| ||||||
喺 熱熾嘅投資氣氛下,曼盛生物( 512 )除了具大股東龐大注資憧憬外,公司亦有引入外資巨頭作為策略性股東嘅引子下,預期未來股價將會展翅高飛。根據國內網上媒體報道,曼盛將會獲國務院屬下企 業之中國遠大集團,注入總資產高達30. 5 億元醫藥產業,同時再引入一家國際性名列前茅嘅大藥廠作為策略性股東,呢兩項重大嘅利好消息,勢可刺激曼盛嘅股價展開巨大升浪。依家,曼盛市值只係1 . 3 億元,純屬一隻淨完身等待大股東注資做嘢嘅殼股,所以擬注入30. 5 億元嘅資產,相當於依家公司市值嘅22. 5 倍,每股資產2 . 85元,所以刺激作用會好勁抽。噚日,曼盛股價以12. 2 仙報收,仍然處於谷底邊緣,值博率相當吸引矣! 最近,曼盛嘅控股權成功落係中國遠大集團嘅掌舵人之胡凱軍手上,其持股量約54. 8 % 。根據國內網上媒體報道,中國遠大集團擬將醫藥產業嘅資產注入曼盛,使其成為中國遠大集團嘅海外上市醫藥旗艦,然後再引入一家「M 」字頭嘅國際大藥廠做策略性股東,預期未來曼盛業務變身後嘅發展前景將會相當樂觀,加上有外資入股作為強心針,所以呢隻股份極大機會可變身成為一隻基金愛 股,依家係佢變身前奏趁低吸納,潛在上升空間會相當可觀矣! 傳注資兼外資入股 舊年,曼盛收購擁有中藥及保健產品製造商「雷允上」及「九芝圖牌」中國以外全球獨家分銷權嘅海珠,令曼盛與中國遠大集團拉上第一段情。大家知道,國內常說 「北有北京同仁堂,南有蘇州雷允上」,而雷允上係一家享譽過百年嘅中藥企業,正是「六神丸」始創企業,而有 265年歷史嘅雷允上,是由中國遠大集團嘅醫藥產業一部分,所以曼盛做了佢嘅海外獨家分銷商,已經同中國遠大集團拉上密切嘅關係。 最近,曼盛控股權又賣畀中國遠大集團嘅掌舵人,故此從舊年至今,投資銀行一直流傳中國遠大集團會將醫藥產業注入曼盛,使其成海外上市旗艦。 與雷允上再續情緣 成中國遠大上市旗艦根據報章報道,曼盛會大量發行新股予中國遠大集團,換取其龐大嘅醫藥產業。依家,中國遠大集團係一家集醫藥、房地產開發、國際貿易及金 融證券業等產業於一體嘅股份制集團公司,遠大集團目前已控股或參股了三家醫藥類上市公司,分別是如意集團、華東醫藥、浙江醫藥。 此外,遠大集團旗下還包括蘇州雷允上藥業有限公司、常熟雷允上藥業有限公司、武漢制藥廠等,在醫藥領域涉及了化學藥製造、生物製品、批發、零售等子行業。 中國遠大集團業務規模大,所以今次會先選擇向曼盛注入醫藥產業,而雷允上係其中一項,一來雷允上已是廣為華人認識的百年老店,二來是雷允上早已研究來港上 市,希望通過本港融資市場籌集來發展業務。 雷允上「六神丸」已被列為國藥絕密產品,現在國內市場佔有率達八成。雷允上現產80多種中成藥。鑑於中草藥產品及健康食品嘅銷售額超過 200億美元,正以年均高達兩位數嘅速度迅猛增長,所以雷允上呢家百年老藥店,亦積極拓展海外市場,注資後,曼盛會成為其上市旗艦,故此曼盛股價可望展開 綿綿升浪。 而家,曼盛股價仍然未起步,所以極之抵博矣!噚日,其股價以12. 2 仙報收! 黃希知 |
| ||||||
晉盈(723)上周收購的林業項目,希望可於今年五、六月完成,涉及十個森林,總面積約二十八萬公頃,相當於二百五十個香港,其中七個在俄羅斯,三個在巴西,面積約四點五萬公頃,主要出產軟木和硬木,無年期限。 對於是否有足夠資金提升項目產能,晉盈執董張展才表示,仍有約二千萬元可作投資,加上森林業務毛利率達兩成半,可以產生資金作發展。晉盈以十八點六億元收購生態造林業務,完成收購後,賣方將成為晉盈單一最大股東。 足夠資金提升產能 收 購的項目包括五個廠房,其一位於中國內蒙滿州裏,原木加工及烘乾,其餘四個位於俄羅斯,面積九點三萬平方米。日後將整合滿州裏及俄羅斯的生產工序,由俄羅 斯將木材運到滿州裏進行深化加工,可將盈利提升,該段路程運輸成本為每立方米樹木十元人民幣。巴西可砍伐樹木量二十萬立方米,俄羅斯則為二十點六萬立方 米,冀年內增加五成。目標公司享有在上海南通及新疆廠房的收購權,可於一年內行使。晉盈計畫完成收購後,盡快收購該兩間廠房,作價將以資產淨值計算。 |
| ||||||
【記者陳偉燊報道】晉盈控股(723)較早前公布以18.6億元收購俄羅斯、巴西及中國的開發森林及木材加工業務,執行董事張展才期望,在今年5、6月份 完成交易。集團有計劃擴大滿州里的深加工項目產能5至10倍,及將俄羅斯的木場年產能提升砍伐樹木產能50%,就算面對金融海嘯而未能夠在市場集資,現有 該等木業的營運現金流每年也達到1000萬至2000萬元,加上貿易業務的邊際利潤達25%,相信暫時滿足到營運及發展所需。該公司手持現金接近一億元, 有需要時除了透過集資取得資金之外,亦可以尋求項目融資應付所需。 張氏期望,在完成收購前述業務半年內取得FSC認證,有關認證有助林木企業爭取融資。在可見將來,有關業務透過銷售碳排放單位及非林木業產品所取得的收 入,攤佔整體收益比重會少於15%。在參與貿易環節之外,由於晉盈擬進一步涉足木板等可變成本較低及易於控制成本的環節,他相信這有助其爭取到超過30% 利潤,基於所出產的產品每立方米收益多達300美元,較原木的價值10美元為高,此舉將令到該集團的收入進一步提升。 | ||||||
2012-02-23 NM
本週日(19日)出戰香港盃的「甜橙」馬主唐宏洲,同是上市公司、聲稱擁有全國最大鮮橙種植基地的亞洲果業(亞果)主席。亞果(0073)本週五便 公佈業績,早前已發出盈警,指原因是:「沒有幼苗長成橙樹。」種橙竟然無橙樹,即時觸動投資界神經,本刊記者殺到其江西及廣西的種植基地直擊,逐層剝開其 「空心」情況;不單其橙樹的數量報大數、而且在基地看不到有員工工作、又找不到年報所指的員工宿舍,而許多城市或地方超市,都沒有其自家牌子的鮮橙出售, 令人質疑這家年年出售鮮橙收入都增加的公司,是否一隻如其年報所稱、名副其實的農業股。 而亞果的前第二大股東,是已被踢爆農作變「老作」的農業股超大現代;亞果與超大現代關係密切,看兩者經營的手法,如出一轍。
第一層:員工踢爆 數量報大數
由 廣西的沿海城市北海出發,約一小時車程就到達亞果的合浦種植場。公司年報指,合浦種植場再分為烏家鎮及石灣鎮兩個場地,面積共四萬六千畝。原來在亞果之 先,該種植場早於九五年已由純品中國北海食品公司投入約二億元人民幣(下同)經營,並種有一百二十萬棵橙樹,九八年試產時收成四百噸,其後要再投入二千八 百萬元安裝滴灌工程。九八年百事可樂收購果汁飲料公司純品,生產Tropicana牌子的果汁,但認為該合浦種植場風險太高,須投入大量營運資金但產量 少,故最後竟無條件交還政府。 這時來自香港、做騎師出身的唐宏洲出手,○○年參觀過合浦種植場後認為潛質優厚,就跟合浦縣政府達成經營協議。記者以買家身份來到合浦種植場察看,亞果職 員沈先生帶領參觀, 坐在車上行了十分鐘路程,沿途看到只種了半年的樹苗,有小部分橙樹開了白色的花,但仍未看到有橙,再過了廿分鐘,越過場內的火車路軌後,終於看到樹上有 橙,唯數量不多,有些更已掉在地上。據亞果的最新年報指出,合浦基地有一百三十萬棵橙樹,但沈先生卻直指現時合浦的橙樹連樹苗加起來,只有六十萬棵,比年 報所指足足少了一半。他還說:「這個數目肯定沒有錯!所有橙樹都有記錄。」 年報指合浦種植場產量十二萬噸,但沈先生表示過去三年,只計烏家鎮,每年最多只四千噸產量。在內地擁有臍橙果園的園主陳先生指,他一畝地可種四十五棵橙 樹,三十畝地就出產二百噸橙,以此推斷,即是平均一棵樹生產0.148噸橙;合浦種植場聲稱有四萬六千畝地,理應有三十萬噸橙,與職員聲稱四千噸產量比 較,少得不合理。亞果在去年十月,表示要再投入大量資金去營運這個種植場。
第二層:看不到員工返工
亞果聲稱未來盈利 的增長動力,是位於江西的信豐種植場。有「中國臍橙之鄉」稱號的信豐縣位於江西南部贛州。從贛州出發到信豐縣,車程約一個半小時,亞果指信豐種植場佔地約 五萬六千畝。最新年報指場內種植一百六十萬棵橙樹,全部有收成,產量達九萬三千多噸。不過,這個場沒有圍欄又沒有指示牌,記者乘的士找了兩小時,才來到信 豐縣的利添(亞果經營該場的附屬公司)辦公室。這裡只有兩名員工看守門口,辦公室內空無一人,而辦公桌上連電腦、文件也沒有,非常乾淨,架上報紙日期已是 去年十一月。本週日唐宏洲在馬場曾向本刊解釋,指內地正放春節假,要到三月十五日後,全體員工包括農民,才會正式上班。不過曾種橙的果園園主指:「種冬橙 的確每年的一月至三月較清閒,因每年冬季已採摘收割,但亦需每隔幾天便修枝、噴殺蟲水,無可能完全唔理。」 而該種植場經營亦甚差,記者找來一名曾在信豐種橙十年的農民一同參觀,他估計該些橙樹樹齡約四至五歲,不少土地看得出疏於管理,沒人除草,雜草圍著橙樹生 長,同搶營養。而果樹的樹枝修剪不齊口,似是隨手扯下來而非以剪刀剪下來,這樣容易令果樹生病,影響產量。
第三層:虛構員工宿舍地址
亞 果聲稱截至去年六月三十日,有一千七百多名員工,集團會提供宿舍予部分員工。上市文件曾提到,江西信豐縣嘉定鎮迎賓路九至十一號,有一幢於二○○五年落成 的七層高物業,其中二至四層,於○八至一○年三月為員工宿舍;每月租金六千多元,但未知有否續租。記者想找一找亞果的員工詳談,遂在嘉定鎮找尋這個宿舍, 但向當地人和交通警察查詢,得出的答案只有:「信豐縣沒有迎賓路,只有一條迎賓大道。」即使到達迎賓大道九至十一號,現場是一幢四層高的賓館,入內查詢, 負責人稱:「我們開賓館十年啦,沒有亞果,沒有利添,也沒有員工宿舍。你是不是要租房呀?」
第四層:粵滬贛 超市無橙蹤
亞 果有自家的鮮橙品牌「新雅奇」,並稱現時將鮮橙銷售至連鎖超市、公司客戶和批發商客戶,當中有近七萬噸橙是銷往廣東、上海、深圳、江西、江蘇的超市。記者 於是致電上海卜蜂蓮花超市、北京京客隆超市、沃爾瑪的水果採購部或門市,皆表示從未聽過新雅奇品牌,更反問記者是什麼。而在贛州工商局找到亞果經營果園的 利添生物科技發展(信豐)公司的工商文件,二○一○年年檢文件的應收賬款一欄中,顯示貴州合力購物有限責任公司,有一項往來款四百多萬元,但該公司水果採 購部嚴經理,表示他們從來並沒有賣新雅奇的水果,亦沒聽過亞洲果業,更問記者:「那個到底是產地還是品牌?」而與利添有三百多萬元往來款項的農工商超市水 果採購部助理,亦表示不知道這個品牌,也沒有賣。 而記者曾於江西贛州、及廣西北海的超市,及亞果生產基地信豐縣和合浦縣,向超過五十名超市售貨員或市民查詢,但都沒有一個人聽過新雅奇品牌的名字。記者最 後在北海市的和安超市,終找到新雅奇品牌的臍橙、檸檬、柑和葡萄柚,但記者向售貨員查詢,品牌的來源地時,她表示不太清楚,並展示櫃內的新雅奇貼紙給記者 看,說:「有些橙來到超市,我們才把貼紙貼上去!」
第五層:橙苗賣農民
亞果在農曆假期前發盈警,指「信豐種植場所有 橙樹,已於先前期間開始結果,且截至去年底止六個月期間並無幼苗長成橙樹,故預期生物資產公平值變動的收益淨額,將顯著低於去年同期的金額,預期溢利會低 於上年同期。」種橙竟然無橙樹?這句難明的盈警,本週日唐宏洲解釋指:「我哋唔係冇苗,啲苗賣曬俾農民。」 記者在信豐縣問當地農民,均聲稱樹苗並不值錢,向供應商購買也只是每棵二元至三元五角。亞果在年報解釋指賣苗給農民,便可有優先權向農民收橙。寧賣苗也不 種橙賣橙,令人疑惑究竟偌大的種植場面積及產量是否真實,管理是否恰當。
第六層:一個橙場兩條數
據唐宏洲的卡片及上 市文件所顯示,亞果在江西信豐種植場的業務,由利添生物科技發展(信豐)公司經營,記者在贛州工商行政管理局查冊,資料顯示,利添生物科技發展(信豐)公 司於○二年成立,信豐種植場第一次採收為○七年,到了○八年,開始有一萬元的臍橙收入,淨利潤則蝕九十多萬元;但在香港年報上,信豐基地○八年至○九年的 總收入為九千多萬元!而在○七年,利添錄得六十七萬元虧損。 替利添公司做年檢的南寧金譽聯合會計師事務所,原來曾在一○年底,被廣西註冊會計師協會發出自律懲戒決定書,公開譴責其嚴重違規違紀,包括內部品質失控、 業務報告的簽名蓋章不符規定等,去年七月才獲准繼續執業,部分銀行將其列入黑名單。記者致電該事務所老闆張耀民會計師,查詢從事農業公司的年檢收費,他透 露像利添這類超過一千萬美金資本的公司,費用只為六千元。「我們不會下你們的基地,你把數據、報表一次性交給我,十天到半個月就可完成工作。」至於負責香 港年報核數的天職香港會計師事務所,會計師陳鈞浩未有透露所需費用及時間。有會計師指,內地與香港的賬目如出現兩條數,有可能是方便避免稅項問題。
生物資產難計數
本 週一記者向亞果查詢,亞果週二作出回應。對有關種植場面積多少,及地址不存在等問題,均以「參考年報」來解釋。每年產量多少,亞果只以「每年收成一次,收 成時間受品種影響」作交代,未有直接回應。新雅奇品牌在何處出售,則表示:「收成期後在短時間內連鎖超市內出售。」至於有關工商文件賬目與年報不符,亞果 只是指:「只有相關人士可獲取工商局文件副本」,又堅稱工商文件內的資料與公司管理賬目相符。 亞果去年盈利十億,不包括生物資產收益時,溢利則只是五億。生物資產是指有生命的動物和植物,用於亞果上,即是指橙樹、幼樹及自育樹苗。估值就是預算它們 未來可帶來的收益。 有基金經理指,這數目「可塑性」很大:「成條數都只係估番嚟,一定估到最靚,但如果市場上橙價大跌,就會變成虧損。道理好似早年爆煲的科網股和而家嘅內房 股,科網股估計未來有強勁廣告收益,內房股就客人落訂已當賣出單位入賬,但客人落訂未必一定成交,都可以撻訂㗎,最後未必落袋。」
唐宏洲出名夠勇
亞 果的主席唐宏洲今年七十四歲,現身家計及股份及手持的兩個物業,約十四億元。他在五、六十年代做過業餘騎師,不少馬圈人對他印象深刻,因他曾經「騎馬撞死 人」。一九六二年,騎師何偉航策騎的「盡我所能」,遭唐宏洲的「即勝」橫越,何偉航即時被拋下馬,送院急救後不治,唐宏洲被重罰收回騎師執照及停賽,告別 騎師生涯。有馬圈人表示,「唐宏洲騎馬出名好勇,見到有啲啲位都會搶位上。」 離開馬圈後唐宏洲從商,祖籍潮州的他在同鄉之間交遊廣闊,○○年買下廣西果園轉行種橙,取名亞洲果業。亞果○五年八月在英國倫敦另類投資市場(AIM)掛 牌,集資一千萬英鎊,到○九年十一月就用介紹形式在港上市。上市文件中的資產表中,顯示每股經審核有形資產淨值是三十七元,但在文件附錄其中一頁,卻以細 字指剛通過股份一拆十,即每股資產淨值是三元七角才對。
結果上市第一口價,竟然有人掛五十一元,又竟然有人要貨成 交,其後股價下滑,不少人見平掃貨即中招,到兩小時後才被港交所停牌,但這些交易已完成。未停牌前,以每股二十一元左右,用十九萬元購入九千股的姚小姐, 事隔兩年仍然憤怒大呼不公平,「我上海嚟,以為香港股票市場公平公正先嚟投資㗎。」本週二亞果收市價四元八角。三百名苦主已組成亞洲果業苦主聯盟,涉資五 千多萬元。海外公司用介紹形式來港上市,所有股份均由海外股東轉移到香港買賣。亞果在英國掛牌時,唐宏洲及家人股權佔三成四,而第二大股東超大現代亦有近 三成股權。 事實上,曾被本刊踢爆「農作變老作」的超大現代,與亞果關係密切。○一年超大斥資一億元收購Newasia(當時持合浦種植場)四成九股權,與唐宏洲共同 發展種植場。超大現代的主席郭浩,一直任利添信豐的董事,直至○九年才辭任。工商局文件中,更寫有聲稱是利添的網址及電郵,唯實情屬超大現代。去年超大被 踢爆後,超大減持亞果至百分之五左右,而亞果亦急急與超大劃清界線,不過亞果處處仍隱藏超大的影子。 ####
5樓提及
曹仁超想打造自己做新股神幫佳哥賺散戶錢嘛,林行止呢次明倒佳哥米.
話時話呢個世界好奇怪,只要你夠厚面皮,周圍唱你有幾叻唱到周街都知,咁就自然搵到個大碼頭,就實搵到一班人當你神咁拜,曹仁超如是火燒心亦如是.
6樓提及5樓提及
曹仁超想打造自己做新股神幫佳哥賺散戶錢嘛,林行止呢次明倒佳哥米.
話時話呢個世界好奇怪,只要你夠厚面皮,周圍唱你有幾叻唱到周街都知,咁就自然搵到個大碼頭,就實搵到一班人當你神咁拜,曹仁超如是火燒心亦如是.
同意, 但厚顏無恥不是人人能夠....所以此為個人資產嘅其中一種
9樓提及6樓提及5樓提及
曹仁超想打造自己做新股神幫佳哥賺散戶錢嘛,林行止呢次明倒佳哥米.
話時話呢個世界好奇怪,只要你夠厚面皮,周圍唱你有幾叻唱到周街都知,咁就自然搵到個大碼頭,就實搵到一班人當你神咁拜,曹仁超如是火燒心亦如是.
同意, 但厚顏無恥不是人人能夠....所以此為個人資產嘅其中一種
如果誠信是個人資產的話,佢地無,但我都無,因為我自己都有想過,不過我覺得這和我的內心太太衝突。
我不想騙人為生,我不想使自己的子女(如果有的話)知道自己老豆呃緊人。
11樓提及
以上Inv168嘅討論幾有趣喎!
13樓提及
inv班大大分柝不無道理, 充滿人性
當初一起創業, 足足廿幾三十年,
林生林太當初乜都無
老曹亦無名氣
佢地相輔相成先有今日
成功左, 居然分得咁清楚
如果老曹厚顏無恥, 佢兩公婆亦唔好到那裡去....
