423_C.pdf
茲提述Neway Group Holdings Limited中星集團控股有限公司*(「本公司」,連同其附屬公
司統稱「本集團」)日期分別為二零一三年一月十三日及十五日之公告。
本公司董事會(「董事會」)宣佈,本集團位於中華人民共和國深圳市龍崗區之其中一間
印刷廠早前發生之工人罷工事件已經解決,而該廠亦已恢復正常營運。
200 : tomlingd(34707)@2013-01-21 11:50:01190樓提及189樓提及
大陸唔係間間廠都罷工咩,
佳能,富士康,本田。。。
他們是反日,呢間是陰招
如果你話佢呃人我會明.
但你話什麼富士康反日真係唔明.
大陸廠罷工係日日發生既事情.
隨便google下外資罷工都可能揾到百九幾條 !!!
反日先罷工你真係唔明响大陸廠既情况.
201 : tomlingd(34707)@2013-01-21 11:54:27
方便你睇罷工news
www.google.com/m?q=%E5%A4%96%E8%B3%87%E7%BD%B7%E5%B7%A5
202 : GS(14)@2013-01-21 23:43:24200樓提及190樓提及189樓提及
大陸唔係間間廠都罷工咩,
佳能,富士康,本田。。。
他們是反日,呢間是陰招
如果你話佢呃人我會明.
但你話什麼富士康反日真係唔明.
大陸廠罷工係日日發生既事情.
隨便google下外資罷工都可能揾到百九幾條 !!!
反日先罷工你真係唔明响大陸廠既情况.
人工同錢最多...
203 : GS(14)@2013-01-21 23:43:50
不過當日本田同Canon真是反日
204 : jj1984(29252)@2013-01-22 01:07:29
嘩...呢間廠我以前入過去做野...
205 : GS(14)@2013-01-22 01:09:47204樓提及
嘩...呢間廠我以前入過去做野...
有甚麼可講的?
206 : jj1984(29252)@2013-01-22 01:16:44
好多年前既事...沒特別的...
呢間野管理好好,好嚴謹,制度舊式但實用.
一改名就行古惑野...咁點得呢
207 : 番鼠仔(35730)@2013-01-22 11:54:25206樓提及
好多年前既事...沒特別的...
呢間野管理好好,好嚴謹,制度舊式但實用.
一改名就行古惑野...咁點得呢
姐係呢家好古惑?
208 : GS(14)@2013-01-22 22:57:49206樓提及
好多年前既事...沒特別的...
呢間野管理好好,好嚴謹,制度舊式但實用.
一改名就行古惑野...咁點得呢
想知點管理
209 : jj1984(29252)@2013-01-22 23:12:04
間間都有ISO 9000,但呢間最似樣(你可以話似監獄)
生產線物流線好清楚,地下劃哂線好似醫院咁,每個JOB有JOB SHEET同邊個位都有負責人簽收.
行7常法.
連飯堂ABCD餐都分4個COUNTER俾人拎飯.
我去過好多間上市既印刷廠呢個我有一定印象,不過呢個我覺得係舊制既原因.比政府部門更官僚...
210 : GS(14)@2013-01-22 23:15:25209樓提及
間間都有ISO 9000,但呢間最似樣(你可以話似監獄)
生產線物流線好清楚,地下劃哂線好似醫院咁,每個JOB有JOB SHEET同邊個位都有負責人簽收.
行7常法.
連飯堂ABCD餐都分4個COUNTER俾人拎飯.
我去過好多間上市既印刷廠呢個我有一定印象,不過呢個我覺得係舊制既原因.比政府部門更官僚...
咁恐怖? 7常唔是5常?
唔怪之得d工人咁
211 : jj1984(29252)@2013-01-22 23:16:18
係,係7常法,多人兩樣野
212 : GS(14)@2013-01-22 23:16:36211樓提及
係,係7常法,多人兩樣野
邊兩樣又咁勁?
213 : jj1984(29252)@2013-01-22 23:18:23
講起有單野,
某印刷廠每日都有早會,每次早會都要廠內一位員工上台PRESENT 2分鐘,唔可以講廢話.
係訓練員工保持警覺同自己提升既一環(唔關中大印刷事)
214 : GS(14)@2013-01-22 23:18:52213樓提及
講起有單野,
某印刷廠每日都有早會,每次早會都要廠內一位員工上台PRESENT 2分鐘,唔可以講廢話.
係訓練員工保持警覺同自己提升既一環(唔關中大印刷事)
可以講新聞準備下,好似當年考Oral
215 : jj1984(29252)@2013-01-22 23:19:36214樓提及213樓提及
講起有單野,
某印刷廠每日都有早會,每次早會都要廠內一位員工上台PRESENT 2分鐘,唔可以講廢話.
係訓練員工保持警覺同自己提升既一環(唔關中大印刷事)
可以講新聞準備下,好似當年考Oral
呢個可以.
216 : tomlingd(34707)@2013-01-25 12:42:37
"
股東特別大會,以考慮及酌情以普通決議案方式通過下列決議案:
普通決議案
「動議批准、追認及確認佛山市星宏投資管理有限公司(於中國註冊成立之公司,由本公
司透過合約安排控制及擁有100%權益)(「佛山星宏」)(作為貸方)與匯金泛亞(福建)
有限公司(「中國合營公司」)(作為借方)於二零一二年四月十三日訂立之股東貸款協議
(註有「A」字樣之副本已提呈大會,並由大會主席簡簽以資識別)及據此擬進行之交易,
內容有關由佛山星宏向中國合營公司提供股東貸款人民幣40,000,000元。」
"
借錢比合營公司.
217 : greatsoup38(830)@2013-03-02 18:34:56
http://www.hkexnews.hk/listedco/ ... TN20130227688_C.pdf
55 buy rubbish?
218 : tomlingd(34707)@2013-03-06 11:18:11
買垃圾偷錢?!
零溢價認沽期權.