12樓提及9樓提及6樓提及5樓提及
曹仁超想打造自己做新股神幫佳哥賺散戶錢嘛,林行止呢次明倒佳哥米.
話時話呢個世界好奇怪,只要你夠厚面皮,周圍唱你有幾叻唱到周街都知,咁就自然搵到個大碼頭,就實搵到一班人當你神咁拜,曹仁超如是火燒心亦如是.
同意, 但厚顏無恥不是人人能夠....所以此為個人資產嘅其中一種
如果誠信是個人資產的話,佢地無,但我都無,因為我自己都有想過,不過我覺得這和我的內心太太衝突。
我不想騙人為生,我不想使自己的子女(如果有的話)知道自己老豆呃緊人。
阿湯我buy您嘅想法, 我亦看重誠信, 只是見得太多厚顏無恥、不學無術嘅人發達.....所以有以上嘅感受
個人良心當然重要, 唔係我都唔會花心機寫嗰D老千股啦
22樓提及
共事四十年, 由當初大家一無所有, 去到後黎入股
整整下俾埋層樓人住, 99年仲要送埋俾人
到老曹開基金, 佢只係話自己係信報伙伴姐, 又唔係話無佢就無信報
咁都要俾人開年, 講到去咁絕
林氏家族就算理據充份, 在此事上, 太也小家子
4樓提及
華晨係代表作?我覺得首長國際先係喎,果時聽電台,講黎講去都係「鋼鐵股之前跌左好多,今年會好」,講左幾年都係呢個觀點,查實佢D分析都係咁上下,都唔知幾多老散賴野,而家梗係唔提啦
7樓提及
股評人近年代表作唔係評股,係有寶自己收埋
7樓提及
龍鳳門檻低哈哈
8樓提及7樓提及
龍鳳門檻低哈哈
你個簽名下廣告可改介紹其他冷門區如:財經書籍文章....
令推廣層面擴濶
12樓提及
今日真搞笑
264同8210呢兩隻廢股竟然識升
13樓提及12樓提及
今日真搞笑
264同8210呢兩隻廢股竟然識升
264真是起革命...8210 我投降
14樓提及13樓提及12樓提及
今日真搞笑
264同8210呢兩隻廢股竟然識升
264真是起革命...8210 我投降
點解我得幾萬股
15樓提及14樓提及13樓提及12樓提及
今日真搞笑
264同8210呢兩隻廢股竟然識升
264真是起革命...8210 我投降
點解我得幾萬股
你唔好講笑大佬,264 你有16萬8,升6個仙都一萬啦
16樓提及15樓提及14樓提及13樓提及12樓提及
今日真搞笑
264同8210呢兩隻廢股竟然識升
264真是起革命...8210 我投降
點解我得幾萬股
你唔好講笑大佬,264 你有16萬8,升6個仙都一萬啦
8210呀...
重要係0.29買個下先仆街
佢買下買下真係俾我0.99走就嘔血...
13樓提及12樓提及
今日真搞笑
264同8210呢兩隻廢股竟然識升
264真是起革命...8210 我投降
18樓提及13樓提及12樓提及
今日真搞笑
264同8210呢兩隻廢股竟然識升
264真是起革命...8210 我投降
原來老闆出手
http://sdinotice.hkex.com.hk/di/ ... 31535&lang=EN&dia=Y
20樓提及
老千湯,看來航運股幾條船都開走左
我地仲係碼頭...
24樓提及
尋日唔小心係全日最低位買左Linda科技
25樓提及24樓提及
尋日唔小心係全日最低位買左Linda科技
肥過肥仔水,我都想買
26樓提及25樓提及24樓提及
尋日唔小心係全日最低位買左Linda科技
肥過肥仔水,我都想買
10k股
27樓提及26樓提及25樓提及24樓提及
尋日唔小心係全日最低位買左Linda科技
肥過肥仔水,我都想買
10k股
都有一叉野
30樓提及
飛車集團終於識郁
上年年尾味大叔一講,我睇下盤數就好鍾意即刻買
現價合理,不過個行業勁,遲早炒埋佢上去
35樓提及
多謝你 , 今日諗左好耐
份工真係唔太岩我
如果係有能力既
自己炒就得啦
何必要咁幫客人去賺自己佣金
31樓提及30樓提及
飛車集團終於識郁
上年年尾味大叔一講,我睇下盤數就好鍾意即刻買
現價合理,不過個行業勁,遲早炒埋佢上去
我一直暗戀左他好耐
38樓提及31樓提及30樓提及
飛車集團終於識郁
上年年尾味大叔一講,我睇下盤數就好鍾意即刻買
現價合理,不過個行業勁,遲早炒埋佢上去
我一直暗戀左他好耐
你落埋鑊就o岩o岩好開車~
29樓提及
又有得買
40樓提及29樓提及
又有得買
又執左d Linda科技
41樓提及40樓提及29樓提及
又有得買
又執左d Linda科技
我聽日買酒樓
42樓提及41樓提及40樓提及29樓提及
又有得買
又執左d Linda科技
我聽日買酒樓
潮州酒家?
43樓提及42樓提及41樓提及40樓提及29樓提及
又有得買
又執左d Linda科技
我聽日買酒樓
潮州酒家?
Pepper Lunch
46樓提及
又執到d
"linda...linda...linda...linda..."
48樓提及46樓提及
又執到d
"linda...linda...linda...linda..."
47樓提及
Linda今日尾市啲人拋出幾次@1.28都按唔住升勢,好強
49樓提及48樓提及46樓提及
又執到d
"linda...linda...linda...linda..."
50樓提及47樓提及
Linda今日尾市啲人拋出幾次@1.28都按唔住升勢,好強
邊個咁好人呢?
50樓提及47樓提及
Linda今日尾市啲人拋出幾次@1.28都按唔住升勢,好強
邊個咁好人呢?
53樓提及50樓提及47樓提及
Linda今日尾市啲人拋出幾次@1.28都按唔住升勢,好強
邊個咁好人呢?
咁大成交...something's cooking...
應該冇得我買lu...
53樓提及50樓提及47樓提及
Linda今日尾市啲人拋出幾次@1.28都按唔住升勢,好強
邊個咁好人呢?
咁大成交...something's cooking...
應該冇得我買lu...
55樓提及53樓提及50樓提及47樓提及
Linda今日尾市啲人拋出幾次@1.28都按唔住升勢,好強
邊個咁好人呢?
咁大成交...something's cooking...
應該冇得我買lu...
私有化會唔會呢?
56樓提及55樓提及53樓提及50樓提及47樓提及
Linda今日尾市啲人拋出幾次@1.28都按唔住升勢,好強
邊個咁好人呢?
咁大成交...something's cooking...
應該冇得我買lu...
私有化會唔會呢?
公司儲左幾年錢...可能都係咁用...
不如老闆買番自己業務,再賣埋佢啦...
59樓提及
估佢未收夠貨,所以仲有機會
60樓提及59樓提及
估佢未收夠貨,所以仲有機會
老闆收皮勒
6月前再買就go
by the way, 今日又執d...
62樓提及60樓提及59樓提及
估佢未收夠貨,所以仲有機會
老闆收皮勒
6月前再買就go
by the way, 今日又執d...
50%以上無GO
http://sdinotice.hkex.com.hk/di/ ... 9&src=MAIN&lang=ZH&
64樓提及
Pepper Lynch 搞乜呀,英哥唔好玩野啦
65樓提及64樓提及
Pepper Lynch 搞乜呀,英哥唔好玩野啦
好似有D野WOR...
66樓提及65樓提及64樓提及
Pepper Lynch 搞乜呀,英哥唔好玩野啦
好似有D野WOR...
我真是嚇到驚驚地
67樓提及66樓提及65樓提及64樓提及
Pepper Lynch 搞乜呀,英哥唔好玩野啦
好似有D野WOR...
我真是嚇到驚驚地
你未完成部位吧?
溝溝佢LOR
或者過黎LINDA既懷抱LOR...我覺得真係冇得輸...老闆次次都計晒數...
74樓提及
賺唔盡既
估下呢浪去到既多?
我估1.83左右
75樓提及74樓提及
賺唔盡既
估下呢浪去到既多?
我估1.83左右
短期目標價同你一樣啦
但係一個唔覺意美國復甦就...
80樓提及
777分柝, 點睇?
78樓提及
我驚linda聽日頂唔住
83樓提及
Linda好多價投人有性趣
84樓提及83樓提及
Linda好多價投人有性趣
綜合來說,我覺得好過皮帶
LINDA我係用google finance screener搵出來的
86樓提及
1隻linda救全家
87樓提及86樓提及
1隻linda救全家
我459救唔到
88樓提及87樓提及86樓提及
1隻linda救全家
我459救唔到
459太鬼唔敢掂
91樓提及
Linda出盈警,機會又嚟了
93樓提及
search完HKex終於知你地講邊隻, 跟進下lin凸先
94樓提及93樓提及
search完HKex終於知你地講邊隻, 跟進下lin凸先
等你好耐
95樓提及94樓提及93樓提及
search完HKex終於知你地講邊隻, 跟進下lin凸先
等你好耐
是唔是伏?
92樓提及91樓提及
Linda出盈警,機會又嚟了
有平貨買
98樓提及
令我諗起NAM TAI
http://finance.yahoo.com/echarts ... f;source=undefined;
94樓提及93樓提及
search完HKex終於知你地講邊隻, 跟進下lin凸先
等你好耐
101樓提及94樓提及93樓提及
search完HKex終於知你地講邊隻, 跟進下lin凸先
等你好耐
殺呀
102樓提及101樓提及94樓提及93樓提及
search完HKex終於知你地講邊隻, 跟進下lin凸先
等你好耐
殺呀
衝上曇蕭, 隻野玩event-driven?
102樓提及101樓提及94樓提及93樓提及
search完HKex終於知你地講邊隻, 跟進下lin凸先
等你好耐
殺呀
衝上曇蕭, 隻野玩event-driven?
104樓提及102樓提及101樓提及94樓提及93樓提及
search完HKex終於知你地講邊隻, 跟進下lin凸先
等你好耐
殺呀
衝上曇蕭, 隻野玩event-driven?
我信老蕭咋...
幾時買夠75%
http://sdinotice.hkex.com.hk/di/ ... 9&src=MAIN&lang=EN&
108樓提及
我宣佈今日為RF哀悼日
全FORUM下半旗致哀
110樓提及
將首頁變黑白喇
110樓提及
將首頁變黑白喇
112樓提及110樓提及
將首頁變黑白喇
RF LOGO變黑白
首頁加個花牌
版務區開弔唁處
114樓提及
頁面播de 打音樂
116樓提及
我顧不了那麼多,我只知道一種方式 "積累目前週期性低價格的股票, 例如1104; 然後坐在那裡等著運到"。
我從來沒有炒當炒的股票, 例如700, 2382......
我希望用浪費時間換來安全!
120樓提及
賣晒550
揸左好似1年多d
隻隻都係咁就好
122樓提及
老細張地氈又升值
122樓提及
老細張地氈又升值
124樓提及122樓提及
老細張地氈又升值
真實組合都冇買到
125樓提及124樓提及122樓提及
老細張地氈又升值
真實組合都冇買到
咁你近來買左d乜老細
126樓提及125樓提及124樓提及122樓提及
老細張地氈又升值
真實組合都冇買到
咁你近來買左d乜老細
咪LINDA羅
諗緊買金龜船
127樓提及126樓提及125樓提及124樓提及122樓提及
老細張地氈又升值
真實組合都冇買到
咁你近來買左d乜老細
咪LINDA羅
諗緊買金龜船
我都想緊買唔買,依依達達
128樓提及127樓提及126樓提及125樓提及124樓提及122樓提及
老細張地氈又升值
真實組合都冇買到
咁你近來買左d乜老細
咪LINDA羅
諗緊買金龜船
我都想緊買唔買,依依達達
點解佢做得掂, 567就仆晒街?
佢夠大?
130樓提及
公佈完業績, 老蕭又發功
原來今日我有3隻入左20大升幅
130樓提及
公佈完業績, 老蕭又發功
原來今日我有3隻入左20大升幅
132樓提及130樓提及
公佈完業績, 老蕭又發功
原來今日我有3隻入左20大升幅
it's really old siu at work, but strangely i didnt receive alerts from HKEx
http://sdinotice.hkex.com.hk/di/ ... 9&src=MAIN&lang=EN&
134樓提及
鉛筆力場重新啟動
恆指預計聽日升番300點 Agree1
139樓提及
依個貼置頂反而無咩人留意
137樓提及
我買左千華個弟弟,祝我好運啦
140樓提及139樓提及
依個貼置頂反而無咩人留意
係我地講秘密既好地方
142樓提及137樓提及
我買左千華個弟弟,祝我好運啦
有冇貼士?
143樓提及140樓提及139樓提及
依個貼置頂反而無咩人留意
係我地講秘密既好地方
有乜祕密講呢
我近排又踏足創板,買左創板其中一隻正氣少少的財仔
144樓提及142樓提及137樓提及
我買左千華個弟弟,祝我好運啦
有冇貼士?
貼士不如留意下電影
146樓提及144樓提及142樓提及137樓提及
我買左千華個弟弟,祝我好運啦
有冇貼士?
貼士不如留意下電影
真係唔知邊個係千華細佬.....
148樓提及
有無巴打會去狗狗AGM?
151樓提及
有機會一定要找個人去問
156樓提及
不如今次00你做代表去啦,可以的話影d相番來
158樓提及
有無代表可以請一日假去問問題呀
159樓提及
00你授權其中一個網友就得的啦
167樓提及
路易可能沒有持有
168樓提及167樓提及
路易可能沒有持有
叫路易大哥啦
成千萬身家夠壓場呀!
171樓提及
近排有咩發財股呀?我就嚟發毛喇 sosad
173樓提及171樓提及
近排有咩發財股呀?我就嚟發毛喇 sosad
我日日接緊千華弟弟的貨接到手軟啦
174樓提及173樓提及171樓提及
近排有咩發財股呀?我就嚟發毛喇 sosad
我日日接緊千華弟弟的貨接到手軟啦
0.52,你食晒?
176樓提及
唔知係咪業績不好呢,係咁壓住
178樓提及
因為條數不好看,所以大沽家咪沽
184樓提及
岩岩既成交6000股..就打左上0.57岩岩既成交6000股..就打左上0.57 岩岩既成交6000股..就打左上0.57
186樓提及
街貨少成咁...真係好易打上去. 如果唔係股東沽出黎...都好難又成交接到貨.
170樓提及
LINDA
TELL LINDA I LOVE HER
TELL LINDA I NEED HER
192樓提及170樓提及
LINDA
TELL LINDA I LOVE HER
TELL LINDA I NEED HER
仆佢個街我賣咁少少佢即刻同我爆漿...阿JOHN正衰人...
JOEY今日又好勁...老千湯...
194樓提及
老細睇緊隻南越呀
195樓提及194樓提及
老細睇緊隻南越呀
係呀
係下面等佢掟俾我
我始終覺得佢做單DEAL係要省招牌
196樓提及195樓提及194樓提及
老細睇緊隻南越呀
係呀
係下面等佢掟俾我
我始終覺得佢做單DEAL係要省招牌
可唔可以透露你買296定南越多d呀
199樓提及
真是殺上十蚊啦,你有無買呀
200樓提及199樓提及
真是殺上十蚊啦,你有無買呀
有買我發左啦
201樓提及200樓提及199樓提及
真是殺上十蚊啦,你有無買呀
有買我發左啦
我都想發呀,你有無買番九洲紡織呀
202樓提及201樓提及200樓提及199樓提及
真是殺上十蚊啦,你有無買呀
有買我發左啦
我都想發呀,你有無買番九洲紡織呀
咩黎架? 唔記得左...
206樓提及
all my blood...
207樓提及206樓提及
all my blood...
我都死今日...皮帶叫做好生性架啦...
209樓提及
I loss around 3% today...
210樓提及209樓提及
I loss around 3% today...
咁真係好嚴重
214樓提及
千華弟弟頂住呀
215樓提及214樓提及
千華弟弟頂住呀
咁高息唔怕啦
你再跌再買lor
213樓提及
我一個價位無一叉,前前後後無左六皮野...
皮帶搞乜事呀
217樓提及213樓提及
我一個價位無一叉,前前後後無左六皮野...
皮帶搞乜事呀
老豆個倉無無聊聊又差唔多執1皮...
我自己打生打死就浮浮沈沈
218樓提及
請問皮帶係乜?
220樓提及218樓提及
請問皮帶係乜?
一隻經營皮帶的股票
221樓提及220樓提及218樓提及
請問皮帶係乜?
一隻經營皮帶的股票
6388?
222樓提及221樓提及220樓提及218樓提及
請問皮帶係乜?
一隻經營皮帶的股票
6388?
那隻是錶帶
223樓提及222樓提及221樓提及220樓提及218樓提及
請問皮帶係乜?
一隻經營皮帶的股票
6388?
那隻是錶帶
有冇no?
225樓提及223樓提及222樓提及221樓提及220樓提及218樓提及
請問皮帶係乜?
一隻經營皮帶的股票
6388?
那隻是錶帶
有冇no?
隻野冇乜前途
得老千湯陪我顛
唔知好過知
229樓提及
我突然拿番戚其義套創世紀解剖緊歷史
230樓提及225樓提及223樓提及222樓提及221樓提及220樓提及218樓提及
請問皮帶係乜?
一隻經營皮帶的股票
6388?
那隻是錶帶
有冇no?
隻野冇乜前途
得老千湯陪我顛
唔知好過知
係RF仔最大機會入主既一隻股 XD. 我一齊坐緊.
231樓提及229樓提及
我突然拿番戚其義套創世紀解剖緊歷史
呢套係真係好野, 係佢癲(巔?)峰之作.
232樓提及230樓提及225樓提及223樓提及222樓提及221樓提及220樓提及218樓提及
請問皮帶係乜?
一隻經營皮帶的股票
6388?
那隻是錶帶
有冇no?
隻野冇乜前途
得老千湯陪我顛
唔知好過知
係RF仔最大機會入主既一隻股 XD. 我一齊坐緊.
可否告之?
237樓提及
想入paul paul
237樓提及
想入paul paul
238樓提及paulnina237樓提及
想入paul paul
Paul paul ?
240樓提及238樓提及paulnina237樓提及
想入paul paul
Paul paul ?
242樓提及
謝謝丹尼兄股東大會的分享,很有心
最近我看中了一隻”很愛快高長大“, 做av產品的,以作回禮
241樓提及240樓提及238樓提及paulnina237樓提及
想入paul paul
Paul paul ?
寧巴打睇得明我的心意,真的好很高興
243樓提及242樓提及
謝謝丹尼兄股東大會的分享,很有心
最近我看中了一隻”很愛快高長大“, 做av產品的,以作回禮
呢隻唔知叫愛鳩(硬膠)集團,有咩賣點先
現金係多,但蝕錢,相比之下,我覺得譚詠麟集團好d
雖則有時這陷阱這陷阱,偏我遇上......
248樓提及
d高息股跌緊,想換馬
246樓提及
譚詠倫有大衛同亞倫親身上陣,息率都好d
不過低位回升不少
249樓提及248樓提及
d高息股跌緊,想換馬
我都係維持下半年有大升浪既想法, D錢係時候要黎香港
咩怕加息周期, 已經係known risk, 同歐豬根本係嚇人藉口
251樓提及249樓提及248樓提及
d高息股跌緊,想換馬
我都係維持下半年有大升浪既想法, D錢係時候要黎香港
咩怕加息周期, 已經係known risk, 同歐豬根本係嚇人藉口
最近吸左不少股,想留番d來備用,高息股套現也好
248樓提及
d高息股跌緊,想換馬
243樓提及242樓提及
謝謝丹尼兄股東大會的分享,很有心
最近我看中了一隻”很愛快高長大“, 做av產品的,以作回禮
呢隻唔知叫愛鳩(硬膠)集團,有咩賣點先
現金係多,但蝕錢,相比之下,我覺得譚詠麟集團好d
雖則有時這陷阱這陷阱,偏我遇上......
246樓提及
譚詠倫有大衛同亞倫親身上陣,息率都好d
不過低位回升不少
253樓提及
Paulnina 有時無故拋上拋落, 董事局成員年齡偏大同不大機會增加派息比率令我有D...