其他主要條款
認沽期權 : 待
(i)完成公司重組致使SPV間接擁有中星國隆於增資後所擁有目標公司之16.67%股本權益;及
(ii)中星國隆向目標公司墊付股東貸款後,坤達以零溢價向Dream Class授出可要求坤達按認沽期權代價向Dream Class購買SPV全部已發行股本之認沽期權。
期權期限 :
Dream Class可於由認沽期權契據日期計三年期滿後六個月內隨時行使認沽期權。認沽期權代價 : 人民幣52,000,000元(相等於約63,960,000元)或相等於表現目標16.67%之金額(或倘表現目標不適用,則有關金額將被視為相等於人民幣52,000,000元)(以較高為準),在兩個情況下均須減除已償還貸款金額及中星國隆於認沽期權契據日期至二零一六年二月二十六日止期間已收取之股息
219 : hklccjoe(2044)@2013-03-06 14:05:14
終於出手向下炒了!10合1
220 : tomlingd(34707)@2013-03-06 20:11:21
想合股向下炒,
再平d批股,
問你死咪.
221 : greatsoup38(830)@2013-03-06 22:13:15218樓提及
買垃圾偷錢?!
零溢價認沽期權.
其他主要條款
認沽期權 : 待
(i)完成公司重組致使SPV間接擁有中星國隆於增資後所擁有目標公司之16.67%股本權益;及
(ii)中星國隆向目標公司墊付股東貸款後,坤達以零溢價向Dream Class授出可要求坤達按認沽期權代價向Dream Class購買SPV全部已發行股本之認沽期權。
期權期限 :
Dream Class可於由認沽期權契據日期計三年期滿後六個月內隨時行使認沽期權。認沽期權代價 : 人民幣52,000,000元(相等於約63,960,000元)或相等於表現目標16.67%之金額(或倘表現目標不適用,則有關金額將被視為相等於人民幣52,000,000元)(以較高為準),在兩個情況下均須減除已償還貸款金額及中星國隆於認沽期權契據日期至二零一六年二月二十六日止期間已收取之股息
呢度是保障自己權益的
222 : greatsoup38(830)@2013-03-06 22:13:38219樓提及
終於出手向下炒了!10合1
太少
223 : hklccjoe(2044)@2013-03-07 07:27:16
692 翻版 富二代見錢開眼,睇下他有無後先。
224 : tomlingd(34707)@2013-03-07 11:17:57222樓提及219樓提及
終於出手向下炒了!10合1
太少
exactly, 批埋平股就差唔多, 邊夠喉.
225 : hklccjoe(2044)@2013-03-07 16:30:08
我估4月尾會供股
226 : greatsoup38(830)@2013-03-07 22:10:22225樓提及
我估4月尾會供股
咁悲觀?
227 : hklccjoe(2044)@2013-03-07 23:31:08
跟692走差不多!
228 : tomlingd(34707)@2013-03-14 22:13:45
中星集團(00055.HK)每手買賣單位擬改為2萬股
根據股份上日收市價0.016元及現有每手買賣單位10000股計算,每手買賣單位當前之價值為160元;假設股份合併及更改每手買賣單位已經生效,新每手買賣單位之價值應為3200港元。董事認為,更改每手買賣單位將合併股份能以更合理之每手買賣單位及價值進行買賣。(ir/a)
229 : 番鼠仔(35730)@2013-03-14 22:58:55
呢隻垃圾好快要供股
230 : greatsoup38(830)@2013-03-14 23:20:29228樓提及
中星集團(00055.HK)每手買賣單位擬改為2萬股
根據股份上日收市價0.016元及現有每手買賣單位10000股計算,每手買賣單位當前之價值為160元;假設股份合併及更改每手買賣單位已經生效,新每手買賣單位之價值應為3200港元。董事認為,更改每手買賣單位將合併股份能以更合理之每手買賣單位及價值進行買賣。(ir/a)
好得意
231 : greatsoup38(830)@2013-03-16 14:32:27
http://www.hkexnews.hk/listedco/ ... TN20130313817_C.pdf
55
1萬改2萬
232 : greatsoup38(830)@2013-05-17 16:16:15
他又認6881
233 : 番鼠仔(35730)@2013-05-17 16:37:31232樓提及
他又認6881
隻野不務正業
234 : greatsoup38(830)@2013-05-17 16:47:21233樓提及232樓提及
他又認6881
隻野不務正業
呢隻股都唔是第一日,近來是要賠番晒d錢畀d老細吧
235 : 自動波人(1313)@2013-05-20 22:21:09
再應中煉化
236 : 番鼠仔(35730)@2013-05-20 22:37:37
隻野搞咩呀...
237 : 自動波人(1313)@2013-05-20 22:53:25
講真,炒股好過做生意
就算賺10%放,可能係短期既事
做生意,純利邊有咁高.....
238 : greatsoup38(830)@2013-05-20 22:54:54237樓提及
講真,炒股好過做生意
就算賺10%放,可能係短期既事
做生意,純利邊有咁高.....
計番年率好多錢
239 : 鉛筆小生(8153)@2013-05-20 22:55:08237樓提及
講真,炒股好過做生意
就算賺10%放,可能係短期既事
做生意,純利邊有咁高.....
炒股可隨時賣
公司難脫手
240 : 鉛筆小生(8153)@2013-05-20 22:55:40
做生意上到市, 就上神枱
241 : 自動波人(1313)@2013-05-20 22:56:59238樓提及237樓提及
講真,炒股好過做生意
就算賺10%放,可能係短期既事
做生意,純利邊有咁高.....
計番年率好多錢
而家生意難做
242 : greatsoup38(830)@2013-05-20 23:01:45241樓提及238樓提及237樓提及
講真,炒股好過做生意
就算賺10%放,可能係短期既事
做生意,純利邊有咁高.....
計番年率好多錢
而家生意難做
做生意不如炒炒賣賣唉
243 : 鉛筆小生(8153)@2013-05-20 23:03:23242樓提及241樓提及238樓提及237樓提及
講真,炒股好過做生意
就算賺10%放,可能係短期既事
做生意,純利邊有咁高.....
計番年率好多錢
而家生意難做
做生意不如炒炒賣賣唉
若拎唔到地, YES
244 : 自動波人(1313)@2013-05-20 23:07:12242樓提及241樓提及238樓提及237樓提及
講真,炒股好過做生意
就算賺10%放,可能係短期既事
做生意,純利邊有咁高.....
計番年率好多錢
而家生意難做
做生意不如炒炒賣賣唉
是的
很明顯
245 : greatsoup38(830)@2013-05-20 23:10:10
呢排見到d客炒野炒到賺一大舊,好過做實業...