250樓提及246樓提及
譚詠倫有大衛同亞倫親身上陣,息率都好d
不過低位回升不少
立會元秋同長毛成日片.
但係股壇長毛就鍾情元秋家族生意.
呢隻都可以諗下.
利申:我有呢隻過兩年(收息用).
245樓提及243樓提及242樓提及
謝謝丹尼兄股東大會的分享,很有心
最近我看中了一隻”很愛快高長大“, 做av產品的,以作回禮
呢隻唔知叫愛鳩(硬膠)集團,有咩賣點先
現金係多,但蝕錢,相比之下,我覺得譚詠麟集團好d
雖則有時這陷阱這陷阱,偏我遇上......
1H with loss 3m, 主要係operating loss on consumer electronics segment, 不過留意下依隻股股價之後係幾硬淨下
前幾晚睇過吓streaming 龍頭netflix既新聞同報表等, 大致對其上下左右既complementary industry有大概了解
最鐘意搵D虧同唔虧之間既股, 如大包圍賭工業股依隻可做穩膽
你講緊鄰居亞倫史密夫?
257樓提及253樓提及
Paulnina 有時無故拋上拋落, 董事局成員年齡偏大同不大機會增加派息比率令我有D...
拜拜狗真是好拜拜,我驚枯等多年
260樓提及
愛膠同譚詠倫都難兄難弟架啦
各有不同問題,但境況相近
261樓提及257樓提及253樓提及
Paulnina 有時無故拋上拋落, 董事局成員年齡偏大同不大機會增加派息比率令我有D...
拜拜狗真是好拜拜,我驚枯等多年
小甜甜都答唔出咁多現金係度做乜,存款證都唔做
一係保守,二係唔想分俾外人
263樓提及
都係個句,毛利
261樓提及257樓提及253樓提及
Paulnina 有時無故拋上拋落, 董事局成員年齡偏大同不大機會增加派息比率令我有D...
拜拜狗真是好拜拜,我驚枯等多年
小甜甜都答唔出咁多現金係度做乜,存款證都唔做
一係保守,二係唔想分俾外人
264樓提及261樓提及257樓提及253樓提及
Paulnina 有時無故拋上拋落, 董事局成員年齡偏大同不大機會增加派息比率令我有D...
拜拜狗真是好拜拜,我驚枯等多年
小甜甜都答唔出咁多現金係度做乜,存款證都唔做
一係保守,二係唔想分俾外人
咁銀行好難賺他錢
266樓提及261樓提及257樓提及253樓提及
Paulnina 有時無故拋上拋落, 董事局成員年齡偏大同不大機會增加派息比率令我有D...
拜拜狗真是好拜拜,我驚枯等多年
小甜甜都答唔出咁多現金係度做乜,存款證都唔做
一係保守,二係唔想分俾外人
小甜甜都係千金小姐, 一家人幾溫馨, 除非我地有機會同佢pillow talk講真心話
好多廠佬係engineer出身, 佢地唔太鍾意接觸財務工具
268樓提及266樓提及261樓提及257樓提及253樓提及
Paulnina 有時無故拋上拋落, 董事局成員年齡偏大同不大機會增加派息比率令我有D...
拜拜狗真是好拜拜,我驚枯等多年
小甜甜都答唔出咁多現金係度做乜,存款證都唔做
一係保守,二係唔想分俾外人
小甜甜都係千金小姐, 一家人幾溫馨, 除非我地有機會同佢pillow talk講真心話
好多廠佬係engineer出身, 佢地唔太鍾意接觸財務工具
小甜甜前幾年唔撈,而家又番黎,我都反對俾佢做的
266樓提及261樓提及257樓提及253樓提及
Paulnina 有時無故拋上拋落, 董事局成員年齡偏大同不大機會增加派息比率令我有D...
拜拜狗真是好拜拜,我驚枯等多年
小甜甜都答唔出咁多現金係度做乜,存款證都唔做
一係保守,二係唔想分俾外人
小甜甜都係千金小姐, 一家人幾溫馨, 除非我地有機會同佢pillow talk講真心話
好多廠佬係engineer出身, 佢地唔太鍾意接觸財務工具
268樓提及266樓提及261樓提及257樓提及253樓提及
Paulnina 有時無故拋上拋落, 董事局成員年齡偏大同不大機會增加派息比率令我有D...
拜拜狗真是好拜拜,我驚枯等多年
小甜甜都答唔出咁多現金係度做乜,存款證都唔做
一係保守,二係唔想分俾外人
小甜甜都係千金小姐, 一家人幾溫馨, 除非我地有機會同佢pillow talk講真心話
好多廠佬係engineer出身, 佢地唔太鍾意接觸財務工具
小甜甜前幾年唔撈,而家又番黎,我都反對俾佢做的
272樓提及
暴露持股添,我好似都反對另一位獨董做
我諗全場得我一個質疑公司管治
274樓提及
今日買左d南越...
276樓提及274樓提及
今日買左d南越...
畢生?
278樓提及276樓提及274樓提及
今日買左d南越...
畢生?
廣東巴士呀
279樓提及278樓提及276樓提及274樓提及
今日買左d南越...
畢生?
廣東巴士呀
再估,係咪黃生?
279樓提及278樓提及276樓提及274樓提及
今日買左d南越...
畢生?
廣東巴士呀
再估,係咪黃生?
280樓提及279樓提及278樓提及276樓提及274樓提及
今日買左d南越...
畢生?
廣東巴士呀
再估,係咪黃生?
3兄弟?
283樓提及
再估,劉生
朗朗點估呀
285樓提及
哦,我對畢生興趣大D,好難跌
284樓提及283樓提及
再估,劉生
朗朗點估呀
劉生咪劉生的,第3個和第4個號碼是第1同第2個號碼的3倍
288樓提及284樓提及283樓提及
再估,劉生
朗朗點估呀
劉生咪劉生的,第3個和第4個號碼是第1同第2個號碼的3倍
你地玩緊mastermind?
291樓提及
第時去股東會變左RF聚會哈
292樓提及291樓提及
第時去股東會變左RF聚會哈
你隻桌桌又跌wo
292樓提及291樓提及
第時去股東會變左RF聚會哈
你隻桌桌又跌wo
294樓提及292樓提及291樓提及
第時去股東會變左RF聚會哈
你隻桌桌又跌wo
桌仔
295樓提及294樓提及292樓提及291樓提及
第時去股東會變左RF聚會哈
你隻桌桌又跌wo
桌仔
老細
296樓提及295樓提及294樓提及292樓提及291樓提及
第時去股東會變左RF聚會哈
你隻桌桌又跌wo
桌仔
老細
乖唔好喊,遲d姨姨喺山腳入隊陪你地
297樓提及296樓提及295樓提及294樓提及292樓提及291樓提及
第時去股東會變左RF聚會哈
你隻桌桌又跌wo
桌仔
老細
乖唔好喊,遲d姨姨喺山腳入隊陪你地
周周e,快d啦
274樓提及
今日買左d南越...
299樓提及274樓提及
今日買左d南越...
今朝邊條RF仔玩野呀?
好在晏晝又買到d
302樓提及
孝子,咩係hit左
303樓提及302樓提及
孝子,咩係hit左
食左@$3.04
宜家RF得番文仔忍住唔射咋
304樓提及
重有二代小生
303樓提及302樓提及
孝子,咩係hit左
食左@$3.04
宜家RF得番文仔忍住唔射咋
307樓提及303樓提及302樓提及
孝子,咩係hit左
食左@$3.04
宜家RF得番文仔忍住唔射咋
哈,原來呢到有個吹水post。都無留過名添~
我今朝早洩左
剩返嗰啲谷精上腦都唔射
308樓提及307樓提及303樓提及302樓提及
孝子,咩係hit左
食左@$3.04
宜家RF得番文仔忍住唔射咋
哈,原來呢到有個吹水post。都無留過名添~
我今朝早洩左
剩返嗰啲谷精上腦都唔射
不過你最忍得
312樓提及
佢唔係苟苟喎,我都有狗狗
314樓提及
哦,係呢隻苟,無錢買
319樓提及
咪00囉,係度貼J圖,教壞晒D股民
321樓提及
咩J圖, 人地好俾心機做好間公司架
322樓提及321樓提及
咩J圖, 人地好俾心機做好間公司架
是肥左d
325樓提及
點解唔見偉哥講越南?
(原來我d野都同偉哥好多重覆...)
325樓提及
點解唔見偉哥講越南?
(原來我d野都同偉哥好多重覆...)
330樓提及
宅男文仔今日買左宅男女神鍾嘉欣
偉哥同艦長老闆都一齊,鍾嘉欣咁正唔係唔上呀?
如跌再溝~
生平有幾可有機會溝鍾嘉欣丫你話~
329樓提及
狗狗
331樓提及330樓提及
宅男文仔今日買左宅男女神鍾嘉欣
偉哥同艦長老闆都一齊,鍾嘉欣咁正唔係唔上呀?
如跌再溝~
生平有幾可有機會溝鍾嘉欣丫你話~
鍾嘉欣? 我諗左一陣先諗到係咩
不過有d驚RF魔咒
333樓提及331樓提及330樓提及
宅男文仔今日買左宅男女神鍾嘉欣
偉哥同艦長老闆都一齊,鍾嘉欣咁正唔係唔上呀?
如跌再溝~
生平有幾可有機會溝鍾嘉欣丫你話~
鍾嘉欣? 我諗左一陣先諗到係咩
不過有d驚RF魔咒
唔會掛?咁好條件都中伏?
即時清盤都贏,咁都有得中伏?RF 魔咒唔係大威力到咁掛
332樓提及329樓提及
狗狗
狗狗係大廳,跌市唔L驚
331樓提及330樓提及
宅男文仔今日買左宅男女神鍾嘉欣
偉哥同艦長老闆都一齊,鍾嘉欣咁正唔係唔上呀?
如跌再溝~
生平有幾可有機會溝鍾嘉欣丫你話~
鍾嘉欣? 我諗左一陣先諗到係咩
不過有d驚RF魔咒
333樓提及331樓提及330樓提及
宅男文仔今日買左宅男女神鍾嘉欣
偉哥同艦長老闆都一齊,鍾嘉欣咁正唔係唔上呀?
如跌再溝~
生平有幾可有機會溝鍾嘉欣丫你話~
鍾嘉欣? 我諗左一陣先諗到係咩
不過有d驚RF魔咒
唔會掛?咁好條件都中伏?
即時清盤都贏,咁都有得中伏?RF 魔咒唔係大威力到咁掛
331樓提及330樓提及
宅男文仔今日買左宅男女神鍾嘉欣
偉哥同艦長老闆都一齊,鍾嘉欣咁正唔係唔上呀?
如跌再溝~
生平有幾可有機會溝鍾嘉欣丫你話~
鍾嘉欣? 我諗左一陣先諗到係咩
不過有d驚RF魔咒
340樓提及
湯咁風騷播歌仔
345樓提及
好期待佢講狗狗個篇
344樓提及
他講呢樣,之前919有發生同樣事件
347樓提及344樓提及
他講呢樣,之前919有發生同樣事件
上年D數字唔駛咁認真
我都係買佢換管理層 + 母公司有心搞
348樓提及347樓提及344樓提及
他講呢樣,之前919有發生同樣事件
上年D數字唔駛咁認真
我都係買佢換管理層 + 母公司有心搞
我都信,個五我都留意,但我買緊另一隻未夠貨
349樓提及348樓提及347樓提及344樓提及
他講呢樣,之前919有發生同樣事件
上年D數字唔駛咁認真
我都係買佢換管理層 + 母公司有心搞
我都信,個五我都留意,但我買緊另一隻未夠貨
$1.51個注我買架
352樓提及
我隻1181~~
353樓提及352樓提及
我隻1181~~
痴根間間公司出盈警都賴晒習總
354樓提及353樓提及352樓提及
我隻1181~~
痴根間間公司出盈警都賴晒習總
呢招至高
355樓提及354樓提及353樓提及352樓提及
我隻1181~~
痴根間間公司出盈警都賴晒習總
呢招至高
好似389個D想出好耐
難得有藉口,即刻一齊出
357樓提及
探病者1H業績好好, 狗狗應該唔會太差
362樓提及
手痕買左魏橋
364樓提及
下,九洲你都岩,唔似你
371樓提及
天虹炒到$14
魏橋點都同我爆上$6啦
370樓提及
鋼帶錶近來好似食左藥咁
不過呢隻冇人吹冇人炒
可能相對安全
373樓提及370樓提及
鋼帶錶近來好似食左藥咁
不過呢隻冇人吹冇人炒
可能相對安全
真是好壯陽,不過低位無買
372樓提及371樓提及
天虹炒到$14
魏橋點都同我爆上$6啦
大家都係製衣
狗狗.....
374樓提及373樓提及370樓提及
鋼帶錶近來好似食左藥咁
不過呢隻冇人吹冇人炒
可能相對安全
真是好壯陽,不過低位無買
我都無
上個月去到$0.7
375樓提及372樓提及371樓提及
天虹炒到$14
魏橋點都同我爆上$6啦
大家都係製衣
狗狗.....
上游掂過碌蔗
下游衰到貼地
377樓提及375樓提及372樓提及371樓提及
天虹炒到$14
魏橋點都同我爆上$6啦
大家都係製衣
狗狗.....
上游掂過碌蔗
下游衰到貼地
我買左九鼎
378樓提及377樓提及375樓提及372樓提及371樓提及
天虹炒到$14
魏橋點都同我爆上$6啦
大家都係製衣
狗狗.....
上游掂過碌蔗
下游衰到貼地
我買左九鼎
上下游都有D
383樓提及
尋日晏晝買多20k越南
如果再番2蚊邊再買
384樓提及383樓提及
尋日晏晝買多20k越南
如果再番2蚊邊再買
好似改左名?係咪叫做亂運交通一話叫混亂交通
385樓提及384樓提及383樓提及
尋日晏晝買多20k越南
如果再番2蚊邊再買
好似改左名?係咪叫做亂運交通一話叫混亂交通
好似叫咩...乳..咩咩...雲咁樣
385樓提及384樓提及383樓提及
尋日晏晝買多20k越南
如果再番2蚊邊再買
好似改左名?係咪叫做亂運交通一話叫混亂交通
好似叫咩...乳..咩咩...雲咁樣
386樓提及385樓提及384樓提及383樓提及
尋日晏晝買多20k越南
如果再番2蚊邊再買
好似改左名?係咪叫做亂運交通一話叫混亂交通
好似叫咩...乳..咩咩...雲咁樣
解碼唔該.....
389樓提及
我隻生瘡管你,點解會咁的!
390樓提及389樓提及
我隻生瘡管你,點解會咁的!
我見到headline item宜為你掂左
點知...
390樓提及389樓提及
我隻生瘡管你,點解會咁的!
我見到headline item宜為你掂左
點知...
392樓提及390樓提及389樓提及
我隻生瘡管你,點解會咁的!
我見到headline item宜為你掂左
點知...
我今日重以為係比利時添,點知原來係生瘡管你。
算啦,中伏乃係投資必然的事,hard eat 吧
388樓提及386樓提及385樓提及384樓提及383樓提及
尋日晏晝買多20k越南
如果再番2蚊邊再買
好似改左名?係咪叫做亂運交通一話叫混亂交通
好似叫咩...乳..咩咩...雲咁樣
解碼唔該.....
生生狗狗
395樓提及
我唔想講器官名,魚雲好食
396樓提及395樓提及
我唔想講器官名,魚雲好食
個樣唔係器官黎
利申:bio讀到中三
394樓提及388樓提及386樓提及385樓提及384樓提及383樓提及
尋日晏晝買多20k越南
如果再番2蚊邊再買
好似改左名?係咪叫做亂運交通一話叫混亂交通
好似叫咩...乳..咩咩...雲咁樣
解碼唔該.....
生生狗狗
我估係佢, 但係唔知佢改左做 魚雲.
398樓提及
蝕幾個%走晒魏橋
買左5k股衝上雲霄@$6.26
400樓提及398樓提及
蝕幾個%走晒魏橋
買左5k股衝上雲霄@$6.26
有幸同艦長坐上同一條船,誰知蛟龍號。。
走得快好世界,下半年除非爆seed唔係又要吃一記盈警。 T.T
衝上雲霄有無tips ? :P
400樓提及398樓提及
蝕幾個%走晒魏橋
買左5k股衝上雲霄@$6.26
有幸同艦長坐上同一條船,誰知蛟龍號。。
走得快好世界,下半年除非爆seed唔係又要吃一記盈警。 T.T
衝上雲霄有無tips ? :P
383樓提及
尋日晏晝買多20k越南
如果再番2蚊邊再買
403樓提及383樓提及
尋日晏晝買多20k越南
如果再番2蚊邊再買
今日經濟日報賀升都吹
403樓提及383樓提及
尋日晏晝買多20k越南
如果再番2蚊邊再買
今日經濟日報賀升都吹
406樓提及403樓提及383樓提及
尋日晏晝買多20k越南
如果再番2蚊邊再買
今日經濟日報賀升都吹
你們講什麼“生瘡管理”、“衝上雲霄”,我看不懂。
Wilbur在408樓提及
祖兒証券gogogo
hoyin86在409樓提及Wilbur在408樓提及
祖兒証券gogogo
真係羊生發財組合
Wilbur在408樓提及
祖兒証券gogogo
siuman1986在410樓提及hoyin86在409樓提及Wilbur在408樓提及
祖兒証券gogogo
真係羊生發財組合
無買到添。早知真係一命換一命,祖兒換祖兒啦~
greatsoup在411樓提及Wilbur在408樓提及
祖兒証券gogogo
我隻朗朗死左好傷心
Wilbur在413樓提及greatsoup在411樓提及Wilbur在408樓提及
祖兒証券gogogo
我隻朗朗死左好傷心
RF一吹就死,屢試不爽
Wilbur在415樓提及
我睇緊00隻愛股
hoyin86在416樓提及Wilbur在415樓提及
我睇緊00隻愛股
俾啲貼士
Wilbur在417樓提及hoyin86在416樓提及Wilbur在415樓提及
我睇緊00隻愛股
俾啲貼士
greatsoup在412樓提及siuman1986在410樓提及hoyin86在409樓提及Wilbur在408樓提及
祖兒証券gogogo
真係羊生發財組合
無買到添。早知真係一命換一命,祖兒換祖兒啦~
好似唔是叫祖兒,記唔記得叫乜?
greatsoup在418樓提及Wilbur在417樓提及hoyin86在416樓提及Wilbur在415樓提及
我睇緊00隻愛股
俾啲貼士
吉仔掂唔掂的
siuman1986在421樓提及greatsoup在418樓提及Wilbur在417樓提及hoyin86在416樓提及Wilbur在415樓提及
我睇緊00隻愛股
俾啲貼士
吉仔掂唔掂的
我覺得之前太貴,而家有得諗呀
衰在派息斷左欖,我諗都係比人掟低嘅原因之一。
至於盤生意就兩睇,得閒要去巡視下業務先得
greatsoup在420樓提及
Mag 加油啊
greatsoup在422樓提及siuman1986在421樓提及greatsoup在418樓提及Wilbur在417樓提及hoyin86在416樓提及Wilbur在415樓提及
我睇緊00隻愛股
俾啲貼士
吉仔掂唔掂的
我覺得之前太貴,而家有得諗呀
衰在派息斷左欖,我諗都係比人掟低嘅原因之一。
至於盤生意就兩睇,得閒要去巡視下業務先得
炒日Yen 貶他掂唔掂
siuman1986在421樓提及greatsoup在418樓提及Wilbur在417樓提及hoyin86在416樓提及Wilbur在415樓提及
我睇緊00隻愛股
俾啲貼士
吉仔掂唔掂的
我覺得之前太貴,而家有得諗呀
衰在派息斷左欖,我諗都係比人掟低嘅原因之一。
至於盤生意就兩睇,得閒要去巡視下業務先得
greatsoup在411樓提及Wilbur在408樓提及
祖兒証券gogogo
我隻朗朗死左好傷心
greatsoup在422樓提及siuman1986在421樓提及greatsoup在418樓提及Wilbur在417樓提及hoyin86在416樓提及Wilbur在415樓提及
我睇緊00隻愛股
俾啲貼士
吉仔掂唔掂的
我覺得之前太貴,而家有得諗呀
衰在派息斷左欖,我諗都係比人掟低嘅原因之一。
至於盤生意就兩睇,得閒要去巡視下業務先得
炒日Yen 貶他掂唔掂
pcp7838在426樓提及greatsoup在411樓提及Wilbur在408樓提及
祖兒証券gogogo
我隻朗朗死左好傷心
朗朗? 風濕膏?