246 : 自動波人(1313)@2013-05-20 23:12:36245樓提及
呢排見到d客炒野炒到賺一大舊,好過做實業...
我覺得而家唔可以淨做生意,一定要撈多瓣
炒野是其中一種....
我有個老友好討厭人地炒炒賣賣
但講到買樓,又話有投資成份,又想佢升值
好L思覺
247 : greatsoup38(830)@2013-05-20 23:16:35246樓提及245樓提及
呢排見到d客炒野炒到賺一大舊,好過做實業...
我覺得而家唔可以淨做生意,一定要撈多瓣
炒野是其中一種....
我有個老友好討厭人地炒炒賣賣
但講到買樓,又話有投資成份,又想佢升值
好L思覺
畀我一定搞地產
248 : greatsoup38(830)@2013-05-21 19:13:21
中556.6萬股
249 : 鉛筆小生(8153)@2013-05-22 16:37:57
係咁抽, 希望佢賺大錢啦, 呢D大股
250 : greatsoup38(830)@2013-06-27 00:08:35
http://www.hkexnews.hk/listedco/ ... TN20130624585_C.pdf
55盈喜
251 : GS(14)@2013-06-30 15:28:08
55
虧損減3成,至1,400萬,2億現金
252 : GS(14)@2013-07-17 23:58:53
唉
253 : GS(14)@2013-07-22 22:44:07
做財仔
254 : iniesta(1400)@2013-10-23 21:47:26
http://www.hkexnews.hk/listedco/ ... TN20131018474_C.pdf
買機器, 不忘本業
255 : greatsoup38(830)@2013-10-23 21:48:05254樓提及
http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2013/1018/LTN20131018474_C.pdf
買機器, 不忘本業
256 : greatsoup38(830)@2013-11-04 22:55:48
55
257 : greatsoup38(830)@2013-11-23 13:55:14
55
盈利增30%,至1,300萬,1.5億現金
258 : greatsoup38(830)@2013-12-07 21:35:37
回購番Neway經紀人業務
259 : iniesta(1400)@2013-12-11 23:47:04
做財仔
260 : GS(14)@2014-05-24 00:29:26
55
261 : GS(14)@2014-06-28 12:21:25
55
虧損增5成,至2,100萬,1.6億現金
262 : GS(14)@2014-08-16 21:40:28
配售2.0386億股@16.3仙
263 : GS(14)@2014-09-26 01:29:15
配售2.44億股@15.6仙
264 : hklccjoe(2044)@2014-10-05 15:18:46
經濟日報推介:睇來就來有故事了。
265 : GS(14)@2014-10-21 16:45:00
轉讓股權予家族成員
266 : hklccjoe(2044)@2014-10-22 00:20:09
睇來又向下炒,公衆持股又去72.3
267 : greatsoup38(830)@2014-10-22 00:24:11
合完大手供
268 : hklccjoe(2044)@2014-10-22 00:31:36greatsoup38在267樓提及
合完大手供
必定會!
269 : GS(14)@2014-11-09 12:29:36
虧錢
270 : GS(14)@2014-11-23 15:11:57
賣地
271 : GS(14)@2014-12-01 17:54:14
虧損2,600萬,2億cash
272 : GS(14)@2015-02-12 09:24:45
buy rubbish
273 : GS(14)@2015-04-16 09:54:43
14.6 cents placing 294m shares
274 : GS(14)@2015-05-07 01:01:59
Chinese cinema
275 : GS(14)@2015-05-07 14:47:07
http://www.mpfinance.com/htm/finance/20150507/news/ww_ww1.htm
中星洽購內地戲院
2015年5月7日
【明報專訊】中星集團(0055)在昨日中午停牌,至昨日傍晚發出公告,指現正與一名獨立第三方,就可能收購一家於內地註冊成立的公司的股權進行初步磋商。該公司的主要業務為在內地開設及管理戲院。
公司將於今日復牌。
276 : GS(14)@2015-05-08 16:06:29
FILM
277 : cyk07081984(52298)@2015-06-03 22:32:58
玩死人
278 : greatsoup38(830)@2015-06-07 00:37:51
真是不要玩
279 : GS(14)@2015-06-07 10:45:45
支票不能兌現...
280 : cyk07081984(52298)@2015-06-10 01:12:58
真係馬雲又唱k
281 : greatsoup38(830)@2015-06-11 00:18:08
唔好搞吧
282 : GS(14)@2015-06-20 01:30:55
0.22元配售3.5億股
283 : greatsoup38(830)@2015-08-11 02:40:04
轉虧
284 : greatsoup38(830)@2015-08-25 02:21:33
盈警
285 : greatsoup38(830)@2015-09-07 23:22:05
垃圾基金
286 : greatsoup38(830)@2015-12-15 01:17:55
福州文化娛樂產業項目因未能確定
能否取得地方政府批准而擱置
287 : Clark0713(1453)@2016-02-22 16:20:35
<匯港通訊> 中星集團(00055)宣布,建議實行股本重組,涉及將股份10合1,將每股面
值由0.5元削減至0.01元,因此產生之進賬將計入公司之實繳盈餘賬。目前預期股本重組於4
月5日生效。
待股本重組生效後,將買賣股份之每手買賣單位由2萬股更改為1萬股。 (ST)
288 : GS(14)@2016-02-22 16:21:23
確實無得傾
289 : greatsoup38(830)@2016-03-09 02:08:30
盈警
290 : tomlingd(34707)@2016-03-16 20:15:44
平时买下垃圾套公司钱,唔是就向下炒,现在合股跟着再供股,难为小股民比昆,好快玩能死,劲贱。
291 : GS(14)@2016-03-17 13:53:54tomlingd在290樓提及
平时买下垃圾套公司钱,唔是就向下炒,现在合股跟着再供股,难为小股民比昆,好快玩能死,劲贱。
呢隻真是無得救架啦
292 : laconwtf(57440)@2016-03-31 20:37:24
死啦,我見平所以入了少少,應該怎樣做?
293 : laconwtf(57440)@2016-03-31 20:42:49
古不到被我買了老千股
294 : GS(14)@2016-03-31 21:07:54laconwtf在292樓提及
死啦,我見平所以入了少少,應該怎樣做?