唔好玩啦.
greatsoup在428樓提及pcp7838在426樓提及greatsoup在411樓提及Wilbur在408樓提及
祖兒証券gogogo
我隻朗朗死左好傷心
朗朗? 風濕膏?
唔好玩啦.
仲有得升的,信我
pcp7838在427樓提及greatsoup在422樓提及siuman1986在421樓提及greatsoup在418樓提及Wilbur在417樓提及hoyin86在416樓提及Wilbur在415樓提及
我睇緊00隻愛股
俾啲貼士
吉仔掂唔掂的
我覺得之前太貴,而家有得諗呀
衰在派息斷左欖,我諗都係比人掟低嘅原因之一。
至於盤生意就兩睇,得閒要去巡視下業務先得
炒日Yen 貶他掂唔掂
我今日諗緊呢隻, 唔好團購住唔該.
pcp7838在429樓提及greatsoup在428樓提及pcp7838在426樓提及greatsoup在411樓提及Wilbur在408樓提及
祖兒証券gogogo
我隻朗朗死左好傷心
朗朗? 風濕膏?
唔好玩啦.
仲有得升的,信我
我真係信的. 所以等位入.
Wilbur在432樓提及
桌仔今日跑贏偉哥隻1189
Wilbur在432樓提及
桌仔今日跑贏偉哥隻1189
hoyin86在433樓提及Wilbur在432樓提及
桌仔今日跑贏偉哥隻1189
今次會升到幾多呢?
greatsoup38在434樓提及Wilbur在432樓提及
桌仔今日跑贏偉哥隻1189
老細至少贏得多我成皮啦,今年ytd有交代啦?
pcp7838在427樓提及greatsoup在422樓提及siuman1986在421樓提及greatsoup在418樓提及Wilbur在417樓提及hoyin86在416樓提及Wilbur在415樓提及
我睇緊00隻愛股
俾啲貼士
吉仔掂唔掂的
我覺得之前太貴,而家有得諗呀
衰在派息斷左欖,我諗都係比人掟低嘅原因之一。
至於盤生意就兩睇,得閒要去巡視下業務先得
炒日Yen 貶他掂唔掂
我今日諗緊呢隻, 唔好團購住唔該.
Wilbur在437樓提及greatsoup38在434樓提及Wilbur在432樓提及
桌仔今日跑贏偉哥隻1189
老細至少贏得多我成皮啦,今年ytd有交代啦?
爬番恆指頭
聽日睇祖兒証券
ckcy2k在438樓提及pcp7838在427樓提及greatsoup在422樓提及siuman1986在421樓提及greatsoup在418樓提及Wilbur在417樓提及hoyin86在416樓提及Wilbur在415樓提及
我睇緊00隻愛股
俾啲貼士
吉仔掂唔掂的
我覺得之前太貴,而家有得諗呀
衰在派息斷左欖,我諗都係比人掟低嘅原因之一。
至於盤生意就兩睇,得閒要去巡視下業務先得
炒日Yen 貶他掂唔掂
我今日諗緊呢隻, 唔好團購住唔該.
It seems the turning point has yet to appear. There is still plenty of opportunity if you can wait.
Wilbur在437樓提及greatsoup38在434樓提及Wilbur在432樓提及
桌仔今日跑贏偉哥隻1189
老細至少贏得多我成皮啦,今年ytd有交代啦?
爬番恆指頭
聽日睇祖兒証券
跌到10蚊再睇
greatsoup38在435樓提及hoyin86在433樓提及Wilbur在432樓提及
桌仔今日跑贏偉哥隻1189
今次會升到幾多呢?
不到1蚊非好漢,超過50仙就會好快過1蚊
ckcy2k在442樓提及跌到10蚊再睇
siuman1986在441樓提及Wilbur在437樓提及greatsoup38在434樓提及Wilbur在432樓提及
桌仔今日跑贏偉哥隻1189
老細至少贏得多我成皮啦,今年ytd有交代啦?
爬番恆指頭
聽日睇祖兒証券
艦長二連擊,今年收晒尾彩啦。
又係時候報到,半島book位
桌仔同祖兒證券我都無份,真係自己攞黎。點解唔買呢,好天真好傻
桌仔係當日同嘉欣BB 2選1 揀左後者(即係衰咸濕啦),祖兒證券唔跟羊生機真係好呻笨
siuman1986在441樓提及Wilbur在437樓提及greatsoup38在434樓提及Wilbur在432樓提及
桌仔今日跑贏偉哥隻1189
老細至少贏得多我成皮啦,今年ytd有交代啦?
爬番恆指頭
聽日睇祖兒証券
艦長二連擊,今年收晒尾彩啦。
又係時候報到,半島book位
桌仔同祖兒證券我都無份,真係自己攞黎。點解唔買呢,好天真好傻
桌仔係當日同嘉欣BB 2選1 揀左後者(即係衰咸濕啦),祖兒證券唔跟羊生機真係好呻笨
Wilbur在446樓提及siuman1986在441樓提及Wilbur在437樓提及greatsoup38在434樓提及Wilbur在432樓提及
桌仔今日跑贏偉哥隻1189
老細至少贏得多我成皮啦,今年ytd有交代啦?
爬番恆指頭
聽日睇祖兒証券
艦長二連擊,今年收晒尾彩啦。
又係時候報到,半島book位
桌仔同祖兒證券我都無份,真係自己攞黎。點解唔買呢,好天真好傻
桌仔係當日同嘉欣BB 2選1 揀左後者(即係衰咸濕啦),祖兒證券唔跟羊生機真係好呻笨
個天可憐我, 俾我標尾會
siuman1986在441樓提及Wilbur在437樓提及greatsoup38在434樓提及Wilbur在432樓提及
桌仔今日跑贏偉哥隻1189
老細至少贏得多我成皮啦,今年ytd有交代啦?
爬番恆指頭
聽日睇祖兒証券
艦長二連擊,今年收晒尾彩啦。
又係時候報到,半島book位
桌仔同祖兒證券我都無份,真係自己攞黎。點解唔買呢,好天真好傻
桌仔係當日同嘉欣BB 2選1 揀左後者(即係衰咸濕啦),祖兒證券唔跟羊生機真係好呻笨
hoyin86在443樓提及greatsoup38在435樓提及hoyin86在433樓提及Wilbur在432樓提及
桌仔今日跑贏偉哥隻1189
今次會升到幾多呢?
不到1蚊非好漢,超過50仙就會好快過1蚊
咁旅遊殻呢?我是好後悔60仙無出手唉。
greatsoup38在448樓提及siuman1986在441樓提及Wilbur在437樓提及greatsoup38在434樓提及Wilbur在432樓提及
桌仔今日跑贏偉哥隻1189
老細至少贏得多我成皮啦,今年ytd有交代啦?
爬番恆指頭
聽日睇祖兒証券
艦長二連擊,今年收晒尾彩啦。
又係時候報到,半島book位
桌仔同祖兒證券我都無份,真係自己攞黎。點解唔買呢,好天真好傻
桌仔係當日同嘉欣BB 2選1 揀左後者(即係衰咸濕啦),祖兒證券唔跟羊生機真係好呻笨
半島預埋我一份呀x2~~~~嘉欣遲d我都要買,我好喜歡嘉欣呢個名
Wilbur在450樓提及greatsoup38在448樓提及siuman1986在441樓提及Wilbur在437樓提及greatsoup38在434樓提及Wilbur在432樓提及
桌仔今日跑贏偉哥隻1189
老細至少贏得多我成皮啦,今年ytd有交代啦?
爬番恆指頭
聽日睇祖兒証券
艦長二連擊,今年收晒尾彩啦。
又係時候報到,半島book位
桌仔同祖兒證券我都無份,真係自己攞黎。點解唔買呢,好天真好傻
桌仔係當日同嘉欣BB 2選1 揀左後者(即係衰咸濕啦),祖兒證券唔跟羊生機真係好呻笨
半島預埋我一份呀x2~~~~嘉欣遲d我都要買,我好喜歡嘉欣呢個名
嘉欣BB係咩,有冇TIPS?
siuman1986在451樓提及Wilbur在450樓提及greatsoup38在448樓提及siuman1986在441樓提及Wilbur在437樓提及greatsoup38在434樓提及Wilbur在432樓提及
桌仔今日跑贏偉哥隻1189
老細至少贏得多我成皮啦,今年ytd有交代啦?
爬番恆指頭
聽日睇祖兒証券
艦長二連擊,今年收晒尾彩啦。
又係時候報到,半島book位
桌仔同祖兒證券我都無份,真係自己攞黎。點解唔買呢,好天真好傻
桌仔係當日同嘉欣BB 2選1 揀左後者(即係衰咸濕啦),祖兒證券唔跟羊生機真係好呻笨
半島預埋我一份呀x2~~~~嘉欣遲d我都要買,我好喜歡嘉欣呢個名
嘉欣BB係咩,有冇TIPS?
你話無得輸嗰隻呀
Linda
greatsoup38在449樓提及hoyin86在443樓提及greatsoup38在435樓提及hoyin86在433樓提及Wilbur在432樓提及
桌仔今日跑贏偉哥隻1189
今次會升到幾多呢?
不到1蚊非好漢,超過50仙就會好快過1蚊
咁旅遊殻呢?我是好後悔60仙無出手唉。
我60仙、70仙大把機會唉唉唉
Wilbur在452樓提及siuman1986在451樓提及greatsoup38在448樓提及
嘉欣BB係咩,有冇TIPS?
你話無得輸嗰隻呀
Linda
點解D名改晒
不過炒上落都夠出糧
Wilbur在452樓提及siuman1986在451樓提及Wilbur在450樓提及greatsoup38在448樓提及siuman1986在441樓提及Wilbur在437樓提及greatsoup38在434樓提及Wilbur在432樓提及
桌仔今日跑贏偉哥隻1189
老細至少贏得多我成皮啦,今年ytd有交代啦?
爬番恆指頭
聽日睇祖兒証券
艦長二連擊,今年收晒尾彩啦。
又係時候報到,半島book位
桌仔同祖兒證券我都無份,真係自己攞黎。點解唔買呢,好天真好傻
桌仔係當日同嘉欣BB 2選1 揀左後者(即係衰咸濕啦),祖兒證券唔跟羊生機真係好呻笨
半島預埋我一份呀x2~~~~嘉欣遲d我都要買,我好喜歡嘉欣呢個名
嘉欣BB係咩,有冇TIPS?
你話無得輸嗰隻呀
Linda
點解D名改晒
不過炒上落都夠出糧
hoyin86在453樓提及greatsoup38在449樓提及hoyin86在443樓提及greatsoup38在435樓提及hoyin86在433樓提及Wilbur在432樓提及
桌仔今日跑贏偉哥隻1189
今次會升到幾多呢?
不到1蚊非好漢,超過50仙就會好快過1蚊
咁旅遊殻呢?我是好後悔60仙無出手唉。
我60仙、70仙大把機會唉唉唉
咁依家追唔追好啊湯財,我唔份氣啊
greatsoup38在459樓提及
停呀唔好升呀Mag...~~~
greatsoup38在459樓提及
停呀唔好升呀Mag...~~~
hoyin86在460樓提及greatsoup38在459樓提及
停呀唔好升呀Mag...~~~
湯兄未入貨?
Wilbur在461樓提及greatsoup38在459樓提及
停呀唔好升呀Mag...~~~
升呀唔好停呀
greatsoup38在463樓提及Wilbur在461樓提及greatsoup38在459樓提及
停呀唔好升呀Mag...~~~
升呀唔好停呀
唔准升
griffon在468樓提及
唔係買又唔准升,你玩野呀!
想問下有抽新股的版友,抽中一手升得十個巴仙有冇得賺架?抽新股手續費太約多少?
greatsoup38在467樓提及
不過我手上有幾隻想加,睇下先
pcp7838在470樓提及greatsoup38在467樓提及
不過我手上有幾隻想加,睇下先
祖兒證券?
pcp7838在470樓提及greatsoup38在467樓提及
不過我手上有幾隻想加,睇下先
祖兒證券?
greatsoup38在472樓提及pcp7838在470樓提及greatsoup38在467樓提及
不過我手上有幾隻想加,睇下先
祖兒證券?
Mag 好聽d
greatsoup38在474樓提及
GEM 真是好聽,Mag 是死音,何紫慧其實唱得幾好
ant2012在475樓提及greatsoup38在474樓提及
GEM 真是好聽,Mag 是死音,何紫慧其實唱得幾好
Gem 最近的慢歌正到死,又好身材,又夠白,仲要只是22
greatsoup38在477樓提及
我就快破產了
hoyin86在478樓提及greatsoup38在477樓提及
我就快破產了
湯財沉船了?
greatsoup38在479樓提及hoyin86在478樓提及greatsoup38在477樓提及
我就快破產了
湯財沉船了?
輸左成個月人工都有
greatsoup38在477樓提及
我就快破產了
pcp7838在481樓提及greatsoup38在477樓提及
我就快破產了
咩事?
greatsoup38在482樓提及pcp7838在481樓提及greatsoup38在477樓提及
我就快破產了
咩事?
幾隻股跌到我死死下
TK在483樓提及greatsoup38在482樓提及pcp7838在481樓提及greatsoup38在477樓提及
我就快破產了
咩事?
幾隻股跌到我死死下
邊幾隻?
Wilbur在485樓提及
買左信達bb, 等盈喜再炒過~
greatsoup38在486樓提及Wilbur在485樓提及
買左信達bb, 等盈喜再炒過~
發財啦老闆
Wilbur在487樓提及greatsoup38在486樓提及Wilbur在485樓提及
買左信達bb, 等盈喜再炒過~
發財啦老闆
3399真係痴左線
信達bb個故仔咁好,出完業績吹兩吹,炒返去$1.7都肥肥
greatsoup38在488樓提及Wilbur在487樓提及greatsoup38在486樓提及Wilbur在485樓提及
買左信達bb, 等盈喜再炒過~
發財啦老闆
3399真係痴左線
信達bb個故仔咁好,出完業績吹兩吹,炒返去$1.7都肥肥
今年一次性業績,炒就得
LHC在491樓提及
d莊家應該唔會咁有閒情來追看這些吹水貼掛?我看好882
greatsoup在492樓提及LHC在491樓提及
d莊家應該唔會咁有閒情來追看這些吹水貼掛?我看好882
882 都唔好
hoyin86在493樓提及greatsoup在492樓提及LHC在491樓提及
d莊家應該唔會咁有閒情來追看這些吹水貼掛?我看好882
882 都唔好
個市一回調呢啲重債股就仆先
hoyin86在495樓提及
沒差,只要有做過功課就可以了,我都唔是好熟呢隻股.. All the best !
hklccjoe在498樓提及
湯兄/其他人:最近我想賣一間樓套利,有問代理都放到我心中價錢。原因無咩現金係手,想用錢買股票,樓增長放慢!但有感上天對我已好好,樓我只要供多十五年就完,心裡想財不入急門。但套現到就有可觀錢買優質股錢滾錢,但我覺得吾會錯回報,但我相信我家人100%反對,所以未開家庭會議,亦未有行動。雖然係自己事,但我多口問下!
寧采臣在497樓提及
墮lin嗱大股東又增持
hklccjoe在498樓提及
湯兄/其他人:最近我想賣一間樓套利,有問代理都放到我心中價錢。原因無咩現金係手,想用錢買股票,樓增長放慢!但有感上天對我已好好,樓我只要供多十五年就完,心裡想財不入急門。但套現到就有可觀錢買優質股錢滾錢,但我覺得吾會錯回報,但我相信我家人100%反對,所以未開家庭會議,亦未有行動。雖然係自己事,但我多口問下!
greatsoup在501樓提及hklccjoe在498樓提及
湯兄/其他人:最近我想賣一間樓套利,有問代理都放到我心中價錢。原因無咩現金係手,想用錢買股票,樓增長放慢!但有感上天對我已好好,樓我只要供多十五年就完,心裡想財不入急門。但套現到就有可觀錢買優質股錢滾錢,但我覺得吾會錯回報,但我相信我家人100%反對,所以未開家庭會議,亦未有行動。雖然係自己事,但我多口問下!
按左層樓買REIT 啦,勿賣
hklccjoe在502樓提及greatsoup在501樓提及hklccjoe在498樓提及
湯兄/其他人:最近我想賣一間樓套利,有問代理都放到我心中價錢。原因無咩現金係手,想用錢買股票,樓增長放慢!但有感上天對我已好好,樓我只要供多十五年就完,心裡想財不入急門。但套現到就有可觀錢買優質股錢滾錢,但我覺得吾會錯回報,但我相信我家人100%反對,所以未開家庭會議,亦未有行動。雖然係自己事,但我多口問下!
按左層樓買REIT 啦,勿賣
多謝你的回覆!加按息貴,要借錢來買股票我不會了。是我心魔作怪吧!
greatsoup38在503樓提及hklccjoe在502樓提及greatsoup在501樓提及hklccjoe在498樓提及
湯兄/其他人:最近我想賣一間樓套利,有問代理都放到我心中價錢。原因無咩現金係手,想用錢買股票,樓增長放慢!但有感上天對我已好好,樓我只要供多十五年就完,心裡想財不入急門。但套現到就有可觀錢買優質股錢滾錢,但我覺得吾會錯回報,但我相信我家人100%反對,所以未開家庭會議,亦未有行動。雖然係自己事,但我多口問下!
按左層樓買REIT 啦,勿賣
多謝你的回覆!加按息貴,要借錢來買股票我不會了。是我心魔作怪吧!
幾多息左右
hklccjoe在504樓提及greatsoup38在503樓提及hklccjoe在502樓提及greatsoup在501樓提及hklccjoe在498樓提及
湯兄/其他人:最近我想賣一間樓套利,有問代理都放到我心中價錢。原因無咩現金係手,想用錢買股票,樓增長放慢!但有感上天對我已好好,樓我只要供多十五年就完,心裡想財不入急門。但套現到就有可觀錢買優質股錢滾錢,但我覺得吾會錯回報,但我相信我家人100%反對,所以未開家庭會議,亦未有行動。雖然係自己事,但我多口問下!
按左層樓買REIT 啦,勿賣
多謝你的回覆!加按息貴,要借錢來買股票我不會了。是我心魔作怪吧!
幾多息左右
我也不知,未按過!有問財仔要24厘,我立刻收線!30萬要6000息每月好過去搶!想賣係我內心相信套利我何以用小點時間賺層樓回來!以100本金1-2年要係市場(淨買股票)收2150我個人相信我可以,但我家人只係覺得我投機!如果係你或鉛兄我相信會升得仲快。現在帳面數吾可以用,但我明白我晚年會好好!內心說服吾到家人放手比我做。(層樓係我自己買)無他人資金。所以找湯兄你吹下水!
greatsoup38在505樓提及hklccjoe在504樓提及greatsoup38在503樓提及hklccjoe在502樓提及greatsoup在501樓提及hklccjoe在498樓提及
湯兄/其他人:最近我想賣一間樓套利,有問代理都放到我心中價錢。原因無咩現金係手,想用錢買股票,樓增長放慢!但有感上天對我已好好,樓我只要供多十五年就完,心裡想財不入急門。但套現到就有可觀錢買優質股錢滾錢,但我覺得吾會錯回報,但我相信我家人100%反對,所以未開家庭會議,亦未有行動。雖然係自己事,但我多口問下!
按左層樓買REIT 啦,勿賣
多謝你的回覆!加按息貴,要借錢來買股票我不會了。是我心魔作怪吧!
幾多息左右
我也不知,未按過!有問財仔要24厘,我立刻收線!30萬要6000息每月好過去搶!想賣係我內心相信套利我何以用小點時間賺層樓回來!以100本金1-2年要係市場(淨買股票)收2150我個人相信我可以,但我家人只係覺得我投機!如果係你或鉛兄我相信會升得仲快。現在帳面數吾可以用,但我明白我晚年會好好!內心說服吾到家人放手比我做。(層樓係我自己買)無他人資金。所以找湯兄你吹下水!
轉按得唔得呀....
siuman1986在507樓提及
24厘?
按比銀行可以唔駛掛?
其實我都唔贊成賣,比我做都會按然後買高息股食下息差
KelvinY在509樓提及
其實想請教下... #500 做乜升咁多?
greatsoup在511樓提及
http://hk.apple.nextmedia.com/financeestate/art/20131126/18524542
最近殼股天地數碼(500)公佈一單注入資產的交易,通告赫然出現一個大名鼎鼎的人物。他是前海豹突擊隊隊員、美國私人軍團黑水(Blackwater)創辦人Erik Prince。黑水受僱美國政府參與伊戰,聲言經黑水保護的政要,未曾有一人死於敵軍槍下。但黑水曾經在伊拉克殺害平民,受盡抨擊。在美國,Prince是借戰爭搵真銀的亂世商人,代表着美國反恐戰醜惡的一面。
就在Erik Prince名字與香港資本市場拉上關係的前夕,Prince最近忽然高調,接受多家國際傳媒訪問,宣傳自傳《Civilian Warriors: the Inside Story of Blackwater and the Unsung Heroes of the War on Terror》。Prince在自傳中為自己辯護,痛罵美國政府將戰爭惡行的責任,都推到他身上。
非一般二世祖創黑水響名堂
年僅44歲的Erik Prince是非一般的二世祖,其父靠汽車零件生意致富,身家以億美元計。他大學畢業後,沒有繼承父業,反而加入美國海軍,通過地獄式訓練,成為海豹突擊隊隊員。後來老父猝死,Prince方退役,當時正處於冷戰之後,美國大削軍費,要租用私人訓練場地作培訓。Prince賣了家族生意,買了一大片北卡羅萊納州沼澤地作為軍事訓練基地。
九一一之後,美國發動阿富汗及伊拉克戰爭,CIA透過黑水找私人保鑣,專門負責保護駐伊大使。由於黑水敢於接受高難道的任務,逐漸受到軍方及CIA重用,除了保護政要,亦為軍方運送物資。2009年,《紐約時報》引述前任官員,報道CIA甚至聘用黑水,狙擊阿爾蓋達的頭號人馬。軍方聘用黑水,原因是黑水是私人企業,願意比軍方執行更進取的任務,也不受監管。多年來,接下美國國防部、CIA合約,估計累積收益20億美元。
不過,黑水保護政要「零死亡」紀錄的同時,手下不乏無辜亡魂。2007年9月黑水護送美國外交官前往位於巴格達西部的財政部大樓開會,為了截停一輛不聽指示的私家車,黑水保安在鬧市中開槍,打死17名伊拉克平民。
Prince因黑水醜聞被傳召上國會作證,成為眾矢之的。成也戰爭,敗也戰爭。黑水漸漸與戰爭惡行劃上等號。2008年,奧巴馬競選時大打停戰牌,其中一個矛頭直指黑水。黑水執行任務時目無法紀的問題陸續曝光,捲入林林總總違法訴訟,包括被控違反出口管制,要向國防部賠償4,200萬美元。2010年,Prince將整盤黑水生意出售,不但輸了名聲,賣出官司纒身的黑水,Prince承認到頭來他能賺到的錢其實不多。
但Prince沒有就此收山,最近向局勢不穩的非洲邁進,創立名為先豐(Frontier)的非洲保安物流公司,現時持有肯亞的航空許可證,從事物流運輸業務,未來打算發展成一家從事海域、陸地以及工程的保安公司,重操老本行,在非洲為企業保護重要人物。他主要的新客戶,再非美國政府,而是中國人。
Prince去年已來港見中國投資者。上周日,Prince正式將先豐出售予中國中信及商人高振順旗下的殼股天地數碼,換取300萬美元及購股權,變相借殼上市,成為本港上市公司中獨一無二的國際保鑣股。
國際保鑣公司借殼香港上市
中國國企染指非洲多年,由資源、鐵路基建的行業,有過千億元投資,如何保護國企投資,並非中國的擅長。針對中國國企在非洲的襲擊、人質挾持事件接二連三。號稱「和平崛起」的中國,不願高調派軍保護國企,寧願外判工作。以Prince在黑水的CV,他創立的先豐,正合中國國企的口味。
Prince最近接受《彭博商業周刊》訪問時透露,若然可以的話,他希望向年輕的自己提醒一句「千祈咪接美國國防部生意」。到底Prince數臭美國政府,是單純要一吐烏氣,或是要與美國劃清界線,好得到新客的信任?
Prince接受訪問時談到,他的成功之道是無論客戶要求甚麼,也要「Say Yes」,甚至「Say Yes and over-delivery」。Prince不問過程只求結果的手段,是黑水發圍之道,也是搞到一身蟻的原因。但若果他的老闆由美國國防部、CIA,換上中石油(857)、中石化(386)等國企,我頗肯定的是,兩者應該會相當合拍,Prince遭遇中國傳媒、民意代表(如有的話)和民間組織(如有的話)揭發和批評的機會,會比以前少得多。
pcp7838在512樓提及greatsoup在511樓提及
http://hk.apple.nextmedia.com/financeestate/art/20131126/18524542
最近殼股天地數碼(500)公佈一單注入資產的交易,通告赫然出現一個大名鼎鼎的人物。他是前海豹突擊隊隊員、美國私人軍團黑水(Blackwater)創辦人Erik Prince。黑水受僱美國政府參與伊戰,聲言經黑水保護的政要,未曾有一人死於敵軍槍下。但黑水曾經在伊拉克殺害平民,受盡抨擊。在美國,Prince是借戰爭搵真銀的亂世商人,代表着美國反恐戰醜惡的一面。
就在Erik Prince名字與香港資本市場拉上關係的前夕,Prince最近忽然高調,接受多家國際傳媒訪問,宣傳自傳《Civilian Warriors: the Inside Story of Blackwater and the Unsung Heroes of the War on Terror》。Prince在自傳中為自己辯護,痛罵美國政府將戰爭惡行的責任,都推到他身上。
非一般二世祖創黑水響名堂
年僅44歲的Erik Prince是非一般的二世祖,其父靠汽車零件生意致富,身家以億美元計。他大學畢業後,沒有繼承父業,反而加入美國海軍,通過地獄式訓練,成為海豹突擊隊隊員。後來老父猝死,Prince方退役,當時正處於冷戰之後,美國大削軍費,要租用私人訓練場地作培訓。Prince賣了家族生意,買了一大片北卡羅萊納州沼澤地作為軍事訓練基地。
九一一之後,美國發動阿富汗及伊拉克戰爭,CIA透過黑水找私人保鑣,專門負責保護駐伊大使。由於黑水敢於接受高難道的任務,逐漸受到軍方及CIA重用,除了保護政要,亦為軍方運送物資。2009年,《紐約時報》引述前任官員,報道CIA甚至聘用黑水,狙擊阿爾蓋達的頭號人馬。軍方聘用黑水,原因是黑水是私人企業,願意比軍方執行更進取的任務,也不受監管。多年來,接下美國國防部、CIA合約,估計累積收益20億美元。
不過,黑水保護政要「零死亡」紀錄的同時,手下不乏無辜亡魂。2007年9月黑水護送美國外交官前往位於巴格達西部的財政部大樓開會,為了截停一輛不聽指示的私家車,黑水保安在鬧市中開槍,打死17名伊拉克平民。
Prince因黑水醜聞被傳召上國會作證,成為眾矢之的。成也戰爭,敗也戰爭。黑水漸漸與戰爭惡行劃上等號。2008年,奧巴馬競選時大打停戰牌,其中一個矛頭直指黑水。黑水執行任務時目無法紀的問題陸續曝光,捲入林林總總違法訴訟,包括被控違反出口管制,要向國防部賠償4,200萬美元。2010年,Prince將整盤黑水生意出售,不但輸了名聲,賣出官司纒身的黑水,Prince承認到頭來他能賺到的錢其實不多。
但Prince沒有就此收山,最近向局勢不穩的非洲邁進,創立名為先豐(Frontier)的非洲保安物流公司,現時持有肯亞的航空許可證,從事物流運輸業務,未來打算發展成一家從事海域、陸地以及工程的保安公司,重操老本行,在非洲為企業保護重要人物。他主要的新客戶,再非美國政府,而是中國人。
Prince去年已來港見中國投資者。上周日,Prince正式將先豐出售予中國中信及商人高振順旗下的殼股天地數碼,換取300萬美元及購股權,變相借殼上市,成為本港上市公司中獨一無二的國際保鑣股。
國際保鑣公司借殼香港上市
中國國企染指非洲多年,由資源、鐵路基建的行業,有過千億元投資,如何保護國企投資,並非中國的擅長。針對中國國企在非洲的襲擊、人質挾持事件接二連三。號稱「和平崛起」的中國,不願高調派軍保護國企,寧願外判工作。以Prince在黑水的CV,他創立的先豐,正合中國國企的口味。
Prince最近接受《彭博商業周刊》訪問時透露,若然可以的話,他希望向年輕的自己提醒一句「千祈咪接美國國防部生意」。到底Prince數臭美國政府,是單純要一吐烏氣,或是要與美國劃清界線,好得到新客的信任?
Prince接受訪問時談到,他的成功之道是無論客戶要求甚麼,也要「Say Yes」,甚至「Say Yes and over-delivery」。Prince不問過程只求結果的手段,是黑水發圍之道,也是搞到一身蟻的原因。但若果他的老闆由美國國防部、CIA,換上中石油(857)、中石化(386)等國企,我頗肯定的是,兩者應該會相當合拍,Prince遭遇中國傳媒、民意代表(如有的話)和民間組織(如有的話)揭發和批評的機會,會比以前少得多。
我好後悔見佢異動就即刻賣左.
greatsoup在513樓提及
我好憎蔡東豪
KelvinY在515樓提及greatsoup在513樓提及
我好憎蔡東豪
何解呢?
Wilbur在458樓提及
717如果尋日震走左就真係慘
今日1249都爆爆地, 可惜我得1萬股
greatsoup在518樓提及
賺好多錢呀
greatsoup在520樓提及
今年我唔知靠乜,隻隻都無乜力
hoyin86在521樓提及greatsoup在520樓提及
今年我唔知靠乜,隻隻都無乜力
隻隻升2成,收埋息3成就夠收工啦
greatsoup在522樓提及hoyin86在521樓提及greatsoup在520樓提及
今年我唔知靠乜,隻隻都無乜力
隻隻升2成,收埋息3成就夠收工啦
我都想,但真是隻隻都唔願郁,早知跟fish 買8145算
hoyin86在523樓提及greatsoup在522樓提及hoyin86在521樓提及greatsoup在520樓提及
今年我唔知靠乜,隻隻都無乜力
隻隻升2成,收埋息3成就夠收工啦
我都想,但真是隻隻都唔願郁,早知跟fish 買8145算
不要再說了
扑8207!
greatsoup在527樓提及
唔睇啦,照買
hoyin86在528樓提及greatsoup在527樓提及
唔睇啦,照買
我就是等你品評老恒和嘅招股書啊
是否炒?eipo定孖展?
hoyin86在530樓提及
都是唔識計數...
怕孖左,派貨多過我現金,要補倉,如果都唔夠,會點?
greatsoup在531樓提及hoyin86在530樓提及
都是唔識計數...
怕孖左,派貨多過我現金,要補倉,如果都唔夠,會點?
即刻賣左你d貨
hoyin86在532樓提及greatsoup在531樓提及hoyin86在530樓提及
都是唔識計數...
怕孖左,派貨多過我現金,要補倉,如果都唔夠,會點?
即刻賣左你d貨
在暗盤時間可以賣晒佢(自己控制/佢地控制)?
griffon在534樓提及
即係斬倉囉,老實講我只起97時聽過有人被斬
hoyin86在532樓提及greatsoup在531樓提及hoyin86在530樓提及
都是唔識計數...
怕孖左,派貨多過我現金,要補倉,如果都唔夠,會點?
538 : hoyin86(39556)@2014-01-17 00:05:53pcp7838在537樓提及hoyin86在532樓提及greatsoup在531樓提及hoyin86在530樓提及
都是唔識計數...
怕孖左,派貨多過我現金,要補倉,如果都唔夠,會點?
應該唔會暗盤時。除非你個間證券公司有暗盤。
理論上會俾你入現金補。
以我上次抽海螺為例。我用 hsbc 抽。我到正式上市個日十一點都未斬我。我打俾我佢話背後同事做。可能好多單未排到(但之前個日答我電腦自動斬)。我最想知佢會賣我幾多補。但無人答到我。我估其實係因為升緊所以無即斬我。最後我自己十一點自己set盤賣剛好補條數。連交收最後五日後先補到(因剛好星期六日)。佢當我overdraft 左五日。計我十三厘息。收左四百幾銀利息。免我手續費。
謝謝分享!我想知道你講“補條數”是指咩數,同點計?
539 : pcp7838(1616)@2014-01-17 00:13:45
純係當時 overdraft 左幾多 (銀行戶口紅色紙,型哩?)
除股價
得出賣幾多股走.當然你唔睇好或覺得太多風險,應該放多D
hoyin86在538樓提及pcp7838在537樓提及hoyin86在532樓提及greatsoup在531樓提及hoyin86在530樓提及
都是唔識計數...
怕孖左,派貨多過我現金,要補倉,如果都唔夠,會點?
應該唔會暗盤時。除非你個間證券公司有暗盤。
理論上會俾你入現金補。
以我上次抽海螺為例。我用 hsbc 抽。我到正式上市個日十一點都未斬我。我打俾我佢話背後同事做。可能好多單未排到(但之前個日答我電腦自動斬)。我最想知佢會賣我幾多補。但無人答到我。我估其實係因為升緊所以無即斬我。最後我自己十一點自己set盤賣剛好補條數。連交收最後五日後先補到(因剛好星期六日)。佢當我overdraft 左五日。計我十三厘息。收左四百幾銀利息。免我手續費。
謝謝分享!我想知道你講“補條數”是指咩數,同點計?
540 : greatsoup38(830)@2014-01-17 00:32:09siuman1986在536樓提及
而家都好難比人斬嘅,IPO都斬中真係抵死 XD
喜愛夜蒲真係爆晒標,新股潮應該無咁快玩完,抽啲hit野要走一轉大抵唔難
斬中都有錢贏,無所謂
但新股真是好旺好旺
541 : griffon(33288)@2014-01-17 00:35:32
睇見d人可以上市前在暗盤買賣咁happy,我係未都去輝立開個戶口好呢
542 : pcp7838(1616)@2014-01-17 00:35:43
老恒和我望一望如果無望錯兩年盈利升成八倍,一間百年老店最近幾年突然開竅真係出神入化.
543 : greatsoup38(830)@2014-01-17 00:40:24griffon在541樓提及
睇見d人可以上市前在暗盤買賣咁happy,我係未都去輝立開個戶口好呢
唔緊要啦
544 : greatsoup38(830)@2014-01-17 00:40:31pcp7838在542樓提及
老恒和我望一望如果無望錯兩年盈利升成八倍,一間百年老店最近幾年突然開竅真係出神入化.
博埋即沽囉
545 : pcp7838(1616)@2014-01-17 00:44:38greatsoup38在544樓提及pcp7838在542樓提及
老恒和我望一望如果無望錯兩年盈利升成八倍,一間百年老店最近幾年突然開竅真係出神入化.
博埋即沽囉
你是我肚裏的虫.但啱啱交完稅好窮.
546 : greatsoup38(830)@2014-01-17 00:49:20pcp7838在545樓提及greatsoup38在544樓提及pcp7838在542樓提及
老恒和我望一望如果無望錯兩年盈利升成八倍,一間百年老店最近幾年突然開竅真係出神入化.
博埋即沽囉
你是我肚裏的虫.但啱啱交完稅好窮.
交好多稅咩,你大把錢,哈哈
547 : pcp7838(1616)@2014-01-17 01:05:41greatsoup38在546樓提及pcp7838在545樓提及greatsoup38在544樓提及pcp7838在542樓提及
老恒和我望一望如果無望錯兩年盈利升成八倍,一間百年老店最近幾年突然開竅真係出神入化.
博埋即沽囉
你是我肚裏的虫.但啱啱交完稅好窮.
交好多稅咩,你大把錢,哈哈
我真係好認真地說,香港最窮的人,真係中產.仲要係唔知咩係法國電影,連Starbucks 咖啡都唔捨得飲 (我最闊佬係飲 12蚊既 7-11 即磨咖啡).番工做到嘔.無生活質素既中產.
548 : greatsoup38(830)@2014-01-17 01:13:48
你一家人一個月賺幾多? 睇你講真是幾唔掂
549 : hoyin86(39556)@2014-01-17 07:17:42
pcp夠謙又夠慳姐,其實我仲唔掂
550 : Wilbur(1931)@2014-01-17 08:14:55pcp7838在547樓提及greatsoup38在546樓提及pcp7838在545樓提及greatsoup38在544樓提及pcp7838在542樓提及
老恒和我望一望如果無望錯兩年盈利升成八倍,一間百年老店最近幾年突然開竅真係出神入化.
博埋即沽囉
你是我肚裏的虫.但啱啱交完稅好窮.
交好多稅咩,你大把錢,哈哈
我真係好認真地說,香港最窮的人,真係中產.仲要係唔知咩係法國電影,連Starbucks 咖啡都唔捨得飲 (我最闊佬係飲 12蚊既 7-11 即磨咖啡).番工做到嘔.無生活質素既中產.
巴打,你上次海螺都賺到笑啦
551 : greatsoup38(830)@2014-01-18 15:44:47hoyin86在549樓提及
pcp夠謙又夠慳姐,其實我仲唔掂
same as your thought ,我超級唔掂
552 : greatsoup38(830)@2014-01-18 15:44:52Wilbur在550樓提及pcp7838在547樓提及greatsoup38在546樓提及pcp7838在545樓提及greatsoup38在544樓提及pcp7838在542樓提及
老恒和我望一望如果無望錯兩年盈利升成八倍,一間百年老店最近幾年突然開竅真係出神入化.
博埋即沽囉
你是我肚裏的虫.但啱啱交完稅好窮.
交好多稅咩,你大把錢,哈哈
我真係好認真地說,香港最窮的人,真係中產.仲要係唔知咩係法國電影,連Starbucks 咖啡都唔捨得飲 (我最闊佬係飲 12蚊既 7-11 即磨咖啡).番工做到嘔.無生活質素既中產.
巴打,你上次海螺都賺到笑啦
x2
553 : pcp7838(1616)@2014-01-18 19:55:31greatsoup38在548樓提及
你一家人一個月賺幾多? 睇你講真是幾唔掂
一般人來講算唔錯, 但又點? 可支配收入 同 生活質素 先係 直接同你開唔開心有關.
554 : pcp7838(1616)@2014-01-18 19:56:15Wilbur在550樓提及pcp7838在547樓提及greatsoup38在546樓提及pcp7838在545樓提及greatsoup38在544樓提及pcp7838在542樓提及
老恒和我望一望如果無望錯兩年盈利升成八倍,一間百年老店最近幾年突然開竅真係出神入化.
博埋即沽囉
你是我肚裏的虫.但啱啱交完稅好窮.
交好多稅咩,你大把錢,哈哈
我真係好認真地說,香港最窮的人,真係中產.仲要係唔知咩係法國電影,連Starbucks 咖啡都唔捨得飲 (我最闊佬係飲 12蚊既 7-11 即磨咖啡).番工做到嘔.無生活質素既中產.
巴打,你上次海螺都賺到笑啦
係笑左, 好耐未試過, 但我喊個陣呢? 揼春的時侯更多.
555 : pcp7838(1616)@2014-01-18 19:56:49greatsoup38在552樓提及Wilbur在550樓提及pcp7838在547樓提及greatsoup38在546樓提及pcp7838在545樓提及greatsoup38在544樓提及pcp7838在542樓提及
老恒和我望一望如果無望錯兩年盈利升成八倍,一間百年老店最近幾年突然開竅真係出神入化.
博埋即沽囉
你是我肚裏的虫.但啱啱交完稅好窮.
交好多稅咩,你大把錢,哈哈
我真係好認真地說,香港最窮的人,真係中產.仲要係唔知咩係法國電影,連Starbucks 咖啡都唔捨得飲 (我最闊佬係飲 12蚊既 7-11 即磨咖啡).番工做到嘔.無生活質素既中產.