斬晒佢
295 : laconwtf(57440)@2016-04-01 23:01:03
聽你講斬L曬,輸一截 :(
今日呢隻中星55害我輸錢當上左保貴一課,無計,
近日好幾隻老千股合股供股騙股民錢,真是要小心d.
296 : GS(14)@2016-04-01 23:37:15laconwtf在295樓提及
聽你講斬L曬,輸一截 :(
今日呢隻中星55害我輸錢當上左保貴一課,無計,
近日好幾隻老千股合股供股騙股民錢,真是要小心d.
呢一些變壞的難玩
297 : jj1984(29252)@2016-04-02 14:18:00
55月睇過佢既歷史之後你冇可能會買
298 : GS(14)@2016-04-02 15:51:14
他老婆...
299 : laconwtf(57440)@2016-04-05 15:44:10
他媽的才真。
打開通告才發覺合股後會出現碎股,而碎股會被取消,嘩嘩嘩! 即完全被莊家食了,TOTAL LOSS! 真是那麼恐怖!現價$0.51。
國之將亡必有妖孽,近日妖股當道,如毅信等,供股配股合股淨碎股後食埋,散户血本無歸, 屍橫遍野。
好彩我早兩日放左,高現在兩格,輸少當贏。
300 : greatsoup38(830)@2016-04-05 18:08:12laconwtf在299樓提及
他媽的才真。
打開通告才發覺合股後會出現碎股,而碎股會被取消,嘩嘩嘩! 即完全被莊家食了,TOTAL LOSS! 真是那麼恐怖!現價$0.51。
國之將亡必有妖孽,近日妖股當道,如毅信等,供股配股合股淨碎股後食埋,散户血本無歸, 屍橫遍野。
好彩我早兩日放左,高現在兩格,輸少當贏。
碎股是少過一股吧
這隻變邪就唔好玩
301 : laconwtf(57440)@2016-04-07 00:41:42greatsoup38在300樓提及laconwtf在299樓提及
碎股是少過一股吧
這隻變邪就唔好玩
碎股是少過一手吧,合股後手數又改,基本上都有剩碎股,可以選擇多入,但之後再炒低重死多兩錢重,血本無歸,真的如你所說,這隻變邪就唔好玩。
另:注意到盤路上下都是莊,散户買賣兩邊都死,價果莊做出黎,個莊食差價,低入散貨,高賣散出,那邊較多莊就相反食哂,散戶點樣都死,賤格到呢? 明明是造市呢?
302 : greatsoup38(830)@2016-04-07 01:18:03laconwtf在301樓提及greatsoup38在300樓提及laconwtf在299樓提及
碎股是少過一股吧
這隻變邪就唔好玩
碎股是少過一手吧,合股後手數又改,基本上都有剩碎股,可以選擇多入,但之後再炒低重死多兩錢重,血本無歸,真的如你所說,這隻變邪就唔好玩。
另:注意到盤路上下都是莊,散户買賣兩邊都死,價果莊做出黎,個莊食差價,低入散貨,高賣散出,那邊較多莊就相反食哂,散戶點樣都死,賤格到呢? 明明是造市呢?
如果少過一手根本沒甚麼可能呀。應該是一股,應該不會沒收的,以前我都合股多次,都沒遇上這個情況
莊家其實向下炒很難輸的
303 : laconwtf(57440)@2016-04-07 16:30:11
老細其實有錢人有頭有面駛唔駛貪到盡,去犯法,去造市,用人頭,造假,現今世界乜都跟得到,有做過就一定查得到,股票行收佣金,做得逾多逾好,做得逾黑逾好,反正老黑出哂名。你有錢人黎,真是貪到冒著坐監風險都要去做,貪埋最後果少少錢,真不理解???
用甘明顯甘邪既手法,甘多人輸錢, 大家會記著,到時想升想起炒重邊有人敢買入。好勒,做埋去要賣殻,但果果朶臭哂,人地買都買第二個名聲好既,又唔係唔駛錢,又唔係冇,其他重有散户支持,人地買黎起炒係價錢既大考慮。所以諗黎諗去都真係諗唔明?!
304 : greatsoup38(830)@2016-04-07 16:32:30laconwtf在303樓提及
老細其實有錢人有頭有面駛唔駛貪到盡,去犯法,去造市,用人頭,造假,現今世界乜都跟得到,有做過就一定查得到,股票行收佣金,做得逾多逾好,做得逾黑逾好,反正老黑出哂名。你有錢人黎,真是貪到冒著坐監風險都要去做,貪埋最後果少少錢,真不理解???
用甘明顯甘邪既手法,甘多人輸錢, 大家會記著,到時想升想起炒重邊有人敢買入。好勒,做埋去要賣殻,但果果朶臭哂,人地買都買第二個名聲好既,又唔係唔駛錢,又唔係冇,其他重有散户支持,人地買黎起炒係價錢既大考慮。所以諗黎諗去都真係諗唔明?!
他可能要還錢給人,又唔想自己畀,惟有亂投資,其實不會犯法的.....
他根本不想畀人玩,唔得就成隻呃晒番來慢慢搞囉,其實好多時都是因為老細笨
305 : greatsoup38(830)@2016-04-26 00:05:25
buy rubbish
306 : laconwtf(57440)@2016-05-03 15:18:47
合股供股配股買垃圾偷錢向下炒無限LOOP !!!
下一步都肯定肯定是大手供股同大手配股比自己,
唔駛幾耐五毫又炒到五仙再向下炒再合股再供股,死咪。
307 : greatsoup38(830)@2016-05-04 00:14:31laconwtf在306樓提及
合股供股配股買垃圾偷錢向下炒無限LOOP !!!
下一步都肯定肯定是大手供股同大手配股比自己,
唔駛幾耐五毫又炒到五仙再向下炒再合股再供股,死咪。
呢隻好明顯做緊
308 : laconwtf(57440)@2016-07-23 15:46:05
http://www.hkexnews.hk/listedco/ ... TN20160719312_C.pdf
股東特別大會通告
左手交右手嘅交易要其他股東幫佢劃押埋單,搞個特別股東會投票決定,真是好過份!