巴打,你上次海螺都賺到笑啦
x2
你卓仔兩蚊咩都番哂黎啦!
556 : greatsoup38(830)@2014-01-18 21:13:33pcp7838在553樓提及greatsoup38在548樓提及
你一家人一個月賺幾多? 睇你講真是幾唔掂
一般人來講算唔錯, 但又點? 可支配收入 同 生活質素 先係 直接同你開唔開心有關.
你平時要駛乜錢呀.....當你3皮野你供埋樓無仔女都唔會咁慘?
557 : greatsoup38(830)@2014-01-18 21:13:52pcp7838在555樓提及greatsoup38在552樓提及Wilbur在550樓提及pcp7838在547樓提及greatsoup38在546樓提及pcp7838在545樓提及greatsoup38在544樓提及pcp7838在542樓提及
老恒和我望一望如果無望錯兩年盈利升成八倍,一間百年老店最近幾年突然開竅真係出神入化.
博埋即沽囉
你是我肚裏的虫.但啱啱交完稅好窮.
交好多稅咩,你大把錢,哈哈
我真係好認真地說,香港最窮的人,真係中產.仲要係唔知咩係法國電影,連Starbucks 咖啡都唔捨得飲 (我最闊佬係飲 12蚊既 7-11 即磨咖啡).番工做到嘔.無生活質素既中產.
巴打,你上次海螺都賺到笑啦
x2
你卓仔兩蚊咩都番哂黎啦!
那少少錢...唔夠買樓....要買多隻5倍股
558 : pcp7838(1616)@2014-01-20 10:53:58greatsoup38在556樓提及pcp7838在553樓提及greatsoup38在548樓提及
你一家人一個月賺幾多? 睇你講真是幾唔掂
一般人來講算唔錯, 但又點? 可支配收入 同 生活質素 先係 直接同你開唔開心有關.
你平時要駛乜錢呀.....當你3皮野你供埋樓無仔女都唔會咁慘?
我平時唔駛太多錢,我都係公屋出身慳慣的.但樣樣都係算必要開支,供養父母
,旅行之類係老婆鍾意,所以唔會太計數.我係算剩到錢的,但可能講又會比人鬧,儲錢係永遠追唔到物價上升.一有小朋友相信現金流會爭好遠,所以一定要努力累積資本.
講收入,我大你地至少十年,好難比較.
559 : Wilbur(1931)@2014-01-20 13:27:24pcp7838在558樓提及greatsoup38在556樓提及pcp7838在553樓提及greatsoup38在548樓提及
你一家人一個月賺幾多? 睇你講真是幾唔掂
一般人來講算唔錯, 但又點? 可支配收入 同 生活質素 先係 直接同你開唔開心有關.
你平時要駛乜錢呀.....當你3皮野你供埋樓無仔女都唔會咁慘?
我平時唔駛太多錢,我都係公屋出身慳慣的.但樣樣都係算必要開支,供養父母
,旅行之類係老婆鍾意,所以唔會太計數.我係算剩到錢的,但可能講又會比人鬧,儲錢係永遠追唔到物價上升.一有小朋友相信現金流會爭好遠,所以一定要努力累積資本.
講收入,我大你地至少十年,好難比較.
我同你背景差唔多
不過應該細你少少,未有小朋友
560 : hklccjoe(2044)@2014-01-20 13:35:22Wilbur在559樓提及pcp7838在558樓提及greatsoup38在556樓提及pcp7838在553樓提及greatsoup38在548樓提及
你一家人一個月賺幾多? 睇你講真是幾唔掂
一般人來講算唔錯, 但又點? 可支配收入 同 生活質素 先係 直接同你開唔開心有關.
你平時要駛乜錢呀.....當你3皮野你供埋樓無仔女都唔會咁慘?
我平時唔駛太多錢,我都係公屋出身慳慣的.但樣樣都係算必要開支,供養父母
,旅行之類係老婆鍾意,所以唔會太計數.我係算剩到錢的,但可能講又會比人鬧,儲錢係永遠追唔到物價上升.一有小朋友相信現金流會爭好遠,所以一定要努力累積資本.
講收入,我大你地至少十年,好難比較.
我同你背景差唔多
不過應該細你少少,未有小朋友
如要小朋友就早些好,我現有一孩,又係另一感受。
561 : dennis001(8614)@2014-01-20 16:17:28
Wilbur咁風趣,重以為係80後添
562 : GS(14)@2014-01-20 22:25:40pcp7838在558樓提及greatsoup38在556樓提及pcp7838在553樓提及greatsoup38在548樓提及
你一家人一個月賺幾多? 睇你講真是幾唔掂
一般人來講算唔錯, 但又點? 可支配收入 同 生活質素 先係 直接同你開唔開心有關.
你平時要駛乜錢呀.....當你3皮野你供埋樓無仔女都唔會咁慘?
我平時唔駛太多錢,我都係公屋出身慳慣的.但樣樣都係算必要開支,供養父母
,旅行之類係老婆鍾意,所以唔會太計數.我係算剩到錢的,但可能講又會比人鬧,儲錢係永遠追唔到物價上升.一有小朋友相信現金流會爭好遠,所以一定要努力累積資本.
講收入,我大你地至少十年,好難比較.
大家咁話啦,我都是住公屋啦,但我覺得錢未必及仔咁開心啦,想佢平平穩穩成長都唔使好多錢的
563 : GS(14)@2014-01-20 22:25:59Wilbur在559樓提及pcp7838在558樓提及greatsoup38在556樓提及pcp7838在553樓提及greatsoup38在548樓提及
你一家人一個月賺幾多? 睇你講真是幾唔掂
一般人來講算唔錯, 但又點? 可支配收入 同 生活質素 先係 直接同你開唔開心有關.
你平時要駛乜錢呀.....當你3皮野你供埋樓無仔女都唔會咁慘?
我平時唔駛太多錢,我都係公屋出身慳慣的.但樣樣都係算必要開支,供養父母
,旅行之類係老婆鍾意,所以唔會太計數.我係算剩到錢的,但可能講又會比人鬧,儲錢係永遠追唔到物價上升.一有小朋友相信現金流會爭好遠,所以一定要努力累積資本.
講收入,我大你地至少十年,好難比較.
我同你背景差唔多
不過應該細你少少,未有小朋友
即是你是結左婚未買樓?
564 : GS(14)@2014-01-20 22:26:09hklccjoe在560樓提及Wilbur在559樓提及pcp7838在558樓提及greatsoup38在556樓提及pcp7838在553樓提及greatsoup38在548樓提及
你一家人一個月賺幾多? 睇你講真是幾唔掂
一般人來講算唔錯, 但又點? 可支配收入 同 生活質素 先係 直接同你開唔開心有關.
你平時要駛乜錢呀.....當你3皮野你供埋樓無仔女都唔會咁慘?
我平時唔駛太多錢,我都係公屋出身慳慣的.但樣樣都係算必要開支,供養父母
,旅行之類係老婆鍾意,所以唔會太計數.我係算剩到錢的,但可能講又會比人鬧,儲錢係永遠追唔到物價上升.一有小朋友相信現金流會爭好遠,所以一定要努力累積資本.
講收入,我大你地至少十年,好難比較.
我同你背景差唔多
不過應該細你少少,未有小朋友
如要小朋友就早些好,我現有一孩,又係另一感受。
講多些好嗎
565 : siuman1986(6109)@2014-01-20 22:53:31greatsoup在562樓提及pcp7838在558樓提及greatsoup38在556樓提及pcp7838在553樓提及greatsoup38在548樓提及
你一家人一個月賺幾多? 睇你講真是幾唔掂
一般人來講算唔錯, 但又點? 可支配收入 同 生活質素 先係 直接同你開唔開心有關.
你平時要駛乜錢呀.....當你3皮野你供埋樓無仔女都唔會咁慘?
我平時唔駛太多錢,我都係公屋出身慳慣的.但樣樣都係算必要開支,供養父母
,旅行之類係老婆鍾意,所以唔會太計數.我係算剩到錢的,但可能講又會比人鬧,儲錢係永遠追唔到物價上升.一有小朋友相信現金流會爭好遠,所以一定要努力累積資本.
講收入,我大你地至少十年,好難比較.
大家咁話啦,我都是住公屋啦,但我覺得錢未必及仔咁開心啦,想佢平平穩穩成長都唔使好多錢的
一闊三大,多個小朋友條數真係會大好多架。
無湊過小朋友係真係唔會明,呢點我相信。所以我都唔明 XD
肥B有無野share下?
566 : GS(14)@2014-01-20 23:01:37
得閒病下已經唔得閒,請個幫手又是錢....唉
但如果小朋友能夠保持健康的生活習慣,其實真是唔使好多錢,除非養成高昂的消費興趣
567 : Wilbur(1931)@2014-01-20 23:46:11greatsoup在563樓提及Wilbur在559樓提及pcp7838在558樓提及greatsoup38在556樓提及pcp7838在553樓提及greatsoup38在548樓提及
你一家人一個月賺幾多? 睇你講真是幾唔掂
一般人來講算唔錯, 但又點? 可支配收入 同 生活質素 先係 直接同你開唔開心有關.
你平時要駛乜錢呀.....當你3皮野你供埋樓無仔女都唔會咁慘?
我平時唔駛太多錢,我都係公屋出身慳慣的.但樣樣都係算必要開支,供養父母
,旅行之類係老婆鍾意,所以唔會太計數.我係算剩到錢的,但可能講又會比人鬧,儲錢係永遠追唔到物價上升.一有小朋友相信現金流會爭好遠,所以一定要努力累積資本.
講收入,我大你地至少十年,好難比較.
我同你背景差唔多
不過應該細你少少,未有小朋友
即是你是結左婚未買樓?
租樓窮撚
568 : GS(14)@2014-01-20 23:49:18
你有200萬都窮撚,咁我算些甚麼
569 : pcp7838(1616)@2014-01-20 23:51:21greatsoup在562樓提及pcp7838在558樓提及greatsoup38在556樓提及pcp7838在553樓提及greatsoup38在548樓提及
你一家人一個月賺幾多? 睇你講真是幾唔掂
一般人來講算唔錯, 但又點? 可支配收入 同 生活質素 先係 直接同你開唔開心有關.
你平時要駛乜錢呀.....當你3皮野你供埋樓無仔女都唔會咁慘?
我平時唔駛太多錢,我都係公屋出身慳慣的.但樣樣都係算必要開支,供養父母
,旅行之類係老婆鍾意,所以唔會太計數.我係算剩到錢的,但可能講又會比人鬧,儲錢係永遠追唔到物價上升.一有小朋友相信現金流會爭好遠,所以一定要努力累積資本.
講收入,我大你地至少十年,好難比較.
大家咁話啦,我都是住公屋啦,但我覺得錢未必及仔咁開心啦,想佢平平穩穩成長都唔使好多錢的
這是當然的,甚至一定不能讓他們過物質太豐富的生活(當然有難度).要自小必需明白人生很多時要計數,要取捨,不是必然可有的.
但預算必需要做,自己多些儲備,能多些時間放在家庭的本錢都高些,以備不時之需也隠妥些..
570 : ckcy2k(19663)@2014-01-20 23:52:22greatsoup在568樓提及
你有200萬都窮撚,咁我算些甚麼
In HK, even the Financial Secretary earning $300K/mth called himself middle class.
571 : GS(14)@2014-01-20 23:58:39pcp7838在569樓提及greatsoup在562樓提及pcp7838在558樓提及greatsoup38在556樓提及pcp7838在553樓提及greatsoup38在548樓提及
你一家人一個月賺幾多? 睇你講真是幾唔掂
一般人來講算唔錯, 但又點? 可支配收入 同 生活質素 先係 直接同你開唔開心有關.
你平時要駛乜錢呀.....當你3皮野你供埋樓無仔女都唔會咁慘?
我平時唔駛太多錢,我都係公屋出身慳慣的.但樣樣都係算必要開支,供養父母
,旅行之類係老婆鍾意,所以唔會太計數.我係算剩到錢的,但可能講又會比人鬧,儲錢係永遠追唔到物價上升.一有小朋友相信現金流會爭好遠,所以一定要努力累積資本.
講收入,我大你地至少十年,好難比較.
大家咁話啦,我都是住公屋啦,但我覺得錢未必及仔咁開心啦,想佢平平穩穩成長都唔使好多錢的
這是當然的,甚至一定不能讓他們過物質太豐富的生活(當然有難度).要自小必需明白人生很多時要計數,要取捨,不是必然可有的.
但預算必需要做,自己多些儲備,能多些時間放在家庭的本錢都高些,以備不時之需也隠妥些..
當年有取捨的生活其實是好事,沒取捨真是唔覺得那種感覺囉。
預算真是做定,但生仔好難講時機,一無左就無左
572 : hklccjoe(2044)@2014-01-21 07:48:10greatsoup在564樓提及hklccjoe在560樓提及Wilbur在559樓提及pcp7838在558樓提及greatsoup38在556樓提及pcp7838在553樓提及greatsoup38在548樓提及
你一家人一個月賺幾多? 睇你講真是幾唔掂
一般人來講算唔錯, 但又點? 可支配收入 同 生活質素 先係 直接同你開唔開心有關.
你平時要駛乜錢呀.....當你3皮野你供埋樓無仔女都唔會咁慘?
我平時唔駛太多錢,我都係公屋出身慳慣的.但樣樣都係算必要開支,供養父母
,旅行之類係老婆鍾意,所以唔會太計數.我係算剩到錢的,但可能講又會比人鬧,儲錢係永遠追唔到物價上升.一有小朋友相信現金流會爭好遠,所以一定要努力累積資本.
講收入,我大你地至少十年,好難比較.
我同你背景差唔多
不過應該細你少少,未有小朋友
如要小朋友就早些好,我現有一孩,又係另一感受。
講多些好嗎
其實男人幾多歲要小朋友都可以,但女性年齡大生仔就要超小心!未有時又驚無,有了時又要擔心老婆病,個仔又成長得好吾好,有無唐示有無吾健全同會吾會吾足月。到佢出世時(我是陪產的)看見佢好奇眼神,佢動靜,我內心恩慰。但另一個過程開始,多得三家家人配合,令我老婆要坐月順利完成,但bb餵奶7餐,冲涼1次,換片洗衫都係我做,因為無請人幫手,但過程辛苦但開心樂意地做。好多事前功夫去做準備bb所需用品,了解bb(初生好軟要小心),照顧bb手法。相機 (好小小)最好單反
外置硬碟存檔。真心去做阿4,我就衰d,好多東西會由佢做,因為要等佢探索。洗錢方面,因為事前準備,所以好多東西都吾洗太多錢。人奶,尿片抽到獎同朋友送,bb車用表姊,同媽媽瞓,我瞓客房,好多舊東西重用緊。bb衫就等有折買定,投機的我人工都夠找。最近找了師父學習股票(吾洗錢)外父同學,練好個底!因為我相信係有得學,有收成的。
573 : Wilbur(1931)@2014-02-28 10:25:41
小注撈左滲水豬肉
574 : hoyin86(39556)@2014-02-28 10:29:05Wilbur在573樓提及
小注撈左滲水豬肉
暗盤是非公開市場,應該在首日升番兩三成
575 : 神來之忽(39547)@2014-02-28 11:33:54
應該很多人係暗盤追...都要蝕賣
576 : hoyin86(39556)@2014-02-28 11:43:19
別人恐慌我貪婪
暗盤追咪溝,細豬肉股都唔應只得5倍PE
577 : Wilbur(1931)@2014-02-28 14:24:38
潮州酒樓都撈埋
578 : greatsoup38(830)@2014-03-01 10:03:59
呢隻d野食好一般
579 : hklccjoe(2044)@2014-03-01 10:15:30Wilbur在577樓提及
潮州酒樓都撈埋
我都放在觀察名單,叫做幾平街貨得1億個隻嗎?比配售有20%升幅!
580 : pcp7838(1616)@2014-03-01 11:29:36hklccjoe在579樓提及Wilbur在577樓提及
潮州酒樓都撈埋
我都放在觀察名單,叫做幾平街貨得1億個隻嗎?比配售有20%升幅!
呢排炒得太多創業板, 我想收手.
581 : greatsoup38(830)@2014-03-01 11:34:05pcp7838在580樓提及hklccjoe在579樓提及Wilbur在577樓提及
潮州酒樓都撈埋
我都放在觀察名單,叫做幾平街貨得1億個隻嗎?比配售有20%升幅!
呢排炒得太多創業板, 我想收手.
達致成功那隻
582 : hklccjoe(2044)@2014-03-01 13:58:56greatsoup38在581樓提及pcp7838在580樓提及hklccjoe在579樓提及Wilbur在577樓提及
潮州酒樓都撈埋
我都放在觀察名單,叫做幾平街貨得1億個隻嗎?比配售有20%升幅!
呢排炒得太多創業板, 我想收手.
達致成功那隻
其實大家有無留意創業板指數已破了52高位,但始終都係小心為上
583 : Wilbur(1931)@2014-03-01 16:02:56
我個隻係主板賣月餅WOR
584 : greatsoup38(830)@2014-03-01 19:52:04Wilbur在583樓提及
我個隻係主板賣月餅WOR
早茶d料唔太掂
585 : Wilbur(1931)@2014-03-01 21:33:45greatsoup38在584樓提及Wilbur在583樓提及
我個隻係主板賣月餅WOR
早茶d料唔太掂
芋絲春卷天下無雙
加左價好耐冇去食
586 : Wilbur(1931)@2014-03-03 12:06:27
今朝又撈滲水豬肉同潮州酒樓
再加注信達bb
587 : pcp7838(1616)@2014-03-03 13:18:33Wilbur在586樓提及
今朝又撈滲水豬肉同潮州酒樓
再加注信達bb
滲水豬肉真的有望翻身?
潮州酒樓是否超級漁港?我以為係搞婚宴專家.
信達bb 加油.
588 : hoyin86(39556)@2014-03-03 13:28:09pcp7838在587樓提及Wilbur在586樓提及
今朝又撈滲水豬肉同潮州酒樓
再加注信達bb
滲水豬肉真的有望翻身?
潮州酒樓是否超級漁港?我以為係搞婚宴專家.
信達bb 加油.
我諗都係,仲有潮樓嗰間,以前在北京道一號九點後幾抵食又靚景。
589 : Wilbur(1931)@2014-03-03 15:13:22pcp7838在587樓提及Wilbur在586樓提及
今朝又撈滲水豬肉同潮州酒樓
再加注信達bb
滲水豬肉真的有望翻身?
潮州酒樓是否超級漁港?我以為係搞婚宴專家.
信達bb 加油.
殺晒d ipo客應該得
潮州酒樓係湯財講達致成功個隻
信達bb我唔信出完業績唔炒
590 : GS(14)@2014-03-03 23:22:26Wilbur在589樓提及pcp7838在587樓提及Wilbur在586樓提及
今朝又撈滲水豬肉同潮州酒樓
再加注信達bb
滲水豬肉真的有望翻身?
潮州酒樓是否超級漁港?我以為係搞婚宴專家.
信達bb 加油.
殺晒d ipo客應該得
潮州酒樓係湯財講達致成功個隻
信達bb我唔信出完業績唔炒
滲水豬肉是一零碌發,定是一生死零,信達BB我唔買
591 : wilyty(1376)@2014-03-03 23:24:40greatsoup在590樓提及Wilbur在589樓提及pcp7838在587樓提及Wilbur在586樓提及
今朝又撈滲水豬肉同潮州酒樓
再加注信達bb
滲水豬肉真的有望翻身?
潮州酒樓是否超級漁港?我以為係搞婚宴專家.
信達bb 加油.
殺晒d ipo客應該得
潮州酒樓係湯財講達致成功個隻
信達bb我唔信出完業績唔炒
滲水豬肉是一零碌發,定是一生死零,信達BB我唔買
ipo客 above should be 1340 la
592 : pcp7838(1616)@2014-03-04 00:31:20greatsoup在590樓提及Wilbur在589樓提及pcp7838在587樓提及Wilbur在586樓提及
今朝又撈滲水豬肉同潮州酒樓
再加注信達bb
滲水豬肉真的有望翻身?
潮州酒樓是否超級漁港?我以為係搞婚宴專家.
信達bb 加油.