買方賣方都係佢自己,賣方係薛生直系親屬擁有既PCR Trust,100%屬下既Preserve Capital Realty。買方係Neway下we-do-it Limited,關聯名義上18.86%擁有既薛家 CNA=DC Hill= RA Hill=Perserve Capital Trust。
Preserve Capital Realty 係咪 Preserve Capital Trust?法律上當然不是,哈。你吹我唔漲你吹我唔漲。
309 : greatsoup38(830)@2016-07-23 19:04:34laconwtf在308樓提及
http://www.hkexnews.hk/listedco/ ... TN20160719312_C.pdf
股東特別大會通告
左手交右手嘅交易要其他股東幫佢劃押埋單,搞個特別股東會投票決定,真是好過份!
買方賣方都係佢自己,賣方係薛生直系親屬擁有既PCR Trust,100%屬下既Preserve Capital Realty。買方係Neway下we-do-it Limited,關聯名義上18.86%擁有既薛家 CNA=DC Hill= RA Hill=Perserve Capital Trust。
Preserve Capital Realty 係咪 Preserve Capital Trust?法律上當然不是,哈。你吹我唔漲你吹我唔漲。
其實好正常呀
310 : greatsoup38(830)@2016-08-14 04:15:51
盈喜
311 : laconwtf(57440)@2016-08-15 12:54:43
假到爆,盈喜3290萬,公平值變動佔8成2670萬 !老實,其餘2成都9成9做數做出黎。
其實要放貨,放D假消息出黎等你入,放到甘上下又向下炒。
312 : GS(14)@2016-08-15 22:32:25laconwtf在311樓提及
假到爆,盈喜3290萬,公平值變動佔8成2670萬 !老實,其餘2成都9成9做數做出黎。
其實要放貨,放D假消息出黎等你入,放到甘上下又向下炒。
呢隻公司無得玩
313 : GS(14)@2016-09-28 04:15:56
47仙配4,227萬股
314 : GS(14)@2017-03-10 13:23:59
董事會謹此通知本公司股東及有意投資者,以對目前所得本集團未經審核綜合管
理賬目之初步審閱及分析為依據,本集團預期,與二零一五年財政年度之虧損約
67,500,000港元比較,二零一六年財政年度將扭虧為盈,溢利介乎約60,000,000港元
至約75,000,000港元。
315 : tomlingd(34707)@2017-03-10 19:09:01
上半年三干九中二干七是公平值,餘下業務同拍戲,同比全年五干二,從數字上來看,業務有顯著改善。
但一間市值得億幾既上市公司,一年賺7干萬,老實真是耐人尋味過耐人尋味。
316 : greatsoup38(830)@2017-03-11 00:04:57
有些數,好假
317 : tomlingd(34707)@2017-03-11 16:49:15
同意,有些數,好假。但業務轉正面是肯定的。另現資產淨值估計是$4.5,唔睇賬面,如每股賺0.3,估計現金1.2億,咁起碼都值$3.2,重未計其他可變現資產,物業,放債等。我感興趣既係佢既方向同timing。
318 : greatsoup38(830)@2017-03-11 23:38:40tomlingd在317樓提及
同意,有些數,好假。但業務轉正面是肯定的。另現資產淨值估計是$4.5,唔睇賬面,如每股賺0.3,估計現金1.2億,咁起碼都值$3.2,重未計其他可變現資產,物業,放債等。我感興趣既係佢既方向同timing。
最怕他搞老千,但呢條路唔易走,兩難
319 : tomlingd(34707)@2017-03-12 11:10:36greatsoup38在318樓提及tomlingd在317樓提及
同意,有些數,好假。但業務轉正面是肯定的。另現資產淨值估計是$4.5,唔睇賬面,如每股賺0.3,估計現金1.2億,咁起碼都值$3.2,重未計其他可變現資產,物業,放債等。我感興趣既係佢既方向同timing。
最怕他搞老千,但呢條路唔易走,兩難
係,唔係都飛升數倍(合理地,起碼),唔睇賺唔賺,淨物業賬面都3.2億,原業務根本有等於無,幾年下來無為到無謂,乏善足陳。。。
320 : greatsoup38(830)@2017-03-12 11:19:28
如果當初唔搞老千就好
321 : laconwtf(57440)@2017-03-12 11:25:09greatsoup38在318樓提及tomlingd在317樓提及
同意,有些數,好假。但業務轉正面是肯定的。另現資產淨值估計是$4.5,唔睇賬面,如每股賺0.3,估計現金1.2億,咁起碼都值$3.2,重未計其他可變現資產,物業,放債等。我感興趣既係佢既方向同timing。
最怕他搞老千,但呢條路唔易走,兩難
個老細豬甘蠢, 投資者早都心碎了.
322 : greatsoup38(830)@2017-03-12 11:53:39
他一向都是懶叻,結果累死自己。
323 : tomlingd(34707)@2017-03-16 22:12:45
唔怕佢老千,最怕佢蠢到連牛三必賺既時間都miss埋,D數有甘既條件,太浪費了。
324 : greatsoup38(830)@2017-03-17 06:50:30
呢隻野如果之前唔亂搞合股向下炒,好快復元,他怪他自己亂搞垃圾啦
325 : greatsoup38(830)@2017-03-18 12:26:30
換新地
326 : tomlingd(34707)@2017-03-20 11:06:52
換新地獲補償4千5佰萬人仔,政府比番一塊地值6干萬,總資本投資2011年干5萬,唔知點入賬,但2017年己進賬4千5,或港幣5千萬,下年都是賺成億。
今年賺7000萬,下年賺1億,但55市值得億幾 !!!
甘都唔爆升,真個耐人尋味呢~~
327 : GS(14)@2017-03-21 23:45:25tomlingd在326樓提及
換新地獲補償4千5佰萬人仔,政府比番一塊地值6干萬,總資本投資2011年干5萬,唔知點入賬,但2017年己進賬4千5,或港幣5千萬,下年都是賺成億。
今年賺7000萬,下年賺1億,但55市值得億幾 !!!
甘都唔爆升,真個耐人尋味呢~~
但都是得1,500萬,可能突然供股,最怕
328 : tomlingd(34707)@2017-03-22 17:08:39
所以話人蠢無藥醫,
盤數好到甘,資產大折讓,
炒果毫零兩毫就配股,
老實,果腦細真是唔死都冇能用,
你要揾錢好騙錢好,都炒高D先配丫麻,
甘都唔識,個腦生响屎弗,
回籠既錢多D,問銀行周轉都好D,
要騙錢炒高配股派貨物都好,
要搵錢就炒高先有真銀搵,
做好盤數唔搞,唔通盤數唔好先炒?!
蠢到甘,真是要打包外賣番去喂狗。
329 : GS(14)@2017-03-22 23:20:44tomlingd在328樓提及
所以話人蠢無藥醫,
盤數好到甘,資產大折讓,
炒果毫零兩毫就配股,
老實,果腦細真是唔死都冇能用,
你要揾錢好騙錢好,都炒高D先配丫麻,
甘都唔識,個腦生响屎弗,
回籠既錢多D,問銀行周轉都好D,
要騙錢炒高配股派貨物都好,
要搵錢就炒高先有真銀搵,
做好盤數唔搞,唔通盤數唔好先炒?!
蠢到甘,真是要打包外賣番去喂狗。
擺明當時要賣殼又唔賣,退錢畀人又用公司數搞衰了自己間公司,我都覺得他們是傻仔
做好業績,炒高股價先是最好的手法
330 : tomlingd(34707)@2017-03-24 10:54:28
炒炒下又襟著個價,
船頭怕賊船尾驚鬼。
331 : GS(14)@2017-03-26 18:24:19
虧損降98%,至100萬,2億變現資產
332 : GS(14)@2017-07-25 19:10:07
GET BACK MONEY
333 : GS(14)@2017-08-08 03:10:35
盈警
334 : tomlingd(34707)@2017-10-02 17:01:30
55現金有幾多呢?
335 : GS(14)@2017-10-03 07:58:15
大約0.8
336 : tomlingd(34707)@2018-01-18 09:57:22
現金多啊, 現金多過股價,好吸引。
資產也不煌多讓,原本已夠好。上年買的元朗物業已經等於市值,資產爆升後就更高。
向下炒無空間,現金多供股配股財技不可能。
一直有注資概念,重叫Neway,如果卡拉OK注入,超然KTV最好時間己過,炒過十零二十億隨便的事。
業務明顯已轉好,重有很多公平值未發表,估值嚴重低估,市值一億零,早買無煩惱。
337 : GS(14)@2018-01-20 01:25:00tomlingd在336樓提及
現金多啊, 現金多過股價,好吸引。
資產也不煌多讓,原本已夠好。上年買的元朗物業已經等於市值,資產爆升後就更高。
向下炒無空間,現金多供股配股財技不可能。
一直有注資概念,重叫Neway,如果卡拉OK注入,超然KTV最好時間己過,炒過十零二十億隨便的事。
業務明顯已轉好,重有很多公平值未發表,估值嚴重低估,市值一億零,早買無煩惱。
隻野是好,希望老細不要玩殘公司,用公司每股資產值發行新股買他們的資產吧
338 : GS(14)@2018-03-06 17:49:12
本公司董事(「董事」)會(「董事會」)謹此通知本公司股東及有意投資者,以對目前所
得本集團未經審核綜合管理賬目之初步審閱及分析為依據,本集團預期,與截至二零
一六年十二月三十一日止年度(「二零一六年財政年度」)之溢利約74,000,000港元比
較,於截至二零一七年十二月三十一日止年度(「二零一七年財政年度」)錄得之溢利
將介乎約30,000,000港元至約45,000,000港元。
二零一七年財政年度之溢利較二零一六年財政年度之溢利下跌,主要原因為於二零
一七年財政年度,持作買賣投資錄得公平值虧損約19,200,000港元(二零一六年財政
年度:公平值收益約80,000,000港元)。該公平值虧損已部分由(i)於二零一七年財政年
度錄得之投資物業公平值收益約21,100,000港元(二零一六年財政年度:600,000港元)
及(ii)於二零一七年財政年度因位於清遠市之土地置換錄得一次性收益約46,600,000
港元所抵銷。
339 : GS(14)@2018-03-07 21:53:11
董事會謹此通知本公司股東及有意投資者,以對目前所得本集團未經審核綜合管
理賬目之初步審閱及分析為依據,本集團預期,與二零一六年財政年度之溢利約
74,000,000港元比較,於二零一七年財政年度錄得之溢利將介乎約30,000,000港元至
約45,000,000港元。
340 : tomlingd(34707)@2018-03-09 16:36:10
3月27出業績,盈利預警竟然是報稱會賺3000-4500萬,相對上年賺7500萬少了,所以是盈警,欲盖弥彰。
現價市值得1.29億,但現金有2億(且會增多),物業投資以賬面計有7億。
不計公平值變動,實質業務己回升,實質進入之現金亦增加,估計業績資產負債表上的變動會變得非常好。
前大嫂又有出廣告了,唔知會唔會同阿哥復合,班師回朝幫唔掂既细路主席大搞一番,反正公司業績股價長期不濟,資產滿瀉甘滯,点講都是大少,以前業績股價風光多了,世事難料。
341 : GS(14)@2018-03-10 10:04:24tomlingd在340樓提及
3月27出業績,盈利預警竟然是報稱會賺3000-4500萬,相對上年賺7500萬少了,所以是盈警,欲盖弥彰。
現價市值得1.29億,但現金有2億(且會增多),物業投資以賬面計有7億。
不計公平值變動,實質業務己回升,實質進入之現金亦增加,估計業績資產負債表上的變動會變得非常好。
前大嫂又有出廣告了,唔知會唔會同阿哥復合,班師回朝幫唔掂既细路主席大搞一番,反正公司業績股價長期不濟,資產滿瀉甘滯,点講都是大少,以前業績股價風光多了,世事難料。
隻野唔夠貨,唔想炒
342 : tomlingd(34707)@2018-03-15 15:47:42greatsoup在341樓提及tomlingd在340樓提及
3月27出業績,盈利預警竟然是報稱會賺3000-4500萬,相對上年賺7500萬少了,所以是盈警,欲盖弥彰。
現價市值得1.29億,但現金有2億(且會增多),物業投資以賬面計有7億。
不計公平值變動,實質業務己回升,實質進入之現金亦增加,估計業績資產負債表上的變動會變得非常好。
前大嫂又有出廣告了,唔知會唔會同阿哥復合,班師回朝幫唔掂既细路主席大搞一番,反正公司業績股價長期不濟,資產滿瀉甘滯,点講都是大少,以前業績股價風光多了,世事難料。
隻野唔夠貨,唔想炒