殺晒d ipo客應該得
潮州酒樓係湯財講達致成功個隻
信達bb我唔信出完業績唔炒
滲水豬肉是一零碌發,定是一生死零,信達BB我唔買
我仲未知湯財發達致富系列潮州酒樓係邊隻, 我一路以為係為你做足一百分有份個隻
593 : greatsoup38(830)@2014-03-04 00:39:38
那隻好易,真是一易碌
594 : hoyin86(39556)@2014-03-04 01:05:16greatsoup38在593樓提及
那隻好易,真是一易碌
我仲以為是573 ...
595 : pcp7838(1616)@2014-03-04 01:08:10
一易碌 之前錯過了, 但現在現價好像有點貴?
596 : GS(14)@2014-03-04 01:16:12pcp7838在595樓提及
一易碌 之前錯過了, 但現在現價好像有點貴?
他還有一些1668沒賣的....
597 : Wilbur(1931)@2014-03-04 08:43:26greatsoup在590樓提及Wilbur在589樓提及pcp7838在587樓提及Wilbur在586樓提及
今朝又撈滲水豬肉同潮州酒樓
再加注信達bb
滲水豬肉真的有望翻身?
潮州酒樓是否超級漁港?我以為係搞婚宴專家.
信達bb 加油.
殺晒d ipo客應該得
潮州酒樓係湯財講達致成功個隻
信達bb我唔信出完業績唔炒
滲水豬肉是一零碌發,定是一生死零,信達BB我唔買
信達bb靜過鬼,有景轟
唔炒咪比番佢,現價唔駛死既
598 : greatsoup38(830)@2014-03-04 21:55:49
信達BB我都無錢買
599 : Wilbur(1931)@2014-03-04 22:29:15
今日撈多次豬肉
600 : 寧采臣(25759)@2014-03-06 20:30:41
典解磁能線炒唔起?
601 : greatsoup38(830)@2014-03-06 22:22:38
乜野的?
602 : Wilbur(1931)@2014-03-06 22:33:59greatsoup38在601樓提及
乜野的?
我都估唔到
603 : 寧采臣(25759)@2014-03-06 22:36:19
新五虎將Lina
604 : pcp7838(1616)@2014-03-06 22:37:24greatsoup38在601樓提及
乜野的?
磁能線是香港黃金電腦商場的一間店鋪所賣的USB線名稱,「磁能線」為「黐撚線」的諧音
中國能效(08047.HK)公布,去年以6040萬元收購Boomtech Limited之55%股權,其截至今月底止十五個月不少於1500萬元的溢利保證,可能無法達成。Boomtech Limited之實際溢利金額及有關賠償金額尚未確定,公司將根據協議之條款就如何解決相關事宜與賣方進行磋商。
據公司去年發出之公告,Boomtech Limited旗下持有智勝環宇100%股權,智勝環宇主要在中國從事為企業(包括電訊運營商及電力公司)提供雷擊電磁脈衝防護、接地技術、電磁安全及高磁能電磁脈衝防護和其相關的工程設計、施工和技術服務的綜合解決方案。(bi/a)
605 : greatsoup38(830)@2014-03-06 22:37:45pcp7838在604樓提及greatsoup38在601樓提及
乜野的?
磁能線是香港黃金電腦商場的一間店鋪所賣的USB線名稱,「磁能線」為「黐撚線」的諧音
中國能效(08047.HK)公布,去年以6040萬元收購Boomtech Limited之55%股權,其截至今月底止十五個月不少於1500萬元的溢利保證,可能無法達成。Boomtech Limited之實際溢利金額及有關賠償金額尚未確定,公司將根據協議之條款就如何解決相關事宜與賣方進行磋商。
據公司去年發出之公告,Boomtech Limited旗下持有智勝環宇100%股權,智勝環宇主要在中國從事為企業(包括電訊運營商及電力公司)提供雷擊電磁脈衝防護、接地技術、電磁安全及高磁能電磁脈衝防護和其相關的工程設計、施工和技術服務的綜合解決方案。(bi/a)
呢隻咁野掂唔掂的
606 : pcp7838(1616)@2014-03-06 22:38:03寧采臣在603樓提及
新五虎將Lina
linda 好難炒的
607 : hoyin86(39556)@2014-03-06 22:38:06
Linda就識,lina...諗唔到...
608 : greatsoup38(830)@2014-03-06 22:39:23hoyin86在607樓提及
Linda就識,lina...諗唔到...
Linda 是人都識啦
609 : 寧采臣(25759)@2014-03-06 22:40:14
linda 玩波幅玩左三四轉, 幾時開車亞皆老街
610 : Wilbur(1931)@2014-03-06 22:40:16
搞LINDA需要一點耐性
611 : greatsoup38(830)@2014-03-06 22:45:32Wilbur在610樓提及
搞LINDA需要一點耐性
我無性趣同他有任何發展
612 : pcp7838(1616)@2014-03-06 22:45:40Wilbur在610樓提及
搞LINDA需要一點耐性
搞磁能線 (LINDA) 需要 無能用 (伍允 X) 才會成功.
613 : Wilbur(1931)@2014-03-12 15:09:33
又買潮州酒樓 + 信達bb
614 : pcp7838(1616)@2014-03-12 16:35:59Wilbur在613樓提及
又買潮州酒樓 + 信達bb
潮州酒樓真係要對物流城好有信心至得。
615 : greatsoup38(830)@2014-03-12 23:03:34
你地真是大手落注
616 : Wilbur(1931)@2014-03-12 23:12:32greatsoup38在615樓提及
你地真是大手落注
the valuation gap of 503 and 3399 has closed quite a bit.
i need to scout new ideas to augment 717 to produce good returns for this year.
this kind of investing - looking for issues with high probabilities of having a one-time close of valuation gap - is quite tiresome, but I have yet to be able to find any compounders.
617 : siuman1986(6109)@2014-03-12 23:17:36Wilbur在616樓提及greatsoup38在615樓提及
你地真是大手落注
the valuation gap of 503 and 3399 has closed quite a bit.
i need to scout new ideas to augment 717 to produce good returns for this year.
this kind of investing - looking for issues with high probabilities of having a one-time close of valuation gap - is quite tiresome, but I have yet to be able to find any compounders.
有無諗過發發發呀?就出業績喇喎~
618 : Wilbur(1931)@2014-03-12 23:27:32siuman1986在617樓提及Wilbur在616樓提及greatsoup38在615樓提及
你地真是大手落注
the valuation gap of 503 and 3399 has closed quite a bit.
i need to scout new ideas to augment 717 to produce good returns for this year.
this kind of investing - looking for issues with high probabilities of having a one-time close of valuation gap - is quite tiresome, but I have yet to be able to find any compounders.
有無諗過發發發呀?就出業績喇喎~
i like it but at this price it is not attractive
619 : pcp7838(1616)@2014-03-12 23:32:00Wilbur在618樓提及siuman1986在617樓提及Wilbur在616樓提及greatsoup38在615樓提及
你地真是大手落注
the valuation gap of 503 and 3399 has closed quite a bit.
i need to scout new ideas to augment 717 to produce good returns for this year.
this kind of investing - looking for issues with high probabilities of having a one-time close of valuation gap - is quite tiresome, but I have yet to be able to find any compounders.
有無諗過發發發呀?就出業績喇喎~
i like it but at this price it is not attractive
我都覺不吸引, 我狂吸 一發一易, 但炒賣區開左 Post 都無人理我.
620 : greatsoup38(830)@2014-03-12 23:35:04
我想買717,但未有錢去買
621 : hoyin86(39556)@2014-03-13 00:04:26
柒一柒個莊成日唔俾開車
622 : greatsoup38(830)@2014-03-13 00:06:21
好有當年296 個風範
623 : siuman1986(6109)@2014-03-13 22:08:20greatsoup38在622樓提及
好有當年296 個風範
當年1升到1.4x再回到1
624 : hoyin86(39556)@2014-03-13 22:11:27greatsoup38在622樓提及
好有當年296 個風範
呢句真係好大
令人有即刻狗衝的衝動
625 : hoyin86(39556)@2014-03-13 22:11:50siuman1986在623樓提及greatsoup38在622樓提及
好有當年296 個風範
當年1升到1.4x再回到1
俾機會你買多次
626 : greatsoup38(830)@2014-03-13 22:37:08hoyin86在624樓提及greatsoup38在622樓提及
好有當年296 個風範
呢句真係好大
令人有即刻狗衝的衝動
我好想衝,無辦法畀你衝
627 : greatsoup38(830)@2014-03-13 22:39:32hoyin86在625樓提及siuman1986在623樓提及greatsoup38在622樓提及
好有當年296 個風範
當年1升到1.4x再回到1
俾機會你買多次
準備去馬了
628 : hoyin86(39556)@2014-03-13 22:39:59greatsoup38在626樓提及hoyin86在624樓提及greatsoup38在622樓提及
好有當年296 個風範
呢句真係好大
令人有即刻狗衝的衝動
我好想衝,無辦法畀你衝
學游兄話齋:
打爆豬仔錢罌,當底褲,捐精!
買起佢,個莊沽十萬股落黎,我食晒佢
629 : pcp7838(1616)@2014-03-13 22:57:42greatsoup38在627樓提及hoyin86在625樓提及siuman1986在623樓提及greatsoup38在622樓提及
好有當年296 個風範
當年1升到1.4x再回到1
俾機會你買多次
準備去馬了
翻啅祖兒?
630 : greatsoup38(830)@2014-03-14 00:29:51
717
631 : greatsoup38(830)@2014-03-14 00:36:22
幾皮野少野啦,食得起
632 : siuman1986(6109)@2014-03-15 10:51:27pcp7838在629樓提及
翻啅祖兒?
偉哥買呢下先得人驚
完全估佢唔到
633 : greatsoup38(830)@2014-03-15 12:18:00
他一買又起番
634 : LHC(34894)@2014-03-17 12:42:21
2336科浪黎喇,呢隻送比大家
635 : Wilbur(1931)@2014-03-24 20:56:34
今年D業績好多都係伏
636 : hoyin86(39556)@2014-03-24 22:30:19Wilbur在635樓提及
今年D業績好多都係伏
伏左邊隻?
637 : pcp7838(1616)@2014-03-24 22:34:03hoyin86在636樓提及Wilbur在635樓提及
今年D業績好多都係伏
伏左邊隻?
大量.
638 : 寧采臣(25759)@2014-03-24 22:34:56
D盈X好多都係unexpected既
639 : greatsoup38(830)@2014-03-24 23:17:36
我剛剛大伏左一隻
640 : hoyin86(39556)@2014-03-24 23:19:01greatsoup38在639樓提及
我剛剛大伏左一隻
641 : Wilbur(1931)@2014-03-24 23:20:34hoyin86在636樓提及Wilbur在635樓提及
今年D業績好多都係伏
伏左邊隻?
今年冇我份...
642 : greatsoup38(830)@2014-03-24 23:24:26
你大贏啦,我又伏隻大
643 : pcp7838(1616)@2014-03-24 23:34:02greatsoup38在639樓提及
我剛剛大伏左一隻
你伏死柒柒, 我伏一死狒狒.
644 : greatsoup38(830)@2014-03-24 23:44:39pcp7838在643樓提及greatsoup38在639樓提及
我剛剛大伏左一隻
你伏死柒柒, 我伏一死狒狒.
我都仲有息的
645 : siuman1986(6109)@2014-03-30 00:56:50
我都伏唔少,好在都是啲腳,兩隻膽(路勁與金利來)逃過大難。
其實533都算伏,不過是預期中同埋債券功能無減退所以保到命。
手頭的貨業績都出得七七八八,重有隻1881,呢隻都應該無咩特別可以伏掛
646 : greatsoup38(830)@2014-03-30 03:21:49
我連中N元
647 : Wilbur(1931)@2014-04-11 10:38:13
屎忽撞棍,直通車救番我D信達BB
648 : 寧采臣(25759)@2014-04-11 21:03:29
真係好激動, 唔通大時代黎緊?
大家係時候要適應A股炒賣風格
649 : cambo(29079)@2014-04-11 21:15:12
劣幣驅逐良幣也,希望港股質素保持不變。
650 : 寧采臣(25759)@2014-04-11 21:39:36
以為自己打緊NBA, 點知原來係打緊CNBA
651 : cambo(29079)@2014-04-11 22:07:05
652 : hoyin86(39556)@2014-04-11 23:54:48
700破1000指日可待
653 : greatsoup38(830)@2014-04-12 11:30:44
我要破關,劍指新關口
654 : Wilbur(1931)@2014-04-23 16:11:03
今日賣埋最後一注503,總共執左6皮野
有貨既巴打賺多D
655 : greatsoup38(830)@2014-04-23 23:50:22
我乜503 都未賣
656 : Wilbur(1931)@2014-04-24 19:32:51
今日沽清信達BB
投機失敗,輸左兩皮野
657 : siuman1986(6109)@2014-04-24 22:04:06Wilbur在656樓提及
今日沽清信達BB
投機失敗,輸左兩皮野
老闆你啲波幅咁大嘅
一日六皮,過一日又兩皮
清晒倉去巴西睇波呀?<---- 上左咁耐RF第一次用得著呢個公仔~
658 : Wilbur(1931)@2014-04-24 22:20:32siuman1986在657樓提及Wilbur在656樓提及
今日沽清信達BB
投機失敗,輸左兩皮野
老闆你啲波幅咁大嘅
一日六皮,過一日又兩皮
清晒倉去巴西睇波呀?<---- 上左咁耐RF第一次用得著呢個公仔~
賣下賣下又冇新IDEA...宜家4X% CASH
659 : hoyin86(39556)@2014-04-24 22:25:33Wilbur在647樓提及
屎忽撞棍,直通車救番我D信達BB
老闆你炒左幾轉波幅?
660 : Wilbur(1931)@2014-04-24 23:14:42hoyin86在659樓提及Wilbur在647樓提及
屎忽撞棍,直通車救番我D信達BB
老闆你炒左幾轉波幅?
業績差過我預期就開始慢慢出
661 : greatsoup38(830)@2014-04-24 23:30:39
老細好有錢的,至少我一倍,我一定要追上去娶老婆番屋企
662 : hoyin86(39556)@2014-04-24 23:33:31greatsoup38在661樓提及
老細好有錢的,至少我一倍,我一定要追上去娶老婆番屋企
真係嚇死人, 你嗰本仲要追一倍先娶老婆, 令我十分汗顏....
663 : greatsoup38(830)@2014-04-24 23:56:09hoyin86在662樓提及greatsoup38在661樓提及
老細好有錢的,至少我一倍,我一定要追上去娶老婆番屋企
真係嚇死人, 你嗰本仲要追一倍先娶老婆, 令我十分汗顏....
講笑炸,其實點都是娶她啦,哈哈哈
664 : greatsoup38(830)@2014-04-26 22:45:54
星期一匯星升幾多?
665 : Wilbur(1931)@2014-04-27 11:01:13greatsoup38在664樓提及
星期一匯星升幾多?
15%掛
666 : greatsoup38(830)@2014-04-27 11:02:36Wilbur在665樓提及greatsoup38在664樓提及
星期一匯星升幾多?
15%掛
白白無幾叉
667 : Wilbur(1931)@2014-04-27 11:44:10greatsoup38在666樓提及Wilbur在665樓提及greatsoup38在664樓提及
星期一匯星升幾多?
15%掛
白白無幾叉
阻住我地搵食
668 : greatsoup38(830)@2014-04-27 11:47:59
都是先升後跌格的啦
669 : Wilbur(1931)@2014-04-27 12:59:17greatsoup38在668樓提及
都是先升後跌格的啦
冇錯
其實有時條友都幾燈
670 : siuman1986(6109)@2014-04-27 13:02:43Wilbur在669樓提及greatsoup38在668樓提及
都是先升後跌格的啦
冇錯
其實有時條友都幾燈
堅叔啲野好難估架喎....陣間又話cut左單出張通告過你....
我上次啲傳媒先中晒伏,比晒佢呀
671 : Wilbur(1931)@2014-04-27 13:20:29siuman1986在670樓提及Wilbur在669樓提及greatsoup38在668樓提及
都是先升後跌格的啦
冇錯
其實有時條友都幾燈
堅叔啲野好難估架喎....陣間又話cut左單出張通告過你....
我上次啲傳媒先中晒伏,比晒佢呀
等睇堅叔玩死長毛先
672 : greatsoup38(830)@2014-04-27 14:55:26
堅叔大戰長毛,我想長毛是知道派股股價跌,而家用少少野推高個價先
673 : hoyin86(39556)@2014-04-27 16:39:43Wilbur在669樓提及greatsoup38在668樓提及
都是先升後跌格的啦
冇錯
其實有時條友都幾燈
射高15﹪過多三日除淨跌突
674 : Wilbur(1931)@2014-05-20 09:43:10hoyin86在673樓提及Wilbur在669樓提及greatsoup38在668樓提及
都是先升後跌格的啦
冇錯
其實有時條友都幾燈
射高15﹪過多三日除淨跌突
買番堅叔隻星仔
675 : siuman1986(6109)@2014-05-20 19:18:54
重有9日,好緊張呀~~
出業績喇
676 : hoyin86(39556)@2014-05-20 19:35:49
希望唔會見到個壞帳後嚇親
677 : Wilbur(1931)@2014-05-20 21:37:05
未驚過
因為老千湯冇貨
678 : siuman1986(6109)@2014-05-20 22:54:23Wilbur在677樓提及
未驚過
因為老千湯冇貨
唉,佢買左路勁呀
湯,沽一手救全家呀...沉沉地喇![]()
RFSR
679 : greatsoup38(830)@2014-05-20 22:58:58siuman1986在675樓提及
重有9日,好緊張呀~~
出業績喇
睇下他業績七唔七
680 : greatsoup38(830)@2014-05-20 22:59:19Wilbur在677樓提及
未驚過
因為老千湯冇貨
我真是矛貨,今日終於買番一手
OTO
681 : ckcy2k(19663)@2014-05-20 23:05:09greatsoup38在680樓提及Wilbur在677樓提及
未驚過
因為老千湯冇貨
我真是矛貨,今日終於買番一手
OTO
682 : Wilbur(1931)@2014-05-20 23:16:47greatsoup38在680樓提及Wilbur在677樓提及
未驚過
因為老千湯冇貨
我真是矛貨,今日終於買番一手
OTO
683 : greatsoup38(830)@2014-05-20 23:51:00Wilbur在682樓提及greatsoup38在680樓提及Wilbur在677樓提及
未驚過
因為老千湯冇貨
我真是矛貨,今日終於買番一手
OTO
哈哈,真是買左一手2,000股
684 : hoyin86(39556)@2014-05-21 00:43:29Wilbur在677樓提及
未驚過
因為老千湯冇貨
重中之重的重點
685 : hoyin86(39556)@2014-05-21 00:44:23siuman1986在678樓提及Wilbur在677樓提及
未驚過
因為老千湯冇貨
唉,佢買左路勁呀
湯,沽一手救全家呀...沉沉地喇![]()
RFSR
你快啲勸下小花好過啦,枕邊風
686 : hoyin86(39556)@2014-05-21 00:45:48ckcy2k在681樓提及greatsoup38在680樓提及Wilbur在677樓提及
未驚過
因為老千湯冇貨
我真是矛貨,今日終於買番一手
OTO
呢個GIF真係可圈可點
687 : siuman1986(6109)@2014-05-21 19:06:27
你地啲GIF 圖真係想笑死人咩
688 : Wilbur(1931)@2014-05-21 20:13:43Wilbur在674樓提及hoyin86在673樓提及Wilbur在669樓提及greatsoup38在668樓提及
都是先升後跌格的啦
冇錯
其實有時條友都幾燈
射高15﹪過多三日除淨跌突
買番堅叔隻星仔
增持星仔
689 : greatsoup38(830)@2014-05-21 23:26:45hoyin86在685樓提及siuman1986在678樓提及Wilbur在677樓提及
未驚過
因為老千湯冇貨
唉,佢買左路勁呀
湯,沽一手救全家呀...沉沉地喇![]()
RFSR
你快啲勸下小花好過啦,枕邊風
他畀我炒股的
690 : greatsoup38(830)@2014-05-21 23:27:56Wilbur在688樓提及Wilbur在674樓提及hoyin86在673樓提及Wilbur在669樓提及greatsoup38在668樓提及
都是先升後跌格的啦
冇錯
其實有時條友都幾燈
射高15﹪過多三日除淨跌突
買番堅叔隻星仔
增持星仔
我買番我的南瓜車
691 : hoyin86(39556)@2014-05-21 23:32:32greatsoup38在690樓提及
我買番我的南瓜車
已買?