太明顯,認沽權延遲至5月亦是將業績延後,原因只有一個,延後業績附合大股想法和利益,可理解為,大股東未夠貨。
(點為之夠每人不同,有人3,4,5成就夠,有人到上限7成幾都不足其胃口,其實,貪字得個貧。
大股東市場持續收貨,响市場收貨太慢,以溢價出新股,或配股就可以,亦可為市場增加信心為股價定位,或直接私有化,市值1.2億,有的現金己足夠咁做。
343 : GS(14)@2018-03-16 23:52:29tomlingd在342樓提及greatsoup在341樓提及tomlingd在340樓提及
3月27出業績,盈利預警竟然是報稱會賺3000-4500萬,相對上年賺7500萬少了,所以是盈警,欲盖弥彰。
現價市值得1.29億,但現金有2億(且會增多),物業投資以賬面計有7億。
不計公平值變動,實質業務己回升,實質進入之現金亦增加,估計業績資產負債表上的變動會變得非常好。
前大嫂又有出廣告了,唔知會唔會同阿哥復合,班師回朝幫唔掂既细路主席大搞一番,反正公司業績股價長期不濟,資產滿瀉甘滯,点講都是大少,以前業績股價風光多了,世事難料。
隻野唔夠貨,唔想炒
太明顯,認沽權延遲至5月亦是將業績延後,原因只有一個,延後業績附合大股想法和利益,可理解為,大股東未夠貨。
(點為之夠每人不同,有人3,4,5成就夠,有人到上限7成幾都不足其胃口,其實,貪字得個貧。
大股東市場持續收貨,响市場收貨太慢,以溢價出新股,或配股就可以,亦可為市場增加信心為股價定位,或直接私有化,市值1.2億,有的現金己足夠咁做。
其實就做個conditional offer ,出個價直接買就得,做人咁姑寒,一蚊都賺唔到啦
344 : GS(14)@2018-03-18 18:14:16
賣深圳地套現1.5億
345 : tomlingd(34707)@2018-03-19 02:41:18
中星賬面又賺5000,通同5月認沽權,及稍後出賣的清遠物業,其他物業,投資,公平值可能會再增加貢獻,唔計已改善之業績,下年已可以講又賺7000萬至一億起碼。
一間億零市值既上市公司,呢兩年一年賺7500,一年3000-4500萬。
中星Neway當前1.5億回籠計現金3.5億,清遠深圳香港元朗物業5-6億。
甘好既數都炒唔上,阿廢柴细路主席真是廢到無論,又或者是貪,唔只貪小股既小份,屋企既大份一直都壓著分分鐘比他穿櫃桶,所以壓著個價,遲D屋企要囉番,睇怕他都轉哂出去比自己,收番個爛空殼。
如果係甘,就無得好講。
唔係既話,應該隨時起飛。
346 : GS(14)@2018-03-19 02:43:56tomlingd在345樓提及
中星賬面又賺5000,通同5月認沽權,及稍後出賣的清遠物業,其他物業,投資,公平值可能會再增加貢獻,唔計已改善之業績,下年已可以講又賺7000萬至一億起碼。
一間億零市值既上市公司,呢兩年一年賺7500,一年3000-4500萬。
中星Neway當前1.5億回籠計現金3.5億,清遠深圳香港元朗物業5-6億。
甘好既數都炒唔上,阿廢柴细路主席真是廢到無論,又或者是貪,唔只貪小股既小份,屋企既大份一直都壓著分分鐘比他穿櫃桶,所以壓著個價,遲D屋企要囉番,睇怕他都轉哂出去比自己,收番個爛空殼。
如果係甘,就無得好講。
唔係既話,應該隨時起飛。
我覺得咪在街邊買囉,垃圾就是度縮之過
347 : tomlingd(34707)@2018-03-19 03:04:25
可能唔是度縮,可能穿屋企櫃桶,
廢柴细路除了能力唔高, 搶咗阿哥嘅主席位嚟坐,分分鐘日日喺度穿櫃桶底,偷屋企啲錢,怕阿哥過返嚟攞返,所以可能甘。
348 : GS(14)@2018-03-19 03:08:33tomlingd在347樓提及
可能唔是度縮,可能穿屋企櫃桶,
廢柴细路除了能力唔高, 搶咗阿哥嘅主席位嚟坐,分分鐘日日喺度穿櫃桶底,偷屋企啲錢,怕阿哥過返嚟攞返,所以可能甘。
都是覺得呢班人無甚麼好事做
349 : tomlingd(34707)@2018-03-19 03:14:56
係,最怕佢又黐埋啲邪人度,咁就麻煩喇。
350 : GS(14)@2018-03-19 03:20:55
已經跟了啦
351 : tomlingd(34707)@2018-03-19 16:34:02
跟著D人冇好結果。其實前阿哥主席都好慘,比個奸細路踢出家族生意,原因只是大佬搞搞鎮搞到同法垃離婚,但其實睇看買袋假豬葛亮後人係甘放料,分分鐘有心搞到甘,佢兩夫婦機心大到呢,唉~~依家又搞到公司一D起色都,物野好業績都冇反應,好似塗神油都識起甘。
352 : tomlingd(34707)@2018-03-19 16:34:09
跟著D人冇好結果。其實前阿哥主席都好慘,比個奸細路踢出家族生意,原因只是大佬搞搞鎮搞到同法垃離婚,但其實睇看買袋假豬葛亮後人係甘放料,分分鐘有心搞到甘,佢兩夫婦機心大到呢,唉~~依家又搞到公司一D起色都,物野好業績都冇反應,好似塗神油都識起甘。
353 : tomlingd(34707)@2018-03-21 17:36:13
下星期業績,總結一下,
中星集團 前年賺七千五百萬,今年賺3000至4500萬 ,已公報出相當下年度將會變賣嘅內容及金額,已經可以估計下年已賺七千萬,另附加己公開將變賣項目, 下年將會賺更多。
中星集團現在市值一億三千萬 ,連跟著回籠嘅資金在內,現金三億五千萬 ,未加公平值嘅資產有多達五至六億, 以市價計 我會更多
現有清遠深圳香港元朗物業5-6億。
以上盈利及資產內容,好到不得了 ,唔識點樣講自己睇。
中星集團英文名係neway, Neway喺卡拉ok嗰間, 一直以後注入Neway卡拉ok 到中星集團嘅概念 ,現在有Neway經理人業務, 剛中星集團有輕微重組活動, 可能為將來作準備,肯定稅務安排財務安排更加好, 不排除於不久將來會注入有關資產。
354 : GS(14)@2018-03-23 18:22:32
希望唔好呃股東
355 : tomlingd(34707)@2018-03-26 08:20:21greatsoup在354樓提及