692 : greatsoup38(830)@2014-05-21 23:48:29
未入貨,無乜錢
693 : Wilbur(1931)@2014-05-21 23:53:53greatsoup38在692樓提及
未入貨,無乜錢
出完業績跌到1蚊先啦
694 : greatsoup38(830)@2014-05-21 23:55:56Wilbur在693樓提及greatsoup38在692樓提及
未入貨,無乜錢
出完業績跌到1蚊先啦
咁星仔貴嘛
695 : hoyin86(39556)@2014-05-21 23:57:28
兩隻都買少少就穩陣了
老千湯一定是
696 : hoyin86(39556)@2014-05-21 23:57:57
一定是候住550啲息
697 : greatsoup38(830)@2014-05-22 00:41:02
我一定買550
698 : Wilbur(1931)@2014-05-22 12:28:09greatsoup38在697樓提及
我一定買550
我知你諗咩
我同你諗法一樣
699 : hoyin86(39556)@2014-05-22 13:11:08Wilbur在698樓提及greatsoup38在697樓提及
我一定買550
我知你諗咩
我同你諗法一樣
堅叔啲嘢,你懂的
700 : ckcy2k(19663)@2014-05-22 23:09:01hoyin86在699樓提及Wilbur在698樓提及greatsoup38在697樓提及
我一定買550
我知你諗咩
我同你諗法一樣
堅叔啲嘢,你懂的
701 : greatsoup38(830)@2014-05-22 23:39:39Wilbur在698樓提及greatsoup38在697樓提及
我一定買550
我知你諗咩
我同你諗法一樣
你知我想甚麼真是好
702 : greatsoup38(830)@2014-05-22 23:39:52ckcy2k在700樓提及hoyin86在699樓提及Wilbur在698樓提及greatsoup38在697樓提及
我一定買550
我知你諗咩
我同你諗法一樣
堅叔啲嘢,你懂的
大家明白就得,心照
703 : hoyin86(39556)@2014-05-23 02:22:40greatsoup38在702樓提及ckcy2k在700樓提及hoyin86在699樓提及Wilbur在698樓提及greatsoup38在697樓提及
我一定買550
我知你諗咩
我同你諗法一樣
堅叔啲嘢,你懂的
大家明白就得,心照
個GIF好得人驚啊
704 : Wilbur(1931)@2014-06-03 13:43:59Wilbur在688樓提及Wilbur在674樓提及hoyin86在673樓提及Wilbur在669樓提及greatsoup38在668樓提及
都是先升後跌格的啦
冇錯
其實有時條友都幾燈
射高15﹪過多三日除淨跌突
買番堅叔隻星仔
增持星仔
可惜買唔齊想買個數,真徙料
705 : pcp7838(1616)@2014-06-03 13:57:12Wilbur在704樓提及Wilbur在688樓提及Wilbur在674樓提及hoyin86在673樓提及Wilbur在669樓提及greatsoup38在668樓提及
都是先升後跌格的啦
冇錯
其實有時條友都幾燈
射高15﹪過多三日除淨跌突
買番堅叔隻星仔
增持星仔
可惜買唔齊想買個數,真徙料
我撲入左聯想翻身之作,希望今次真係一注搞掂佢.
706 : greatsoup38(830)@2014-06-03 17:16:48
星仔....好勁的
707 : siuman1986(6109)@2014-06-03 21:23:00greatsoup38在706樓提及
星仔....好勁的
追囉,有排都未個二
講完聽日
708 : greatsoup38(830)@2014-06-03 21:57:16
快d跌啦
709 : Wilbur(1931)@2014-06-03 22:46:24siuman1986在707樓提及greatsoup38在706樓提及
星仔....好勁的
追囉,有排都未個二
講完聽日
我睇$1.3的
710 : greatsoup38(830)@2014-06-03 23:16:34
你地厚多士
711 : hoyin86(39556)@2014-06-05 01:03:57
無買番星仔,揼春 ing
712 : greatsoup38(830)@2014-06-05 01:16:03
星仔你是得
713 : Wilbur(1931)@2014-06-27 19:52:55
呢排D新股好伏,都係唔玩住
等中國飛機租賃先再諗
714 : greatsoup38(830)@2014-06-27 21:40:33
我無新股好玩
715 : pcp7838(1616)@2014-06-30 11:55:35Wilbur在713樓提及
呢排D新股好伏,都係唔玩住
等中國飛機租賃先再諗
完全無時間睇新股,又無錢.避過一劫.
716 : greatsoup38(830)@2014-07-01 12:10:26
睇左40幾隻,得幾隻買得下,剩低真是中中地
717 : Wilbur(1931)@2014-07-01 12:34:11pcp7838在715樓提及Wilbur在713樓提及
呢排D新股好伏,都係唔玩住
等中國飛機租賃先再諗
完全無時間睇新股,又無錢.避過一劫.
1588走得快蝕千幾...
718 : Wilbur(1931)@2014-07-03 12:02:50
估唔到2678咁快開車
得1萬股
今日賣埋最後一注卓仔
兩年總共執4皮幾
巴打們賺多D
719 : TK(35826)@2014-07-03 19:45:33greatsoup38在716樓提及
睇左40幾隻,得幾隻買得下,剩低真是中中地
邊幾隻?
720 : GS(14)@2014-07-03 21:54:30
1588
721 : hoyin86(39556)@2014-07-04 10:24:45Wilbur在718樓提及
估唔到2678咁快開車
得1萬股
今日賣埋最後一注卓仔
兩年總共執4皮幾
巴打們賺多D
老闆點睇2678?業務上來說已經可以反彈?
722 : hoyin86(39556)@2014-07-04 10:25:06greatsoup在720樓提及
1588
基金增持,夠膽守話唔定有收獲
723 : Wilbur(1931)@2014-07-04 14:26:10hoyin86在721樓提及Wilbur在718樓提及
估唔到2678咁快開車
得1萬股
今日賣埋最後一注卓仔
兩年總共執4皮幾
巴打們賺多D
老闆點睇2678?業務上來說已經可以反彈?
短暫受壓
出年睇$18, 後年睇$27
即食6136, 執番4千好過冇
724 : greatsoup38(830)@2014-07-05 10:39:04
呢排老闆好發的,我甘拜下風
真是可以睇咁高?點解
725 : Wilbur(1931)@2014-07-17 22:39:31greatsoup38在724樓提及
呢排老闆好發的,我甘拜下風
真是可以睇咁高?點解
都係擴廠+毛利短暫受壓
不過出完業績應該插到落$5樓下
千載難逢機會兩年賺2-4倍
今次我搏硬, 大家祝我好運
726 : greatsoup38(830)@2014-07-17 23:20:18Wilbur在725樓提及greatsoup38在724樓提及
呢排老闆好發的,我甘拜下風
真是可以睇咁高?點解
都係擴廠+毛利短暫受壓
不過出完業績應該插到落$5樓下
千載難逢機會兩年賺2-4倍
今次我搏硬, 大家祝我好運
買幾大的老細
727 : pcp7838(1616)@2014-07-17 23:28:47Wilbur在725樓提及greatsoup38在724樓提及
呢排老闆好發的,我甘拜下風
真是可以睇咁高?點解
都係擴廠+毛利短暫受壓
不過出完業績應該插到落$5樓下
千載難逢機會兩年賺2-4倍
今次我搏硬, 大家祝我好運
邊隻? 我又跟.
老闆果然係老闆.
728 : greatsoup38(830)@2014-07-17 23:32:36
他話洪天祝
729 : pcp7838(1616)@2014-07-17 23:44:54greatsoup38在728樓提及
他話洪天祝
我都買左 26X8 不過 X =9
點解我唔跟老闆!
730 : greatsoup38(830)@2014-07-17 23:47:07
老闆掂又醒,點解唔跟
731 : Wilbur(1931)@2014-07-18 19:46:42
今日買入1手FB,橫琴唔橫琴都係平,$4-5應該先合理,希望有機會平D再加
大戶唔俾升,忍痛沽出小小717
732 : hoyin86(39556)@2014-07-18 20:58:51
FB是咩呢?諗唔到...^^:
733 : greatsoup38(830)@2014-07-20 00:12:38hoyin86在732樓提及
FB是咩呢?諗唔到...^^:
Future Bright 或者叫譚穎麟都得
734 : hoyin86(39556)@2014-07-20 13:07:51
oh 我睇過下呢隻,但見佢升到上三蚊以上就無再睇...
735 : greatsoup38(830)@2014-07-20 13:20:53
澳門野我驚驚地
736 : Wilbur(1931)@2014-07-24 09:44:48Wilbur在731樓提及
今日買入1手FB,橫琴唔橫琴都係平,$4-5應該先合理,希望有機會平D再加
大戶唔俾升,忍痛沽出小小717
繼續賣出小量717
737 : Wilbur(1931)@2014-07-25 15:55:21
又賣左d717
好可惜得1手FB
738 : hoyin86(39556)@2014-07-25 22:02:03Wilbur在737樓提及
又賣左d717
好可惜得1手FB
老闆買咁少 ?
739 : Wilbur(1931)@2014-07-25 23:06:21hoyin86在738樓提及Wilbur在737樓提及
又賣左d717
好可惜得1手FB
老闆買咁少 ?
未買齊就升左...
740 : chinesecheung(32113)@2014-07-26 00:36:51
one month low is 3.5. so 3.6x - 3.7x was very attractive.
741 : greatsoup38(830)@2014-07-26 15:36:24
再等一陣啦
742 : Wilbur(1931)@2014-07-28 12:16:15
再沽部份717
加了大注FB
743 : greatsoup38(830)@2014-07-28 21:05:53
星仔你好叻
744 : hoyin86(39556)@2014-07-30 08:08:57Wilbur在742樓提及
再沽部份717
加了大注FB
尋日我都沽左啲717
但暫時都未諗到買咩好
745 : greatsoup38(830)@2014-07-30 21:12:10
我今日賣左部分264,過幾日開始大手買貨
746 : Wilbur(1931)@2014-08-04 21:00:03
再賣717
星仔 gogogo
747 : greatsoup38(830)@2014-08-04 21:21:28
有無搞錯,今日我狂入左幾隻
748 : Wilbur(1931)@2014-08-14 17:24:03
星仔其實唔差,但係跌到嘔
南瓜車勁貴,反而唔駛跌
FB gogogo
春泉開turbo,早知自己都買d
749 : hoyin86(39556)@2014-08-14 20:48:03Wilbur在748樓提及
星仔其實唔差,但係跌到嘔
南瓜車勁貴,反而唔駛跌
FB gogogo
春泉開turbo,早知自己都買d
跌少少姐老闆,我想平啲上車都無啊...
偉哥又話周末寫短評,聽日唔買又係唔洗買了
750 : greatsoup38(830)@2014-08-14 23:29:04Wilbur在748樓提及
星仔其實唔差,但係跌到嘔
南瓜車勁貴,反而唔駛跌
FB gogogo
春泉開turbo,早知自己都買d
有d野你睇唔到吧,星仔已呈敗象,度度要駛錢
南瓜車現在派盡息,又大把現金,可塑性大
751 : greatsoup38(830)@2014-08-14 23:29:34hoyin86在749樓提及Wilbur在748樓提及
星仔其實唔差,但係跌到嘔
南瓜車勁貴,反而唔駛跌
FB gogogo
春泉開turbo,早知自己都買d
跌少少姐老闆,我想平啲上車都無啊...
偉哥又話周末寫短評,聽日唔買又係唔洗買了
高增長期過去左,偉哥今次想人去就寫,今次同他打對台
752 : Wilbur(1931)@2014-08-14 23:39:44greatsoup38在750樓提及Wilbur在748樓提及
星仔其實唔差,但係跌到嘔
南瓜車勁貴,反而唔駛跌
FB gogogo
春泉開turbo,早知自己都買d
有d野你睇唔到吧,星仔已呈敗象,度度要駛錢
南瓜車現在派盡息,又大把現金,可塑性大
我睇好澳洲單deal
間公司管理層觀察多年應該好熟
今年其實已經收支平衡
debt to equity抹走埋利息即刻有錢賺
加埋堅叔營運加乘
南瓜車1年賺3千幾萬但係樣樣走下坡
加埋現金億6最多咪4億
可塑性我認同既不過呢個價又...
753 : greatsoup38(830)@2014-08-14 23:59:42Wilbur在752樓提及greatsoup38在750樓提及Wilbur在748樓提及
星仔其實唔差,但係跌到嘔
南瓜車勁貴,反而唔駛跌
FB gogogo
春泉開turbo,早知自己都買d
有d野你睇唔到吧,星仔已呈敗象,度度要駛錢
南瓜車現在派盡息,又大把現金,可塑性大
我睇好澳洲單deal
間公司管理層觀察多年應該好熟
今年其實已經收支平衡
debt to equity抹走埋利息即刻有錢賺
加埋堅叔營運加乘
南瓜車1年賺3千幾萬但係樣樣走下坡
加埋現金億6最多咪4億
可塑性我認同既不過呢個價又...
我都睇好,但今年盤數我想了很久,就算EBIT 得幾百萬,都是賺多3,000萬左右,但是南瓜車食左outdoor個業務,留番出版畀他搞,咁南瓜車盈利咪倍增囉
754 : hoyin86(39556)@2014-08-15 00:54:17
你地啲對話我真係要bookmark晒搵日問你地學清楚至得
755 : greatsoup38(830)@2014-08-15 00:55:48
堅叔是550 Chairman
756 : TK(35826)@2014-08-15 09:59:02greatsoup38在751樓提及hoyin86在749樓提及Wilbur在748樓提及
星仔其實唔差,但係跌到嘔
南瓜車勁貴,反而唔駛跌
FB gogogo
春泉開turbo,早知自己都買d
跌少少姐老闆,我想平啲上車都無啊...
偉哥又話周末寫短評,聽日唔買又係唔洗買了
高增長期過去左,偉哥今次想人去就寫,今次同他打對台
你是不是想沽空匯星?
757 : greatsoup38(830)@2014-08-16 11:13:10
我覺得匯星未如想像般好
758 : Wilbur(1931)@2014-08-20 16:27:44
幫家人增持春泉
3399 gogogo
759 : greatsoup38(830)@2014-08-20 16:33:19Wilbur在758樓提及
幫家人增持春泉
3399 gogogo
老細有4m未呀
760 : Wilbur(1931)@2014-08-20 17:12:52greatsoup38在759樓提及Wilbur在758樓提及
幫家人增持春泉
3399 gogogo
老細有4m未呀
我都想
761 : greatsoup38(830)@2014-08-20 18:07:55Wilbur在760樓提及greatsoup38在759樓提及Wilbur在758樓提及
幫家人增持春泉
3399 gogogo
老細有4m未呀
我都想
3m 一定有啦,今年賺左50個....
762 : Wilbur(1931)@2014-08-20 19:25:57greatsoup38在761樓提及Wilbur在760樓提及greatsoup38在759樓提及Wilbur在758樓提及
幫家人增持春泉
3399 gogogo
老細有4m未呀
我都想
3m 一定有啦,今年賺左50個....
我部電腦比你HACK左
763 : greatsoup38(830)@2014-08-20 20:59:39Wilbur在762樓提及greatsoup38在761樓提及Wilbur在760樓提及greatsoup38在759樓提及Wilbur在758樓提及
幫家人增持春泉
3399 gogogo
老細有4m未呀
我都想
3m 一定有啦,今年賺左50個....
我部電腦比你HACK左
是呀,你今年大約25%啦,前兩年你話我聽有2m,兩年都有10%增長左右,之後今年有25%,無3m 真是我估錯
我希望下年底贏夠2.5m
764 : Wilbur(1931)@2014-08-25 22:33:12
沽晒3399執40個
沽晒佳寧娜輸皮幾
沽晒利標執皮幾
買入金威啤酒,重慶機電
追加2678
765 : GS(14)@2014-08-26 00:05:21
一隻執四十個咁傻
766 : qt(2571)@2014-08-26 07:37:55
嘩, 肥佬請食飯啊.
767 : hoyin86(39556)@2014-08-26 21:14:45
恭喜老闆!3399有執超過1倍?
768 : Wilbur(1931)@2014-08-26 21:40:11hoyin86在767樓提及
恭喜老闆!3399有執超過1倍?
成本價$1.8
今日再追左2678
769 : GS(14)@2014-08-26 23:09:03
真是肥到著唔到襪
770 : Wilbur(1931)@2014-09-02 23:33:34
終於賣晒717, 執左5皮幾, 不過不失
771 : greatsoup38(830)@2014-09-02 23:55:09Wilbur在770樓提及
終於賣晒717, 執左5皮幾, 不過不失
今年爆炸未的呀,老細
772 : qt(2571)@2014-09-03 19:34:40
老細, 你703趴左喎
773 : greatsoup38(830)@2014-09-03 23:17:52
老細要加油
774 : LHC(34894)@2014-09-04 01:20:05
8216又輸到卜掛
775 : Wilbur(1931)@2014-09-04 19:47:41greatsoup38在771樓提及Wilbur在770樓提及
終於賣晒717, 執左5皮幾, 不過不失
今年爆炸未的呀,老細
冇你咁爆
776 : Wilbur(1931)@2014-09-04 19:48:17qt在772樓提及
老細, 你703趴左喎
703我認衰, 心急左
777 : greatsoup38(830)@2014-09-04 22:21:36Wilbur在775樓提及greatsoup38在771樓提及Wilbur在770樓提及
終於賣晒717, 執左5皮幾, 不過不失
今年爆炸未的呀,老細
冇你咁爆
我要挑戰200萬大關
778 : CHAUCHAU(1254)@2014-12-08 16:12:05Wilbur在408樓提及
祖兒証券gogogo
老闆
779 : greatsoup38(830)@2014-12-08 23:44:27
又爆一隻,玩夠未呀
780 : CHAUCHAU(1254)@2014-12-09 07:53:26greatsoup38在779樓提及
又爆一隻,玩夠未呀
煙花盛放後漆黑一片,好好欣賞,記住早d走返屋企唔好等人迫人先走
781 : pcp7838(1616)@2014-12-09 12:19:14greatsoup38在779樓提及
又爆一隻,玩夠未呀
老闆完勝.
782 : greatsoup38(830)@2014-12-09 22:54:41
我衰晒
783 : Wilbur(1931)@2014-12-12 00:25:17
第4季真係爽YY
784 : siuman1986(6109)@2014-12-14 16:14:03Wilbur在783樓提及
第4季真係爽YY
我11個月重係負回報,12月暫時雙位正回報
全靠祖兒證券
羊生發財四連擊最佳進程:296>708>717>887
我只知三連擊,重要搞錯次序.....296>717>708.....
所以食得兩轉,不過都無限感激喇![]()
羊生,如果沒有你,日子怎麼過
785 : greatsoup38(830)@2014-12-14 17:54:39
最後一個月仲見負
786 : Wilbur(1931)@2016-01-01 20:20:09
今年連投資回報post都冇人回
全部人去晒whatsapp group
RF gg了
787 : greatsoup38(830)@2016-01-02 00:24:41Wilbur在786樓提及
今年連投資回報post都冇人回
全部人去晒whatsapp group
RF gg了
唔知道啦
788 : pcp7838(1616)@2016-01-06 11:58:07
老闆 2015 回報駛唔駛堅到咁離哂罩呀?
789 : Wilbur(1931)@2016-01-06 18:11:14pcp7838在788樓提及
老闆 2015 回報駛唔駛堅到咁離哂罩呀?
帶點幸運因素啦
買個隻升個隻
790 : greatsoup38(830)@2016-01-07 00:56:38Wilbur在789樓提及pcp7838在788樓提及
老闆 2015 回報駛唔駛堅到咁離哂罩呀?
帶點幸運因素啦
買個隻升個隻
真是爆晒seed
791 : greatsoup38(830)@2016-01-07 01:51:57Wilbur在789樓提及pcp7838在788樓提及
老闆 2015 回報駛唔駛堅到咁離哂罩呀?
帶點幸運因素啦
買個隻升個隻
真是爆左
PermaLink: https://articles.zkiz.com/?id=280693