希望唔好呃股東
唔敢話炒股什麼好勁,我地呢D叫識股票既,我地既comment好中肯,中星Neway呢,數字上無可以挑剔,好到太難相信,但甘好既數字下重唔升,重會驚他呃股東,原本己經成交少無人敢玩,再呃下股東睇怕都永不超生。
356 : GS(14)@2018-04-01 05:50:26
轉賺100萬,2.6億可變現資產
357 : GS(14)@2018-04-01 05:53:21
持有397、1222、1243、
358 : tomlingd(34707)@2018-04-04 03:30:50
報表賺4800萬,現金3億,物業4億,可供出售投資1.5億,AR 2億,AP 1億,銀行借貸6000萬,長期債款1100萬,淨資產10億,市值億零。
359 : GS(14)@2018-04-05 02:51:38
超值錢
360 : greatsoup38(830)@2018-06-01 15:29:07
於本公告日期,出售事項之完成尚未進行。本公司正密切跟進坤達,並將適時作出進
一步公告,以讓股東了解出售事項之發展。
361 : GS(14)@2018-08-01 07:45:08
搞軟件
362 : GS(14)@2018-08-15 12:30:12
本公司董事(「董事」)會(「董事會」)謹此通知本公司股東及有意投資者,以對目前所
得本集團未經審核綜合管理賬目之初步審閱及分析為依據,本集團預期,與截至二零
一七年六月三十日止六個月(「二零一七年上半年」)之溢利約3,900,000港元比較,於
截至二零一八年六月三十日止六個月(「二零一八年上半年」)將錄得介乎約32,000,000
港元至約47,000,000港元之虧損。
二零一八年上半年錄得虧損的主要原因為(i)二零一八年上半年製造及銷售分部的毛
利率較二零一七年上半年有所下跌;(ii)於二零一八年上半年錄得持作買賣投資公平
值虧損約22,400,000港元(二零一七年上半年︰公平值虧損約10,100,000港元);及(iii)
二零一八年上半年錄得其他投資減值虧損約12,800,000港元(二零一七年上半年︰
無)。
363 : GS(14)@2018-09-02 09:43:40
虧,2.5億可變現資產,持有1243、6128
364 : GS(14)@2019-01-22 17:23:15
本公司董事(「董事」)會(「董事會」)謹此通知本公司股東及有意投資者,以對目前所
得本集團未經審核綜合管理賬目之初步審閱及分析為依據,本集團預期,與截至二零
一七年十二月三十一日止年度(「二零一七年財政年度」)之溢利約47,900,000港元相
比,於截至二零一八年十二月三十一日止年度(「二零一八年財政年度」)將錄得溢利
大幅減少甚至虧損。董事會認為,該減少主要原因為(i)於二零一八年財政年度,持作
買賣投資之公平值虧損較二零一七年財政年度增加約8,200,000港元(二零一七年財
政年度:公平值虧損約19,200,000港元);及(ii)並無錄得於二零一七年財政年度因位
於清遠市之土地置換之一次性收益約46,600,000港元。
本公司仍在落實本集團於二零一八年財政年度之綜合業績,尤其是若干貿易應收款
項以及本集團其他金融資產及投資物業公平值的減值虧損(如有)。本公告所載之資
料僅為本公司管理層之初步評估,並以未經本公司核數師審核或審閱之目前所得本
集團未經審核綜合管理賬目為依據。本集團於二零一八年財政年度之最終經審核綜
合業績預期將於二零一九年三月底前刊發。
365 : GS(14)@2019-03-13 09:22:31
盈利警告之最新資料
本公告乃就本公司日期為二零一九年一月二十一日有關本公司二零一八年財政年
度之全年業績之盈利警告公告提供進一步及更新資料而作出。
本集團預期,與二零一七年財政年度之溢利約47,900,000港元相比,二零一八年財
政年度錄得介乎約40,000,000港元至約55,000,000港元之虧損。
366 : GS(14)@2019-05-02 08:05:48
茲提述Neway Group Holdings Limited中星集團控股有限公司*(「本公司」)日期為二
零一八年三月十六日、二零一八年四月十一日及二零一八年十二月三十一日之公告
以及本公司日期為二零一八年六月二十五日之通函(「通函」),內容有關出售事項。
除非文義另有所指,否則本公告所用之專有詞彙與通函所界定者具有相同涵義。
誠如本公司日期為二零一八年十二月三十一日之公告所披露,最後截止日期已改為
二零一九年四月三十日(或賣方與買方可能書面協定之有關較後日期)。
賣方與買方已盡最大努力促使完成落實。然而,買方已告知本集團,其因自身財務狀
況而無法繼續進行完成。於二零一九年四月三十日,賣方、買方及擔保人已訂立終止
協議,據此,訂約方已同意終止買賣協議,即時生效。
誠如通函所披露,買方已根據買賣協議向賣方支付按金15,000,000港元。買賣協議項
下協定,倘完成因任何原因未能進行及買賣協議因任何理由失效或終止,則賣方須於
買賣協議失效或終止後五個營業日內向買方退還按金(不計利息)。鑑於上文所述,
賣方有責任於二零一九年五月八日或之前向買方退還按金(不計利息)。
於買賣協議終止後,訂約方概不得根據買賣協議向任何其他訂約方提出任何申索或
承擔任何責任或義務(在各情況下不論任何性質),惟任何先前違反及買賣協議之有
關條文下表明於買賣協議終止後實行或生效者除外。
本公司將繼續審視其業務策略並尋求有關其製造印刷產品業務之其他合適機遇。
367 : tomlingd(34707)@2019-05-10 05:12:25
應該是先前賣深圳地套1.5億果單. 不是Dream Class. 價格升值很多.
368 : GS(14)@2019-05-10 08:25:48
呢間公司唔知想唔想同人分
PermaLink: https://articles.zkiz.com/?id=269998